precies, en nu misschien nog vandamme wegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef planethugo het volgende:
helaas verhuurd, hopen dat ie daar een paar goaltjes maakt zodat ze in België voor 'm in de rij staan na dit seizoen
Ik volg je even niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:52 schreef blonchi het volgende:
Wacht eens even...Hier klopt iets niet. Dit is toch een voetbaltopic??
sjenskequote:
heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:52 schreef blonchi het volgende:
Wacht eens even...Hier klopt iets niet. Dit is toch een voetbaltopic??
quote:Twee clubs willen Vandamme
TRANSFER Kortrijk en Zulte kloppen aan
Twee Belgische clubs hebben zich bij Roda JC gemeld voor Jamaïque Vandamme. De eersteklassers Kortrijk en Zulte Waregem hebben bij de Kerkraadse club geïnformeerd of het mogelijk is de 23-jarige aanvaller over te nemen. „We gaan ons nu intern beraden”, aldus directeur voetbalzaken Martin van Geel. „We hebben een smalle selectie. Pas als we denken dat het mogelijk is een vervanger voor Jamaïque te halen, is het wat ons betreft bespreekbaar.”
Vandamme speelt sinds het seizoen 2006-2007 bij Roda, dat hem destijds overnam van Roeselare. Vorig seizoen miste hij bijna volledig nadat hij in de voorbereiding een zware kruisbandblessure had opgelopen.
Ook in het lopende seizoen kwam hij niet verder dan een paar korte invalbeurten in het eerste team.
Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
Rodajc.nl staat de info, kassa's zijn zondag meen ik geopend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar kan ik die halen ? En lukt dat voor de wedstrijd nog ? Of zijn er dan geen meer beschikbaar?
Een beller is snellerquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar kan ik die halen ? En lukt dat voor de wedstrijd nog ? Of zijn er dan geen meer beschikbaar?
4 stuksquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:
collega van me opt werk wilde ook gaan kijken zondag, maar kan ik met mijn seizoenskaart ook een los kaartje kopen voor zondag of niet?
maar die gast wil met ze zoontje op oost gaan zitten, zal wel geen probleem zijn dan, moet ik die zondag voor de wedstrijd gewoon even kopen aan de oost tribune dan?quote:
Het is toch geen boer die naast het uitvak wilt zitten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
maar die gast wil met ze zoontje op oost gaan zitten, zal wel geen probleem zijn dan, moet ik die zondag voor de wedstrijd gewoon even kopen aan de oost tribune dan?
ja idd, nee is geen boer volgens mij wilde met ze zoontje gaan kijken en bij kidscorner gaan zitten, maar goed dan houdt het hele verhaal op natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is toch geen boer die naast het uitvak wilt zitten?
Hoe ga je ermee komen dan, normaal scannen ze een (s)cc en laat de rest het kaartje zien... Jij scant jou scc op West
Bel eens met Roda wat mogelijk isquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:37 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
ja idd, nee is geen boer volgens mij wilde met ze zoontje gaan kijken en bij kidscorner gaan zitten, maar goed dan houdt het hele verhaal op natuurlijk
hij gaat morgen zelf even langs bij roda voor een cc dus dat komt wel goed denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bel eens met Roda wat mogelijk is
SCC bedoel je!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
hij gaat morgen zelf even langs bij roda voor een cc dus dat komt wel goed denk ik
haha zo'n storm zal het met hem niet lopen denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
SCC bedoel je!![]()
Fans maken fans!
Met jou komt dat ook niet voor de bakkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:43 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
haha zo'n storm zal het met hem niet lopen denk ik
tja ik probeer nog steeds mario over te halenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met jou komt dat ook niet voor de bakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |