dat gebeurt toch alleen als je Sylvana neukt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor de nieuwe mod, lees het vorige topic nog eens door en bedenk je wat er kan gebeuren.
Je kunt nu nog terug
En nu klopt het al niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is iemand die nog niet in dit topic heeft gereageerd (wel in een paar andere van deze reeks)., kijk mij hints geven. Oh, en de B in de TT.
Breach is er inderdaad ook nog. Dus het is óf Breach óf borisz. Goed speurwerk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Borisz heeft 6 letters, Breach ook, BrandX ook, Prosac ook... Hier schieten we niks mee op.
Die B staat misschien voor de 2 van 2e keus?
Breach had al in dit topic gepost. Het is dus toch borisz...quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Breach is er inderdaad ook nog. Dus het is óf Breach óf borisz. Goed speurwerk.
Ik denk dat het sezten wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Breach had al in dit topic gepost. Het is dus toch borisz...
Wiequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
sezten heeft ook zes letters. En die B staat dan voor zijn zwemdiploma dat hij net heeft gehaald.
Oh, en sez is zes omgedraaid!
Zou leuk zijn een 17-jarige newbiequote:
Borisz, als ik een post van langer dan een regel neerzet dan heeft iemand mijn account gehackt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef Suijk het volgende:
Diezelfde Borisz die laatst geen van z'n tentamens had gehaald en vertelde dat 'ie eigenlijk wat meer tijd aan z'n studie en minder aan Fok moest besteden?
Woonplaats Bergambacht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verrassing uit de hoge hoed.
sezten
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Borisz, als ik een post van langer dan een regel neerzet dan heeft iemand mijn account gehackt.
Niet in de vorige iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die heeft slechts in 1 topic in deze reeks gepost.
Dat is de laatste maanden ook wel geluktquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:31 schreef Suijk het volgende:
Diezelfde Borisz die laatst geen van z'n tentamens had gehaald en vertelde dat 'ie eigenlijk wat meer tijd aan z'n studie en minder aan Fok moest besteden?
Account gehackt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is de laatste maanden ook wel gelukt.
Tentamenuitslagen van december laten nog op zich wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |