sjonge jonge, je hebt van die blanke mensen die denken dat ze een neger zijn , maar je hebt blijkbaar ook andersomquote:
eerst netjes voorstellen en dan mag utquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ok, maar als ik gewonnen heb mag ik de schaap toch wel neuken ?
Nee want je luistert toch nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geef nie, ik moest gewoon lachen om dat middeleeuwse niet om dat je het fout had hoor... maak je niet druk...
wil je erover praten?
Mijn dank grenst aan hondsdolheid!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slowchat is wat anders dan dom wat termen in een topic neergooien, mee PRA-TEN of opbokken.
je kent michal jackson toch ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
sjonge jonge, je hebt van die blanke mensen die denken dat ze een neger zijn , maar je hebt blijkbaar ook andersom
naiiis i like,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerst netjes voorstellen en dan mag ut
[..]
Nee want je luistert toch niet
sorry... dat was ik niet... als ik lurk lurk ik bekend...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
Wie is er zo laf om anoniem bij mij te lurken?![]()
uhu, maar dat vond ik net over het randjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kent michal jackson toch ?
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef Friday12 het volgende:
Bier
[ afbeelding ]
en Kebab voor iedereen
[ afbeelding ]
Werelds!!!! bedankt hehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef Friday12 het volgende:
Bier
[ afbeelding ]
en Kebab voor iedereen
[ afbeelding ]
kenker ik krijg er honger en dorst vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef Friday12 het volgende:
Bier
[ afbeelding ]
en Kebab voor iedereen
[ afbeelding ]
is dat een hint voor mn moeder ?quote:
Ik begin je door te hebbenquote:
Vanavond konijn en frietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Werelds!!!! bedankt heh
niet echt weer ervoor alleen. Ben blij dat ik straks een zuurkool schotel naar binnen mag werken
Neuh die naai ik zo wel het schuim op d'r bek!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat een hint voor mn moeder ?
Snertj voor jouw dan jongequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Werelds!!!! bedankt heh
niet echt weer ervoor alleen. Ben blij dat ik straks een zuurkool schotel naar binnen mag werken
doe mij maar liever boerenkool en snertquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Werelds!!!! bedankt heh
stomme LBO-er die hier helemaal niets te zoeken heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Papi.Chulo het volgende:
stelletje mbo-ers die niks te doen hebben op school
dat geloof ik best , als ik zie waar haar mond heeft gezetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neuh die naai ik zo wel het schuim op d'r bek!
Komt hij aan..LTS-zwakstroomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Papi.Chulo het volgende:
het was eerste kerstdag 1961....quote:
Hou je nou op met je gedoe hier?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Papi.Chulo het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat geloof ik best , als ik zie waar haar mond heeft gezeten
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Snertj voor jouw dan jonge![]()
[ afbeelding ]
FLAPPIE!!!!! GVD!!! NEEEEEquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Papi.Chulo het volgende:
omfgquote:
vanavond uit eten met mn vrouwtje!quote:
Fijne avond nog Wlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen , het was me weer een genoegen vandaag de dag met jullie door te brengen.
laters allen!!@*%#einzzweiroflcopter
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen , het was me weer een genoegen vandaag de dag met jullie door te brengen.
laters allen!!@*%#einzzweiroflcopter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |