HL, ik voel me toch een beetje gekwetstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:12 schreef HighLander het volgende:
" konden die klieren niet in het vorige topic achterblijven "
Dat was natuurlijk absoluut niet mijn intentie, hoe kan ik het goedmaken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
HL, ik voel me toch een beetje gekwetst
Regel maar een lekkere 21-jarige voor mequote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef HighLander het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk absoluut niet mijn intentie, hoe kan ik het goedmaken?
Tsssss, da's een onhandjg idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef Ripley het volgende:
Regel maar een lekkere 21-jarige voor me
Prijs jezelf gelukkig, die gasten van 21 werden geboren toen ik Europe posters aan het ophangen was op mijn kamer, naast de Countach poster.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef HighLander het volgende:
Tsssss, da's een onhandjg idee.
Denk dat je zelf een betere smaak hebt voor dat soort figuren dan ik. -duik-
En zoveel 21 jarigen ken ik eerlijk gezegd niet..
Ik zag het, JK.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier zijn we, UI.
Ik had het kunnen zijn, maar voor de verandering was ik het een keer niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dank voor het opruimen, lief modje, wie je ook bent..
Same here. Al staat ie al buiten. Bevroren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Adelante het volgende:
Ik zal zo de auto ook eens uit de verwarmde parkeergarage rijden, niet te snel natuurlijk, hij moet eerst warmdraaien voor ik de koude in ga.
v o lquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf zattie al weer dicht... in 1 dag!!???
watskeburt
quote:
De grootste die je je maar kunt wensen Rip.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Ik had vroeger een Atari 800 XL. Heb ik nu ook een grote piemel?
Tepels in TT, daar komt half Fok! op af..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf zattie al weer dicht... in 1 dag!!???
watskeburt
Dat kan ik alleen maar met je eens zijnquote:
Doe je ook aan privé vakantie tours organiseren?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn
Euh... ik had al even gekeken, je hebt al gereboot, nadat je de dll in de system32 had gedropt??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Merel het volgende:
Zijn er toevallig vanavond slimme oldbies die mij hiermee kunnen helpen: dll probleempje ?
Dat weet ik niet meer, ik ben met 15 dingen tegelijk bezigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doe je ook aan privé vakantie tours organiseren?
[..]
Euh... ik had al even gekeken, je hebt al gereboot, nadat je de dll in de system32 had gedropt??
Jazekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doe je ook aan privé vakantie tours organiseren?
[..]
Squashen in de vrieskou. Altijd leuk met een bal die maar niet warm wil worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:06 schreef Kreator het volgende:
Same here. Al staat ie al buiten. Bevroren.. En ik mag squashen vanavond in een onverwarmde squashhal.
Optimist.quote:
Smurfenbierdrinker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef stinkie het volgende:
Bijna blauw topic. Tis echt koud he
Voor TNT ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:34 schreef Armageddon het volgende:
Zit van het weekend in Mechelen. Kantoor verhuizing. \o/
Ik warm mijn ballen thuis altijd even op bij de verwarming, zodat ze beter stuiteren in zo'n koude ruimte.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Squashen in de vrieskou. Altijd leuk met een bal die maar niet warm wil worden.
quote:
Jezus Christ Rip . Zo oudquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik word ook al bijna 32
Ze krijgt wel een Milf leeftijd alleen nu nog een kindquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Armageddon het volgende:
En dan met mannetjes van 21 naar bed? Dat is toch helegaar niet leuk!? Die weten nog helegaar niets van sex!
cheers!quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik word ook al bijna 32
Die kan ik d'r wel geven. Die van mij doet het prima heb ik vernomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze krijgt wel een Milf leeftijd alleen nu nog een kind
Een lekkere leeftijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik word ook al bijna 32
Jij ook hequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal, overigens![]()
![]()
Dat leer ik ze welquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Armageddon het volgende:
En dan met mannetjes van 21 naar bed? Dat is toch helegaar niet leuk!? Die weten nog helegaar niets van sex!
Tof! Waar en wanneer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
en Q.! Heb je nog gelezen dat ik wel met jou wilde daten?heb ik gepost! in R&P
maar hij staat nu in GC geloof ik
dat was me toch 'n avontuur!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Waar en wanneer?. Toch niet in een auto zonder verwarming hè?
.
de 10 jaar meet wordt er een van mn leven zelfsquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoogtepunt van het jaar natuurlijk, zo'n meeting van fok.
Neat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was me toch 'n avontuur!
en wat dacht je van de 10 jaar meet?
Kan je gelijk dat Beffen overslaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat leer ik ze wel
En ik mot heul geen kind
Van mij ook niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat leer ik ze wel
En ik mot heul geen kind
Jawel feefquote:
Heb je nog niks warms gehad vandaag?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:39 schreef Anosmie het volgende:
Mijn botjes zijn koud en ze willen niet warm worden!
Kou.
voor de vorm misschien jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:52 schreef Armageddon het volgende:
We zouden voor de vorm met z'n twee kunnen gaan J. Potje vaseline mee.
ik wil je niet neuken hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:51 schreef Joene het volgende:
Jamaar , ik ben 5 jaar ouder , heb een vrouw . En hopelijk is ze tegen die tijd bezwangerd .
Daar gaat het me weinig om , meer omdat ik gewoon niet meer zo de behoefte heb om met een flinke groep freaks enkele uitgezonderd mn weekend door te brengenquote:
Ik ga niet d elakens wassen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:52 schreef Armageddon het volgende:
We zouden voor de vorm met z'n twee kunnen gaan J. Potje vaseline mee.
We geven d'r een paar een veeg en dan gaan we weer J.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Joene het volgende:
[..]
voor de vorm misschien jadaarna snel wegwezen.
je kunt altijd nog achter een bosje toekijken en gniffelenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar gaat het me weinig om , meer omdat ik gewoon niet meer zo de behoefte heb om met een flinke groep freaks enkele uitgezonderd mn weekend door te brengen
kijk je wel toe?quote:
Klopt. We zien wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt altijd nog achter een bosje toekijken en gniffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |