Yup, werkt niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef n00cL30n het volgende:
Je hebt ook gereboot, nadat je de DLL in de system32 folder had geplempt?
koop een nieuwequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef Merel het volgende:
[..]
Yup, werkt niet.
Ik snap het ook niet, want ik heb die printer wel vaker geïnstalleerd en nog nooit deze foutmelding gehad!
Vanavond nog?quote:
1 -7 gedaan?quote:
1. Open the Control Panel and select the Administrative Tools icon.
2. Select Services to open the Services management console window.
3. Here, search for the Print Spooler service, right-click on it, and select Stop.
4. Open Windows Explorer and navigate to the C:\Windows\System32\Spool\Printers folder.
5. Here, get rid of any unwanted files, especially the .SHD and SPL files, which are used to save the spool information of your printer.
6. Now, open the “temp” folder in Windows Explorer and delete all unwanted information from this folder.
7. Restart the Print Spooler service from the Services management console window.
dit onderste blijkt te helpen. webinstaller draaien en dan komt erin deze bovenstaande locatie het bestand te staan.quote:Search in your temporary installation files for: hpzr3207.dl_ (note the underscore at the end)
I've used the web-installer version, and I found the file at this location:
C:\Temp\HP All-in-One Series Web Release\enu\drivers\com_lang\
Euh ja, alleen bij 6 wist ik niet zo goed wat de "unwanted information" in de temp file was. Kan ik gewoon de hele temp leeggooien of zeg ik dan iets stomd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1 -7 gedaan?
en btw welke taal staat je OS in ? en heb je de corresponderende taal gedownload? van de HP site.
Yup, naar gekeken en antivirus staat uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:30 schreef n00cL30n het volgende:
Je had dus ook al gekeken naar de zogeheten "Regional Settings" van je laptop?
Wat ik wel een goeie tip vond op dezelfde pagina waarop dit stond. Tijdens de installatie van de drivers, zorgen dat je je antivirus software e.d. uit hebt staan.
Heeft een aantal keer roet in het eten bij collega's van mij gedaan namelijk.
Temp mag helemaal leegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Euh ja, alleen bij 6 wist ik niet zo goed wat de "unwanted information" in de temp file was. Kan ik gewoon de hele temp leeggooien of zeg ik dan iets stomd?
En de taal van de drivers komt overeen met de taal van m'n OS ja
[..]
Yup, naar gekeken en antivirus staat uit.
Ik begin te denken dat het toch niet aan mijn domheid ligt maar aan die stomme printer
Ik ben nu de drivers opnieuw aan het downloaden (vraag me niet waarom maar het leek me beter dan niksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef cablegunmaster het volgende:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&dlc=en&cc=us&docname=c00027840
[..]
dit onderste blijkt te helpen. webinstaller draaien en dan komt erin deze bovenstaande locatie het bestand te staan.
gebruik dat bestand hpzr3207.dl_ als hij erom vraagt ^^ en dan werkt het. ( volgens de reactie hierboven)
Nog wat mogelijke oplossingen :
http://forums11.itrc.hp.com/service/forums/questionanswer.do?admit=109447626+1231281124416+28353475&threadId=581435
svp als het werkt vertel in dit topic wat je hebt gedaan om het op te lossen( voor andere die hierop googlen
)
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, zorg er dan wel even voor dat je eerst je oude drivers "un-installed".
Beter zo schoon mogelijk houden, naast dat er soms onderhuids wat gebeurd, is het wel wat overzichtelijker in je printer lijstje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maakt niet echt zoveel uit hij zal hoogstens dan weer om het bestand vragen en dan pakt ze het goeie bestand klaar.
wel opslaan dit keerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:54 schreef Merel het volgende:
Lief dat jullie helpen! Maar het opnieuw downloaden van die drivers duurt nog wel een half uurtje, dus F5'en is even niet nodig
quote:
aan laten staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij zit pas op 1/3, langzaaaaaamEn ik wil slaaaaapen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |