HL, ik voel me toch een beetje gekwetstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:12 schreef HighLander het volgende:
" konden die klieren niet in het vorige topic achterblijven "
Dat was natuurlijk absoluut niet mijn intentie, hoe kan ik het goedmaken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
HL, ik voel me toch een beetje gekwetst
Regel maar een lekkere 21-jarige voor mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk absoluut niet mijn intentie, hoe kan ik het goedmaken?
Tsssss, da's een onhandjg idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef Ripley het volgende:
Regel maar een lekkere 21-jarige voor me
Prijs jezelf gelukkig, die gasten van 21 werden geboren toen ik Europe posters aan het ophangen was op mijn kamer, naast de Countach poster.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef HighLander het volgende:
Tsssss, da's een onhandjg idee.
Denk dat je zelf een betere smaak hebt voor dat soort figuren dan ik. -duik-
En zoveel 21 jarigen ken ik eerlijk gezegd niet..
Ik zag het, JK.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier zijn we, UI.
Ik had het kunnen zijn, maar voor de verandering was ik het een keer niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dank voor het opruimen, lief modje, wie je ook bent..
Same here. Al staat ie al buiten. Bevroren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Adelante het volgende:
Ik zal zo de auto ook eens uit de verwarmde parkeergarage rijden, niet te snel natuurlijk, hij moet eerst warmdraaien voor ik de koude in ga.
v o lquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf zattie al weer dicht... in 1 dag!!???
watskeburt
quote:
De grootste die je je maar kunt wensen Rip.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Ik had vroeger een Atari 800 XL. Heb ik nu ook een grote piemel?
Tepels in TT, daar komt half Fok! op af..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf zattie al weer dicht... in 1 dag!!???
watskeburt
Dat kan ik alleen maar met je eens zijnquote:
Doe je ook aan privé vakantie tours organiseren?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn
Euh... ik had al even gekeken, je hebt al gereboot, nadat je de dll in de system32 had gedropt??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Merel het volgende:
Zijn er toevallig vanavond slimme oldbies die mij hiermee kunnen helpen: dll probleempje ?
Dat weet ik niet meer, ik ben met 15 dingen tegelijk bezigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doe je ook aan privé vakantie tours organiseren?
[..]
Euh... ik had al even gekeken, je hebt al gereboot, nadat je de dll in de system32 had gedropt??
Jazekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doe je ook aan privé vakantie tours organiseren?
[..]
Squashen in de vrieskou. Altijd leuk met een bal die maar niet warm wil worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:06 schreef Kreator het volgende:
Same here. Al staat ie al buiten. Bevroren.. En ik mag squashen vanavond in een onverwarmde squashhal.
Optimist.quote:
Smurfenbierdrinker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef stinkie het volgende:
Bijna blauw topic. Tis echt koud he
Voor TNT ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:34 schreef Armageddon het volgende:
Zit van het weekend in Mechelen. Kantoor verhuizing. \o/
Ik warm mijn ballen thuis altijd even op bij de verwarming, zodat ze beter stuiteren in zo'n koude ruimte.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Squashen in de vrieskou. Altijd leuk met een bal die maar niet warm wil worden.
quote:
Jezus Christ Rip . Zo oudquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik word ook al bijna 32
Ze krijgt wel een Milf leeftijd alleen nu nog een kindquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Armageddon het volgende:
En dan met mannetjes van 21 naar bed? Dat is toch helegaar niet leuk!? Die weten nog helegaar niets van sex!
cheers!quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik word ook al bijna 32
Die kan ik d'r wel geven. Die van mij doet het prima heb ik vernomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze krijgt wel een Milf leeftijd alleen nu nog een kind
Een lekkere leeftijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik word ook al bijna 32
Jij ook hequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal, overigens![]()
![]()
Dat leer ik ze welquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Armageddon het volgende:
En dan met mannetjes van 21 naar bed? Dat is toch helegaar niet leuk!? Die weten nog helegaar niets van sex!
Tof! Waar en wanneer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
en Q.! Heb je nog gelezen dat ik wel met jou wilde daten?heb ik gepost! in R&P
maar hij staat nu in GC geloof ik
dat was me toch 'n avontuur!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Waar en wanneer?. Toch niet in een auto zonder verwarming hè?
.
de 10 jaar meet wordt er een van mn leven zelfsquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoogtepunt van het jaar natuurlijk, zo'n meeting van fok.
Neat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was me toch 'n avontuur!
en wat dacht je van de 10 jaar meet?
Kan je gelijk dat Beffen overslaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat leer ik ze wel
En ik mot heul geen kind
Van mij ook niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat leer ik ze wel
En ik mot heul geen kind
Jawel feefquote:
Heb je nog niks warms gehad vandaag?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:39 schreef Anosmie het volgende:
Mijn botjes zijn koud en ze willen niet warm worden!
Kou.
voor de vorm misschien jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:52 schreef Armageddon het volgende:
We zouden voor de vorm met z'n twee kunnen gaan J. Potje vaseline mee.
ik wil je niet neuken hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:51 schreef Joene het volgende:
Jamaar , ik ben 5 jaar ouder , heb een vrouw . En hopelijk is ze tegen die tijd bezwangerd .
Daar gaat het me weinig om , meer omdat ik gewoon niet meer zo de behoefte heb om met een flinke groep freaks enkele uitgezonderd mn weekend door te brengenquote:
Ik ga niet d elakens wassen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:52 schreef Armageddon het volgende:
We zouden voor de vorm met z'n twee kunnen gaan J. Potje vaseline mee.
We geven d'r een paar een veeg en dan gaan we weer J.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Joene het volgende:
[..]
voor de vorm misschien jadaarna snel wegwezen.
je kunt altijd nog achter een bosje toekijken en gniffelenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar gaat het me weinig om , meer omdat ik gewoon niet meer zo de behoefte heb om met een flinke groep freaks enkele uitgezonderd mn weekend door te brengen
kijk je wel toe?quote:
Klopt. We zien wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt altijd nog achter een bosje toekijken en gniffelen
Precies. Wat moet je nou met een kind als je al een 21-jarige hebt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:17 schreef Ripley het volgende:
Dat leer ik ze wel
En ik mot heul geen kind
Ik duw hem altijd in de handendroger in de kleedkamer. Werkt ook goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:41 schreef Kreator het volgende:
Ik warm mijn ballen thuis altijd even op bij de verwarming, zodat ze beter stuiteren in zo'n koude ruimte.
Juist, daar heb je je handen al vol aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. Wat moet je nou met een kind als je al een 21-jarige hebt?
Kom ik aan met 12cm , en jij hebt je handen al vol aan een 21jarigequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Juist, daar heb je je handen al vol aan
Oh ja, ga je mee naar de film volgende week of zo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik duw hem altijd in de handendroger in de kleedkamer. Werkt ook goed.
Zolang het geen piratenfilm is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, ga je mee naar de film volgende week of zo?
Er is helemaal geen piratenfilm uit. En ook niks met Johnny Deppquote:
ik wil me wel verkleden als piraatquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is helemaal geen piratenfilm uit. En ook niks met Johnny Depp
Daar heb ik niks aan, want daar mag ik niet aanzittenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil me wel verkleden als piraat
waarom niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan, want daar mag ik niet aanzitten![]()
Erg positief. Welke film had je in gedachten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
Er is helemaal geen piratenfilm uit. En ook niks met Johnny Depp
quote:
Ja dat is goed. Piratenfilm ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, ga je mee naar de film volgende week of zo?
Sjonnie is dus geen echte piraat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Tsssk. Een echte piraat zuipt rum en rookt een sigaar. Of een pijp.
Maar wel een echte neppe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sjonnie is dus geen echte piraat.
Zoiets doe je ook echt niet nuchter hoor. Zelfde voor de joker in de laatste badman film. Dan moet je iets op hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Rum.![]()
Trouwens zou ik als ik Johnny was ook de hele dag snuiven en whiskey drinken. Die rol die hij neer zet in POTC is geniaal. Er zijn trouwens ook maar weinig Johnny rollen waar hij nuchter lijkt.
Ik wilde U misschien Yes Man door zijn strot duwen omdat het een ordinaire filmvertaling van zijn stokpaardje isquote:
Ben ik wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef Armageddon het volgende:
Sjonnie is dus geen echte piraat.
Ik zag Danny Wallace in een interview op de BBC over de verfilming van zijn verhaal. Hij was er positief over, maar dat is wel te verwachten van iemand die een half jaar lang ja zei op alle vragen. En dat hij er een sloot geld voor kreeg, weegt natuurlijk ook mee in zijn oordeel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ik wilde U misschien Yes Man door zijn strot duwen omdat het een ordinaire filmvertaling van zijn stokpaardje is
Je lijkt die van Nieuwkerk wel met zijn, welkom bij de wereld draait doorggggggggquote:
Dat soort slinkse pulp kijk ik nooit, HW.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Je lijkt die van Nieuwkerk wel met zijn, welkom bij de wereld draait doorgggggggg.
ik kijk wel uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef Armageddon het volgende:
Even lid worden van Powned dan maar Sjonnie.
www.geenstijl.nl
Mijn oom en tante doen dat ook. Zouden we familie van elkaar zijn? Als jouw familie ook voor GTST heeft gewerkt qua make-up, dan moeten we ons even opnieuw voorstellen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Armageddon het volgende:
Famliie van mij maakt van die maskers en allerhande attributen voor Hollywoodfilms. Tijdens de opnames van die piratenfilm heeft ie nog in een roeiboot gezeten met Sjonnie. Die was de hele dag aan het snuiven en whiskey an het drinken.
wat een hippe families hebben julliequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn oom en tante doen dat ook. Zouden we familie van elkaar zijn? Als jouw familie ook voor GTST heeft gewerkt qua make-up, dan moeten we ons even opnieuw voorstellen.
Mijn halve familie werkt ergens op het land of in een fabriek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat een hippe families hebben jullieMijn halve familie werkt bij de Ns
Mijn oom aan de andere kant was financieel directeur bij Nutricia en later bij Katja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Ripley het volgende:
wat een hippe families hebben jullieMijn halve familie werkt bij de Ns
Stuk of 6, 7. Maar die liggen allemaal in een kluis in een bank in Zwitersland en in m'n noodkoffer thuis, bij de creditcards en m'n W PPK.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel paspoorten heb jij eigenlijk, K?
Shiver me timber, lassie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef Anosmie het volgende:
Rawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Oe, JK.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Shiver me timber, lassie.
Jaaaaarrrrrrrggggghhhhhhhhhhh.
puike plannenquote:
Zondequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwoach, heb hier nog een flesje Chivas Regal staan.
Ook mooi..
dat is wel een mega vuurkorf zekerquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Buiten ook nog een hugeass vuurkorf met al het snoeiafval uit de tuin vanaf de lente.
Gna, gna, gna.
Niks zonde aan, is voor een blend prima te drinken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:35 schreef stinkie het volgende:
Zonde
Yup, een soort halve bol met een doorsnede van zeker een meter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat is wel een mega vuurkorf zeker
Ik voel me wel verantwoordelijk voor mijn werk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet veel, de meeste posters hier zijn zo burgerlijk dat ze na 5u 's middags niet meer posten tot de volgende ochtend 8u31.
Ik ben even Goldie, onze Golden Retreiver aan het uitlaten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:19 schreef boem-dikkie het volgende:
JK is weer burgerlijk aan het doen.
Nee, maar een fles hoort niet te staan, die hoort terstond geleegd te wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks zonde aan, is voor een blend prima te drinken.
zelfs niet als je ramen gemaakt zijn?quote:
Zelfs dan nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zelfs niet als je ramen gemaakt zijn?
Het is ook altijd zo alleenig na 5-en.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet veel, de meeste posters hier zijn zo burgerlijk dat ze na 5u 's middags niet meer posten tot de volgende ochtend 8u31.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het is ook altijd zo alleenig na 5-en.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:46 schreef n00cL30n het volgende:
Ach tjips, vergeten te kijken op de desktop. Nah, dat ga ik morgen even proberen te onthouden.
Wijn enzo...
GTST niet nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn oom en tante doen dat ook. Zouden we familie van elkaar zijn? Als jouw familie ook voor GTST heeft gewerkt qua make-up, dan moeten we ons even opnieuw voorstellen.
Als du 't neit warm kunt kriegen moest du gewoon meer kleer'n aan trek'n.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:46 schreef Anosmie het volgende:
Mogguh!
De verwarmingsmonteur is in het pand. Omdat ze het niet warm krijgen. En dat ligt aan de cv. Zegt de baas. Maar ik geloof niet dat een het de schuld van de cv is dat alle ramen en deuren tochten als een krolse koe.
Heus wel! Door het binnen warm te stoken zijn in de loop van tijd door temperatuursverschil van binnen en buiten de kozijnen krom getrokken. Wél de schuld van de cv dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:46 schreef Anosmie het volgende:
Mogguh!
De verwarmingsmonteur is in het pand. Omdat ze het niet warm krijgen. En dat ligt aan de cv. Zegt de baas. Maar ik geloof niet dat een het de schuld van de cv is dat alle ramen en deuren tochten als een krolse koe.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heus wel! Door het binnen warm te stoken zijn in de loop van tijd door temperatuursverschil van binnen en buiten de kozijnen krom getrokken. Wél de schuld van de cv dus.
Het ligt er een beetje aan wat op dat moment beter uitkomt, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Och, gewoon belangstelling naar waar je loyaliteit ligt, K.
Bij fok.nl of fok.hu.
Jonge mannen, niet sluitende ramen - ik ben verliefd op je Anosmiequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:46 schreef Anosmie het volgende:
Mogguh!
Bemeu die d'r nait mit jonkje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als du 't neit warm kunt kriegen moest du gewoon meer kleer'n aan trek'n.
Ik krijg het er warm van.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Ripley het volgende:
Jonge mannen, niet sluitende ramen - ik ben verliefd op je Anosmie
Ich wolle du wel warm holsten mit meine vet.quote:
Hier was 't rustig op de weg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef Q. het volgende:
Aangekomen met anderhalf uur vertraging. Een goed begin van de dag.
Zo geil dat hij eens klaarkwam op mijn bank, met broek aan zonder dat zijn lid iets aanraakte (behalve de broek dan).quote:Jerruh is keikeikgeil.
Jerruhquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo geil dat hij eens klaarkwam op mijn bank, met broek aan zonder dat zijn lid iets aanraakte (behalve de broek dan).. Nog trauma's van.
Zag ik ook ja, die Carrey is echt al jaren niet leuk meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef Anosmie het volgende:
Er stond nog een mooie recensie in de Metro over Yes Man.
"Zeg nee tegen yes man!"
Al minstens zo'n 42 jaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zag ik ook ja, die Carrey is echt al jaren niet leuk meer.
Achja, bekijk het positief. Nu kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:ik keek er nog wel zo naar uit A
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef Anosmie het volgende:
"Zeg nee tegen yes man!"
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef Anosmie het volgende:
"Zeg nee tegen yes man!"
3/5 is matigquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Spits geeft 'm 3/5 sterren.
Maar die zullen wel van hetzelfde concern zijn als de filmproducent ofzo.
Niet echt negatief? 7.3 is best hoog voor IMDB standaarden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:43 schreef Kreator het volgende:
Imdb is er ook niet echt negatief over...
7.3/10 7,667 votes
Hey dat was vorig jaar ook al nieuws.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Hey, maar ze hebben wel een frisse ademquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey dat was vorig jaar ook al nieuws.
En elke keer als je te dicht bij een kachel een scheet laat worden je billetjes geflambeerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef Ripley het volgende:
Hey, maar ze hebben wel een frisse adem
Vond je dat fokkers gemiddeld niet dronken genoeg worden op meets dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als zulke trends doorzetten worden Fok!meets misschien ook nog wel.... eeerm.... interessant.
Ik kan me nog een meet in Leiden herinneren. Daar begon ik met de tequila. Stond sindsdien bekend als de kots-meet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vond je dat fokkers gemiddeld niet dronken genoeg worden op meets dan?
Oh, dat wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, dat wel..
Maar stel je voor: Zo kreeg ik ooit een tequilla van laffer, dan kun je klinken en je drankje wegtikken.
Het zou toch danig anders zijn als-ie zou aanbieden om even samen anaal wodkatampons in te brengen.
Maar goed, dat is misschien mijn hyperactieve voorstellingsvermogen.
Ik zat gisteren nog even alle mixmeeting-foto's te bekijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vandaar ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:Ja, in dat geval zou het wel een bijzondere meet worden ja. Vooral dit voorbeeld zie ik nu heel duidelijk op mijn netvlies
.quote:interessant
Waarom heb ik zo'n levendig inbeeldingsvermogen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, dat wel..
Maar stel je voor: Zo kreeg ik ooit een tequilla van laffer, dan kun je klinken en je drankje wegtikken.
Het zou toch danig anders zijn als-ie zou aanbieden om even samen anaal wodkatampons in te brengen.
Maar goed, dat is misschien mijn hyperactieve voorstellingsvermogen.
De mixmeet was wel heel erg leuk eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:33 schreef Kreator het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe het kan dat iedereen altijd van die ontzettend toffe meetings heeft gehad. Ik heb ze ieg niet meegemaakt. (Nou kan het natuurlijk wel zijn ik daar dan ook de bepalende factor in ben, maar toch)
De 'legendarische' L&S meet waar ik ooit toevallig binnenliep was op zich nog wel 'vermakelijk', maar om nou te zeggen dat het een lifechanging event was... nee.
Miss-x , Sunchaserquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan me nog een meet in Leiden herinneren. Daar begon ik met de tequila. Stond sindsdien bekend als de kots-meet.
Nu ja, zo wordt er altijd achteraf over gesproken. En als ik er dan zelf bij ben geweest heb ik altijd het idee dat ik dan net op het toilet zat als de pan eraf swingde, zeg maar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef Ripley het volgende:
En tja lifechanging - welk feestje is nou lifechancing?
Ja, de K en R meet uiteraard
Dat is meestal wel de afspraak ja. K naar het toilet? Mooi, dan kan er nu geneukt/gekotst/heftige lol gemaakt wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja, zo wordt er altijd achteraf over gesproken. En als ik er dan zelf bij ben geweest heb ik altijd het idee dat ik dan net op het toilet zat als de pan eraf swingde, zeg maar.
De K&R meet is bij voorbaat al de meest besproken, über, top-oldbie, *insert random superlatief* meeting van de laatste decennia.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg Rip, welke avond had je in gedachten voor bioscoopbezoek?
Ik weet het niet U, hoezo? Had jij een suggestie?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef Anosmie het volgende:
Ik hou er persoonlijk niet zo van als mensen voorwerpen gaan stoppen in anatomische openingen die daar niet voor geschapen zijn.
quote:
Volgens mij is dat een dubbele ontkenning...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen als jullie je niet van jullie mannelijke taken kwijten
![]()
Als ik het internet moet geloven ben je dan wel een vd weinige.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef Anosmie het volgende:
Ik hou er persoonlijk niet zo van als mensen voorwerpen gaan stoppen in anatomische openingen die daar niet voor geschapen zijn.
hmmm, geen anaalsmie dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef Anosmie het volgende:
Ja hallo, jij vraagt me mee naar de film. Komende dinsdag dus. Gaan we naar de sneakpreview. Als dat nog bestaat tenminste.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:49 schreef Ripley het volgende:Ik kan er ook niks aan doen als jullie je niet van jullie mannelijke taken kwijten
![]()
Ik ben uniek, K. Gewoonweg uniek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik het internet moet geloven ben je dan wel een vd weinige.
Oja, Hagenezen houden nogal van anale sex.quote:
mine als in bezittelijk voornaamwoord of als in de grotten waar je dus niet in komt?quote:
Je moet je smoel houden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, Hagenezen houden nogal van anale sex.
On the receiving end, that is.
Ik ben een vrouw, A. Gulden regel onder vrouwen 'bij twijfel: allebei'.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
mine als in bezittelijk voornaamwoord of als in de grotten waar je dus niet in komt?
ok, wel bij tieten, niet bij ingangen... check!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, A. Gulden regel onder vrouwen 'bij twijfel: allebei'.
Je kletst als een wijf A. Totaal onnavolgbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
ok, wel bij tieten, niet bij ingangen... check!
Stel je nou aan anusnie voor dat ze jou met een dildo het zwijgen oplegt? Een soort Haags oraaltje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Make me..
*dildo naar A gooit*
Kon ik ook krijgen en dan kregen we als kado een rompertje!!! ja ja!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
3 weken gratis telegraaf aangevraagd![]()
ik ben straks weer helemaal op de hoogte van alle sbs6 nieuws
Maakt het uit, het resultaat is hetzelfdequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
mine als in bezittelijk voornaamwoord of als in de grotten waar je dus niet in komt?
http://kiosk.telegraaf.nl/landing/gelukkig-2009quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kon ik ook krijgen en dan kregen we als kado een rompertje!!! ja ja!!
ik weet niet eens wat het zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://kiosk.telegraaf.nl/landing/gelukkig-2009
ik heb gewoon dat ding ingevuld, ik moet niks met rompertjes
Dan ben je niet burgerlijk genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik weet niet eens wat het zijn
shit.... dat klopt....quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan ben je niet burgerlijk genoeg..
Ik lees het toch wel, JK.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen UI, dat stel ik niet voor.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat het zijn
Best een goed ideequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja hallo, jij vraagt me mee naar de film. Komende dinsdag dus. Gaan we naar de sneakpreview. Als dat nog bestaat tenminste.
quote:
ieuw!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude
ik hoopte eerder zoiets:
[ afbeelding ]
Huh, ik had van jou wel verwacht dat jij zulks ondergoed draagt.quote:
quote:
Zo'n veter die in je vrouwelijkheid snijdt, ik denk niet dat ik daar vrolijk van wordquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Huh, ik had van jou wel verwacht dat jij zulks ondergoed draagt.!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:57 schreef Ripley het volgende:
Zo'n veter die in je vrouwelijkheid snijdt, ik denk niet dat ik daar vrolijk van word
of ondergoedetend vlees natuurlijk....quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef Anosmie het volgende:
Ieuw, vleesetend ondergoed!
ik denk dat R meer zon persoon is:quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo'n veter die in je vrouwelijkheid snijdt, ik denk niet dat ik daar vrolijk van word
Ja, alleen ik zie net dat de sneak preview in De Munt om 21u40 begint en in Kriterion om 22u15. Dat wordt wat aan de late kant.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk met dit weer meer aan zoiets, Barra:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |