Gezellig, zie ik jou ook eensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ga morgen, en ik neem Broekie mee. Ben er niet precies om 19u, kon echt niet eerder weg van mn werk helaas
http://en.wikipedia.org/wiki/All_Together_Now_(The_Farm_song)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef themauster het volgende:
Hoe oud is dit nummer eigenlijk? werd volgens mij al gedraaid toen ik nog klein was
ah toen was ik 3 dacht al dat hij oud wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/All_Together_Now_(The_Farm_song)
1990 dus.
Ze sturen mijn ook pallet mails naar ik de acoustische versie van MAAAAAARRSSS op YouTube had gezet. Vooral wat het origineel is, en hoe vet van Velzen wel niet isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe brutaal zijn sommige mensen heh, me een mail sturen of Sander niet snel even die jaarmix2008 online kan zetten...Alsof die man niet andere dingen te doen heeft
Sirolf of Broekie. Die hebben bandbreedte zat!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb van iemand alle jaarmixen van Sandstorm vanaf 2000 gekregen![]()
* muisje-eliza zoekt nu plek om ze te hosten
Meeting? Loop hier nog niet zo heel lang mee, ben wel benieuwd hoe iedereen er uitziet. Zie wel op Flickr verschillende gezichten, maar ik kan niet zien wie wie isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel hallow zeggen hehik vind het leuk om met de mensen die van Fok zijn op de foto te gaan
Ah jaloers zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello people,
Ik kom ff wat fotootjes spammen van vanmiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wie zegt dat zij dat leuk vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel hallow zeggen hehik vind het leuk om met de mensen die van Fok zijn op de foto te gaan
morgen is de MM nieuwjaarsreceptiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Meeting? Loop hier nog niet zo heel lang mee, ben wel benieuwd hoe iedereen er uitziet. Zie wel op Flickr verschillende gezichten, maar ik kan niet zien wie wie is![]()
Hey overigens
Wat mooi!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello people,
Ik kom ff wat fotootjes spammen van vanmiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |