dat is inderdaad het enige wat jij hier doet: 'raden'quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Laat me raden: jij hebt dit topic gelezen omdat jij ook als schoolverlater een uitkering wilt aanvragen?
Lezen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:27 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
dat is inderdaad het enige wat jij hier doet: 'raden'
ik werk op dit moment in engeland waar binnenkort een flink gedeelte van het software team ontslagen gaat worden. Mensen die jarenlang voor dit bedrijf gewerkt hebben en volgens 'mensen als jij' een stel zeikerds zijn als ze ipv wc's schrobben kijken of ze een ICT baan kunnen vinden.
Walgelijk gewoon van die 'ruggengraat' mentaliteit, en voor je informatie, mij is al verteld dat mijn baan veilig is hier, maar ja, het is engeland dus ik zal jouw (uiteraard) vele belastingcentjes niet opmaken hoor......
Wel dus. Maar als schoolverlater gerelateerd aan de stufi. Daarna vanaf 21 rond de 550 euro. Maar er zijn nog zaken die dat nog kunnen verlagen. Plus heb je geen recht op toeslagen als je thuis woont.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:01 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij krijg je als je thuis woont sowieso geen bijstand?
war is dat voor bullshit. Op het moment dat ik zonder werk kwam te zitten kon ik ook gewoon een uitkering aanvragen. Geen WW maar een bijstandsuitkering kom je altijd wel in aanmerking.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:05 schreef Technoviking het volgende:
Je krijgt voor je 26e naar ik meen, geen uitkering meer.
Een goede zaak!
je komt zonder werk te zitten en krijgt geen WW maar een bijstandquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef WEST het volgende:
[..]
war is dat voor bullshit. Op het moment dat ik zonder werk kwam te zitten kon ik ook gewoon een uitkering aanvragen. Geen WW maar een bijstandsuitkering kom je altijd wel in aanmerking.
Niks mis met even afwachten. Maar wel voor eigen rekening dan. Je kiest er toch zelf voor om even af te wachten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef Adamo144 het volgende:
prima, dat is jouw mening. Ik vind dat even afwachten tot er iets beters voorbij komt een iets realistischere aanpak is dan meteen maar bij een callcenter gaan werken (waar overigens niks mis mee is)
2 maanden na mijn afstuderen. zou ik nu ontslag krijgen dan krijg ik wel WW omdat ik bijna 2 jaar nonstop gewerkt heb.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef SkyChat het volgende:
[..]
je komt zonder werk te zitten en krijgt geen WW maar een bijstand
3 weken gewerkt?
En als je een dure cursus van 1-2-3 weken gevolgd hebt, op hun kosten? Dan zit er vaak een addertje onder het grasquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
uitzendbureauwerk kun je élke dag beëindigen, net zoals zij het elk moment met jou voor gezien kunnen houden
Dan moet jij je eigen toch van te voren toch beter laten informeren als je zoiets niet weetquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En als je een dure cursus van 1-2-3 weken gevolgd hebt, op hun kosten? Dan zit er vaak een addertje onder het gras
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |