Wat een geniale foto's... Ik wil sneeuw! Die vogel is erg knap geschoten? Hoe?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello people,
Ik kom ff wat fotootjes spammen van vanmiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb bij Broekie al twee mixen online staan...en ik heb geen idee hoe dat soort dingen werken...op een gegeven moment is t toch wel n keertje op denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sirolf of Broekie. Die hebben bandbreedte zat!
Mooie foto's. Zou ook eigelijk op uit trekken met mn camera, maar geen zin + werk + school + sneeuw + kou maakt het een beetje onmogelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello people,
Ik kom ff wat fotootjes spammen van vanmiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, om nou al die 17 foto's erop te kiepen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne, laat ze allemaal zien! op TR staan ze toch allemaal? ik vind ze praaachtig![]()
![]()
Moet ik je wel herkennenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel hallow zeggen hehik vind het leuk om met de mensen die van Fok zijn op de foto te gaan
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hans, dames en heren, Hans!
(blijf het volhouden.....)
ik sta vast vlakbij hemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet ik je wel herkennenWeet wel hoe Broekie eruit ziet
wat leuk! waar woon je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga even voor jullie foto maken van onze sneeuw
Ik heb er ook de tijd nog niet voor gehad, de kou boeit me niet echt... Heb vorig jaar ook een hele mooie fotoserie gemaakt toen het vroor...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mooie foto's. Zou ook eigelijk op uit trekken met mn camera, maar geen zin + werk + school + sneeuw + kou maakt het een beetje onmogelijk![]()
Klopt, ze zullen wel een bepaalde opslagcapaciteit hebben. Op een gegeven moment zal er geen ruimte meer zijn op de harde schijf van hun server, maar goed die capaciteit zal wel goed geregeld zijn. Denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb bij Broekie al twee mixen online staan...en ik heb geen idee hoe dat soort dingen werken...op een gegeven moment is t toch wel n keertje op denk ik
Warme choco dat drink ik nu ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef Treezz het volgende:
wat zouden jullie doen.. een thee zetten of warme choco ??
LLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hans, dames en heren, Hans!
(blijf het volhouden.....)
Biertje, van het balkon uit de sneeuw........?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef Treezz het volgende:
warme sjokoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef Treezz het volgende:
Warme chocoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef Treezz het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:26 schreef Cee het volgende:
Vanochtend kreeg ik de portier van de auto niet open want die was vastgevroren. Dus ben ik maar aan de bijrijders-kant naar binnen geklommen. Halverwege de rit ging de portier ontdooien. Had pas aan het eind door dat ik met een half open autodeur aan het sjezen was. Ik vond het al zo frappant dat ik het verkeer buiten zo goed kon horen![]()
Nu zijn m'n voeten koud.Aan iedereen hier en aan de aandeelhouders van Twitter (M&M dus).
Ik had me wel aangemeld voor de receptie als ik het zeker had kunnen redden daar op tijd te zijn maar too bad, peanutbutter.
Eerst thee, dan heb je de warme choco rond een uur of 8, voetjes tegen de verwarming en dan weer even afbouwen met een lichte thee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:25 schreef Treezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |