huh vertel. wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef ItaloDancer het volgende:
999 dollar hahahahahahaha
bestens ordertje gepwned![]()
Dat kan, maar je hebt geen edge tov andere beleggers.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hehe, maar misschien kun je nog wel meeliften op verdere stijging...
Hmmm slim.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef LXIV het volgende:
De vraag is of BB de eindveilig als een deal beschouwt of alle losse deals in die veiling.
In de eindveiling worden alle openstaande biedingen en latingen tegen elkaar uitgespeeld.quote:
Google Finance meldt een high van 999 dollar vandaag bij de Amerikaanse notering van Crucell op de NASDAQ. (slot is 20,50 dollar)quote:
Vgs FD zou dat 32% premie bovenop koers afgelopen woensdag zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef LXIV het volgende:
Hoeveel uitstaande aandelen? Met andere woorden: Als er 1 Mld geboden wordt, wat is dat dan per aandeel?
Niet meer naar omkijken, je hebt je slag geslagen, c'est la vie. Had misschien 5 of 10% meer kunnen zijn, maar who cares.quote:
Het kan alle kanten opgaan vandaag, ik heb geen idee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:37 schreef jpjedi het volgende:
Damn... longs houden het nog wel even maar moet niet te gek worden vandaag.
Dow, nikkei, nasdaq?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef jpjedi het volgende:
Jemig..-3% zal toch weer geen bloedrode dag worden? Elke keer weer die paniek zeg.
Ik denk dat het een foutje is bij Google Finance.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er geen nieuwsbericht over dat hele Crucell gebeuren? Ze gaan dus samen met een ander bedrijf, daarom wordt 't aandeel niet meer verhandeld op de beurs en dus is de slotveiling definitief en dus kunnen er mensen genaaid zijn voor 999 omdat bepaalde mensen 'm voor dat bedrag verkopen. Zoiets?
Dat wordt onderhand een short kandidaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:16 schreef M.Melandri het volgende:
Heijmans ontploft weer
Voor Heijmans zijn alleen speeders, met een volume van niks. Opties kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat wordt onderhand een short kandidaat.
Ja kwam er ook net achter.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Voor Heijmans zijn alleen speeders, met een volume van niks. Opties kan natuurlijk ook.
Same here. Serieus geld staat op dit moment nog op een spaarrekening met een serieus te lage rente overigens. Toch maar weer eens zo'n cowboy bank proberen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja kwam er ook net achter.![]()
Opties zijn voor mij iets te serieus.. turbo`s en sprinters doe ik met mijn fun-fonds.Serieus beleggen doe ik met serieus geld en daar is geen ruimte voor opties.
Dumpen? Traden, bedoel je. Even je winst nemen en weer bijkopen op de dip. Nix mis mee. Die uptrend valt niet snel te stuiten, hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:16 schreef pberends het volgende:
Crucell zijn toch weer zat partijen die het aandeel dumpen, niet zo gek natuulijk. Die hele overname lijkt me vrij voorbarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |