eerder iets van: "Het in eigen hand houden".quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Bilky het volgende:
Die wijven zijn niet dik. Sexueel gefrustreerd Lakitu? Ga op je Nintendo spelen
* OP nog eens checktquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik hou daar zo van he, als er mensen op het internet zo van die opmerkingen maken over zaken waar ze geen ene fuck vanaf weten.
Sorry, ik volg je even niet. En dat ligt aan jou, niet aan mij.quote:
Dit is fout op zoveel niveaus dat ik er geen woorden voor hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:08 schreef martinhols.nl het volgende:
[..]
Jij hebt het door!!
Vooral kamasutra gebruikers snappen het als standjes tegenkomt waar je een vrouw moet vastpakken..
liever wat vlees op het bot;)
Dus daarom doe je het zelf ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik hou daar zo van he, als er mensen op het internet zo van die opmerkingen maken over zaken waar ze geen ene fuck vanaf weten.
dat dus, het woord zelfreflectie zal wel niet in z'n woordenboek voor komenquote:
Gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Matthiasvz het volgende:
Hahaha, die vrouwen zijn echt niet dik... Misschien kan je ze omschrijven als iets steviger, voller, maar niet dik.
Ten tweede, TS, je bent 17, hoeveel vrouwen heb je nou echt gehad? 1 of 2, en dan waarschijnlijk nog 16 jarigen, en ja die zijn vaak wat slanker of "strakker". Deze vrouwen zijn allemaal 10 jaar ouder. Als jij ooit nog eens een volwassen vrouw neukt kom je er wel achter dat deze vrouwen een normaal vrouwlijk lichaam hebben.
Gast, wat een bullshit. Wat je nu eigenlijk zegt, is dat ik niks af weet van dikke vrouwen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |