sjonge jonge, je hebt van die blanke mensen die denken dat ze een neger zijn , maar je hebt blijkbaar ook andersomquote:
eerst netjes voorstellen en dan mag utquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ok, maar als ik gewonnen heb mag ik de schaap toch wel neuken ?
Nee want je luistert toch nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geef nie, ik moest gewoon lachen om dat middeleeuwse niet om dat je het fout had hoor... maak je niet druk...
wil je erover praten?
Mijn dank grenst aan hondsdolheid!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slowchat is wat anders dan dom wat termen in een topic neergooien, mee PRA-TEN of opbokken.
je kent michal jackson toch ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
sjonge jonge, je hebt van die blanke mensen die denken dat ze een neger zijn , maar je hebt blijkbaar ook andersom
naiiis i like,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerst netjes voorstellen en dan mag ut
[..]
Nee want je luistert toch niet
sorry... dat was ik niet... als ik lurk lurk ik bekend...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
Wie is er zo laf om anoniem bij mij te lurken?![]()
uhu, maar dat vond ik net over het randjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kent michal jackson toch ?
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef Friday12 het volgende:
Bier
[ afbeelding ]
en Kebab voor iedereen
[ afbeelding ]
Werelds!!!! bedankt hehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef Friday12 het volgende:
Bier
[ afbeelding ]
en Kebab voor iedereen
[ afbeelding ]
kenker ik krijg er honger en dorst vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef Friday12 het volgende:
Bier
[ afbeelding ]
en Kebab voor iedereen
[ afbeelding ]
is dat een hint voor mn moeder ?quote:
Ik begin je door te hebbenquote:
Vanavond konijn en frietenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Werelds!!!! bedankt heh
niet echt weer ervoor alleen. Ben blij dat ik straks een zuurkool schotel naar binnen mag werken
Neuh die naai ik zo wel het schuim op d'r bek!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat een hint voor mn moeder ?
Snertj voor jouw dan jongequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Werelds!!!! bedankt heh
niet echt weer ervoor alleen. Ben blij dat ik straks een zuurkool schotel naar binnen mag werken
doe mij maar liever boerenkool en snertquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Werelds!!!! bedankt heh
stomme LBO-er die hier helemaal niets te zoeken heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Papi.Chulo het volgende:
stelletje mbo-ers die niks te doen hebben op school
dat geloof ik best , als ik zie waar haar mond heeft gezetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neuh die naai ik zo wel het schuim op d'r bek!
Komt hij aan..LTS-zwakstroomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Papi.Chulo het volgende:
het was eerste kerstdag 1961....quote:
Hou je nou op met je gedoe hier?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Papi.Chulo het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat geloof ik best , als ik zie waar haar mond heeft gezeten
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Snertj voor jouw dan jonge![]()
[ afbeelding ]
FLAPPIE!!!!! GVD!!! NEEEEEquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Papi.Chulo het volgende:
omfgquote:
vanavond uit eten met mn vrouwtje!quote:
Fijne avond nog Wlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen , het was me weer een genoegen vandaag de dag met jullie door te brengen.
laters allen!!@*%#einzzweiroflcopter
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Mensen , het was me weer een genoegen vandaag de dag met jullie door te brengen.
elke dag dan hossel ik, elke dag dan hossel ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
hosselen, daar word je pas rijk van. en dom. maar dat maakt verder niet uit.
ik ook niet, maar weet het welquote:
ken je die van lil wayne dan ?quote:
lol, wat een homoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:27 schreef Papi.Chulo het volgende:
maar rick ross is een mietje wat hij was een cop
Laters WLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
titel weet ik niet, hij gaatquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
titel weet ik niet, hij gaat
every day im hosselin every day im hosselin
dan heeft lil wayne die gemixt..zoals elk nummerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef Papi.Chulo het volgende:
ja die is van rick ross (die ik alleen ken teminste)
Ken je die van de mosselman?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
titel weet ik niet, hij gaat
every day im hosselin every day im hosselin
weer zo snel ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
morgen werkt mn bazin van thuis uit
dus weer de hele dag fokken
ja, dies gayquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ken je die van de mosselman?
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman...
latuh broddaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef Papi.Chulo het volgende:
rustig jongens, spreek jullie morgen BOX OUWE
hahaha idd mossel mossel mosselmanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ken je die van de mosselman?
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman...
Tot morgen MDquote:
alleen als je dit keer eerst de rits OPEN doet.. heb heel mn dijen kapot omdat ik er pas na 0,0073 seconden achter kwam dat ie nog dicht wasquote:
uiteraardquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen als je dit keer eerst de rits OPEN doet.. heb heel mn dijen kapot omdat ik er pas na 0,0073 seconden achter kwam dat ie nog dicht was
Dan komt het wel goedquote:
ja jij ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan komt het wel goed
mensen, ik wens jullie een goede avond.. ben de weg op
nee hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
iedereen gaat maar al naar huis zeg
Tot zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er vandoor![]()
Fijne avond mensen!
waarschijnlijk als ik zo in de trein zit kom ik nog wel ff kijken
Moet jij ook tot 17:30?quote:
laterz, fijne avond Sgelequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er vandoor![]()
Fijne avond mensen!
waarschijnlijk als ik zo in de trein zit kom ik nog wel ff kijken
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:42 schreef Friday12 het volgende:
ik wil naar huis
Maak eens een sextetje dan Runx?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |