Welnee. Alleen moslims zien dat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef Meki het volgende:
Iedereen in de wereld ziet 2 agressors in de wereld
dat zijn USA en Israel
Hij bedoelt het dat het allemaal Joodse poppenkast is, zoals alles in de wereld. De foto verwijst naar de vermeende mishandeling van een McCainaanhanger.quote:
Dat moet niet, maar als Israel zo doorgaat is het een logisch gevolg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:18 schreef Sargon het volgende:
[..]
"Israel moet van de kaart geveegd worden" "JUDEN"
suuure
Schande als jij als Israelier dit probeert te rechtvaardigen door erom heen te draaienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:17 schreef B4CO het volgende:
[..]
Waarom laten ze niet de Hamas-lid zien die tussen hen zat te vuren?
Nee , maar sommige iusers schijnen het wel erg te vinden als Israel raketten afschiet en als Hamas dat doet niet , want schijnen van de lokale vuurwerkboer af te komenquote:
Gelukkig doen arabische landen en organisaties dat welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat moet niet, maar als Israel zo doorgaat is het een logisch gevolg.
Het is niet dat Israel moeite doet om een constructief evenwichtige maatschappij te creeeren, bestaande uit Joden en Palestijnen.
Israel is de agressor en zal gewoon oogsten wat zij zaait. Simpel.
Oh. Ja. Ik vroeg me al af waarom ze zo lelijk was. iig is het inderdaad zo dat je sinds '45 min of meer geen enkele kritiek op joden mag leveren, of je bent meteen 'anti-semitisch'.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Hij bedoelt het dat het allemaal Joodse poppenkast is, zoals alles in de wereld. De foto verwijst naar de vermeende mishandeling van een McCainaanhanger.
Niet alleen Moslims maar meer zien dat, oorlogen tegen burgers rechtvaardigen zij onder het mom het oorlog tegen terrorismequote:
Als je daaraan een hekel hebt, moet NorthernStar bovenaan je dodenlijst staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef superworm het volgende:
iig is het inderdaad zo dat je sinds '45 min of meer geen enkele kritiek op joden mag leveren, of je bent meteen 'anti-semitisch'.
Die Arabische landen hebben er ook om gevraagd dat Israel zich daar vestigt en zich agressief gedraagt, zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef Sargon het volgende:
[..]
Gelukkig doen arabische landen en organisaties dat wel
Niet alle joden wonen in Israelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Oh. Ja. Ik vroeg me al af waarom ze zo lelijk was. iig is het inderdaad zo dat je sinds '45 min of meer geen enkele kritiek op joden mag leveren, of je bent meteen 'anti-semitisch'.
Sympathie opwekken door het slachtoffer te spelen kan op vele manieren.quote:
Is dat zo, NS?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Als je daaraan een hekel hebt, moet NorthernStar bovenaan je dodenlijst staan.
Ja zij verklaarde in 1948 de oorlogquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die Arabische landen hebben er ook om gevraagd dat Israel zich daar vestigt en zich agressief gedraagt, zeker?
Het was zeker hun eigen verzoek?
Kom maar vieze lafaard. Met je dodenlijst. Ik zal je een les leren die je voorouders doen huilen in het geesten-realm.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Als je daaraan een hekel hebt, moet NorthernStar bovenaan je dodenlijst staan.
Ik bedoelde joden in Israël, of zo je wil, Israeli's. Ik had ook een keer een joods vriendinnetje, daar had ik ook wel eens kritiek op. Maakt het feit dat zij niet goed kon tongzoenen mij meteen een jodenhater?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef Salvad0R het volgende:
Ik zal je een les leren die je voorouders doen huilen in het geesten-realm.
Eindelijk iemand gevonden die voor rechtvaardigheid en vrede vecht !!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kom maar vieze lafaard. Met je dodenlijst. Ik zal je een les leren die je voorouders doen huilen in het geesten-realm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |