En ik maar naïef bestens kopen altijd!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:59 schreef LXIV het volgende:
Het kan echt gebeuren hoor! Die aandelen Volkswagen @1000 euro tijdens de shortsqueeze waren ook geen fout! Daarom nooit bestens gaan, bestens=slechtstens. Wanneer je max 8,20 biedt krijg je ze ook voor 7,10 als dat kan!
Bestens kopen doe ik ook nooit meer. Ben ik al een paar keer door genaaidquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En ik maar naïef bestens kopen altijd!
Helemaal met fondsen met laag volume wordt je hard genaaid als je dan bestens gaat want dan koop je op de laatprijs die altijd veel hoger ligtquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Bestens kopen doe ik ook nooit meer. Ben ik al een paar keer door genaaid. Dan ontstaan er altijd rare momenten, die soms zelfs technisch van aard zijn.
Ik ook. Het volume is alleen wel erg magertjes op dit moment met 5200 stuks. Ik heb al 4% van dat volume voor m'n rekening genomenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik begin een beetje in de herhaling te vallen met m'n Mittal, maar ze zijn goed bezig. Ik ben er iig lekker SL 19,00 in gegaan.
quote:Bank of England verlaagt rente naar 1,5%; historisch laag
08-01-2009 13:09:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Bank of England (BoE), de Britse centrale bank, heeft donderdag besloten de rente te verlagen met 50 basispunten tot 1,5%. Daarmee komt het belangrijkste rentetarief in Groot-Brittannie op het laagste niveau sinds de oprichting van de BoE in 1694.
De verlaging, de vierde op rij, was algemeen verwacht.
In december verlaagde de BoE de rente met 100 basispunten, in november met een historische stap van 150 punten en in oktober met 50 basispunten.
Op donderdag 15 januari volgt het rentebesluit van de Europese Centrale Bank.
Rienk Kamer verkocht zijn laatste aandelen.quote:
Ik ken iemand die daar voor de rest van zijn leven mee aan de grond is geraakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:53 schreef slap het volgende:
Die Kamer toch... boefje:
Kamer kwam in de jaren '80 van de 20ste eeuw in het nieuws, doordat hij wegens belastingfraude werd opgepakt en in de gevangenis belandde, reden was het door hem bedachte 'American Land Program'. Dit plan bedacht hij in 1979, investeerders konden via Kamer stukken grond in Amerika kopen. Hierbij maakte Kamer gebruik van een door hem gevonden maas in de Wet op de loonbelasting 1964: de superaftrek van rente. Particuliere beleggers konden hierdoor alle rente op hun investering opvoeren, terwijl de latere onbelaste opbrengst nog allerminst zeker was. Met de 'superaftrek' verdienden investeerders aan belastingvoordeel al meer dan het geld dat ze in Amerikaanse grond staken, aldus Kamer. Het ministerie van Financiën veranderde hierop snel de wet. Kamer belandde in Nederlandse- en Amerikaanse gevangenissen op verdenking van oplichting. Kamer werd uiteindelijk vrijgesproken bij gebrek aan bewijs. Bij terugkomst op Schiphol zei Kamer dat hij 'op een miljoen na straatarm' was.
Maarre...
Analisten vinden bod op Crucell te laag
Ik ook, ik ook!:P:P![]()
1,5 miljard, dat zou dan 23 euro per aandeel moeten zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:53 schreef slap het volgende:
Analisten vinden bod op Crucell te laag
Ik ook, ik ook!:P:P![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef M.Melandri het volgende:
lol dan zou de goudprijs straks fors omhoog moeten gaan
Zoals?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef pberends het volgende:
Lijkt meer dan het is.
Marc Faber vindt goud trouwens helemaal niet zo interessant meer, hij kiest liever voor ondergewaarde industriële metalen.
Nickel zei hij iig.quote:
drama? paar tiende procent eraf is toch niet zo schokkend? Je merkt gewoon dat de beurs eigenlijk omhoog wil, maar nog een beetje wordt tegengehouden door het slechte nieuws.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef pberends het volgende:
Ohoh, wat een drama die opening van de Amerikaanse beurs.
Ik bedoelde het ook ironisch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:48 schreef SjonLok het volgende:
[..]
drama? paar tiende procent eraf is toch niet zo schokkend? Je merkt gewoon dat de beurs eigenlijk omhoog wil, maar nog een beetje wordt tegengehouden door het slechte nieuws.
Als het sentiment slechter zou zijn, dan had het nieuws zo voor een daling van een paar procent gezorgd.
Zegt niet zoveel, die 900 is zo zacht als boter.quote:
En nu weer op 2,45, wat een bodemvisser ben ik toch!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef pberends het volgende:
Nyrstar op 2,40, het wordt bijna aantrekkelijk om wat bij de kopen.
Zou me idd niets verbazen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef M.Melandri het volgende:
Denk dat we nog wle onder die 260 gaan hoor
Het aandeel lokt inderdaad maar ik wacht eigenlijk tot Nyrstar 1.50 à 1.60 staat genoteerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef pberends het volgende:
[..]
En nu weer op 2,45, wat een bodemvisser ben ik toch!
Tegen die tijd heb ik het hopelijk allang verkocht, maar idd, als de AEX op 200 punten of nog lager staat zal Nyrstar wel op 1 euro staan ofzo. Oei oei oei, dan wordt het kopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het aandeel lokt inderdaad maar ik wacht eigenlijk tot Nyrstar 1.50 à 1.60 staat genoteerd.
Hey, hij is ook 2,361 geweest vandaag...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef pberends het volgende:
[..]
En nu weer op 2,45, wat een bodemvisser ben ik toch!
Daar moet meer aan de hand zijn als enkel sentiment. Dat kan haast niet anders.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef M.Melandri het volgende:
Heijmans bijna 40% ongelofelijk zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |