Omdat dinges weer vervalt in zijn Pavlov reactie moet ik me verantwoorden of verdedigen? Kom nou.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik bedoelde joden in Israël, of zo je wil, Israeli's. Ik had ook een keer een joods vriendinnetje, daar had ik ook wel eens kritiek op. Maakt het feit dat zij niet goed kon tongzoenen mij meteen een jodenhater?
Wonen jullie allebei in Amsterdam? In dat geval bevinden zich daar twee Hamasstrijders. Laat het bombardement van start gaan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die voor rechtvaardigheid en vrede vecht !!!
Vecht? hier op een internetforum. Ik zou zeggen pak je spullen en ga ze helpen, dan vecht je pas.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bedoelt iemand die dezelfde mening als jij heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ach wat leuk, een keyboardwarrior.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kom maar vieze lafaard. Met je dodenlijst. Ik zal je een les leren die je voorouders doen huilen in het geesten-realm.
"Het is in strijd met internationaal recht. Strafexpedities tegen een burgerbevolking zijn een oorlogsmisdaad."quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:28 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Wonen jullie allebei in Amsterdam? In dat geval bevinden zich daar twee Hamasstrijders. Laat het bombardement van start gaan!
Moet je m'n familiezwaard eens zien. Geil joh.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach wat leuk, een keyboardwarrior.
Die niet, nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef Salvad0R het volgende:
Maarja, daar hebben Joden idd geen problemen mee.
Ja komop zeg.quote:
Liefde is niet te koopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Sam_Spade het volgende:
Zoveel geld, en nog niet kunnen zoenen.
LOL ...nee dan zal je denk ik 99% van alle vrouwen haten want er zijn er maar weinig die het echt goed kunnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:26 schreef superworm het volgende:
[..]Maakt het feit dat zij niet goed kon tongzoenen mij meteen een jodenhater?
Wat zielig voor je.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Salvad0R het volgende:
http://media.putfile.com/Cypress-Hill---Checkmate
Ik heb bij mijn weten niets gerationaliseerd, of zelfs maar iets ten gunste van Israel gezegd. Ik vind alleen dat jij tamelijk rabiaat reageert.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja komop zeg.
Je kan wel hele tijd proberen de oorlogsmisdaden van Israel te rationaliseren, maar een feit blijft een feit.
Ik word ook oprecht pissig van de misdaden van Israel en ben niet zo laf dat ik mij daar niet over uitspreek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn weten niets gerationaliseerd, of zelfs maar iets ten gunste van Israel gezegd. Ik vind alleen dat jij tamelijk rabiaat reageert.
Wat een held, huldequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik word ook oprecht pissig van de misdaden van Israel en ben niet zo laf dat ik mij daar niet over uitspreek.
Welke misdaden? Israel pleegt geen misdaden. Nooit gedaan ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik word ook oprecht pissig van de misdaden van Israel
Lekker objectieve en onevenwichtige bron ook. Je probeert hiermee gewoon te flamen met je demagogie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Lemmeb het volgende:
Aardig linkje: http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |