abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:01:52 #1
165237 Leef
Sunny side up!
pi_64725400
Ik hoop dat er een klimaatcrisis komt waardoor er in Amsterdam een continue temperatuur van 40° Celsius komt, een klein beetje regen, 's nachts, verder geen bewolking, en een licht briesje overdag.

Heel dat ijs en vries en schaats getyfes kan me niet gauw genoeg voorbij zijn.
Werkelijk onbegrijpelijk dat iedereen er zo blij mee is.

En ik maar betalen voor m'n gasrekening.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 13:02:31 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_64725423
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:01 schreef Leef het volgende:
Zet de verwarming dan uit.
F.K.A. SuperwormJim
pi_64725434
quote:
Ik hoop dat er een klimaatcrisis komt waardoor er in Amsterdam een continue temperatuur van 40° Celsius komt, een klein beetje regen, 's nachts, verder geen bewolking, en een licht briesje overdag.

QFT.
Nee.
pi_64725459
quote:

† In Memoriam † dinsdag 6 januari 2009 @ 13:15:01 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_64725837
Continu 40 graden?

Dan kun je beter een andere username nemen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_64725877
quote:

Emigreren is ook een optie.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_64725907
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef Cynix ® het volgende:
Continu 40 graden?

pi_64725972
Ik krijg er ook de schijt van..
Gister kk ver moeten lopen maar door de sneeuw leek het nog verder.
Vanmorgen stond ik op, beide benen OVERAL spierpijn.
zelfs op plaatsten waarvan ik niet eens wist dat er spieren zaten

Wie wilt me billen masseren?
pi_64725992
Helemaal mee eens. Al die hysterische friezen maar blehren dat het 'oan' gaat, maar ondertussen stook ik me helemaal de tyfus, en zit ik iedere dag met frostbiteverschijnselen aan mijn voeten. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_64725997
Ach.. het is een beetje frisjes, gaat wel weer over joh.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 13:21:55 #11
42184 crew  DaMart
pi_64726052
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:18 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ik krijg er ook de schijt van..
Gister kk ver moeten lopen maar door de sneeuw leek het nog verder.
Vanmorgen stond ik op, beide benen OVERAL spierpijn.
zelfs op plaatsten waarvan ik niet eens wist dat er spieren zaten

Wie wilt me billen masseren?
Hoax, want er ligt hier geen sneeuw .
pi_64726116
Kon ik dat maar zeggen, hier schijnt de zon maar als je naar de weg kijkt kun je jezelf zien.
Klote ijs, gister onder het lopen ook 1x gevallen Misschien daarom pijn aan me linkerbeen/kont
pi_64726130
Sneeuw + ijs!
pi_64726185
Ijs + sneeuw = Hoax
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:28:34 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_64726263
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:15 schreef Cynix ® het volgende:
Continu 40 graden?

Of je scheel betalen aan de airco.

[ Bericht 0% gewijzigd door popolon op 06-01-2009 13:33:36 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:29:10 #16
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_64726284
Ga in Afrika wonen....

Maar dan wil je waarschijnlijk weer regen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:32:52 #17
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_64726391
Zacht ei
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:44:05 #18
106302 mustisuc
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64726744
Krijg nog een brainfreeze van dit weer.
pi_64728568
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef mustisuc het volgende:
Krijg nog een brainfreeze van dit weer.
Voor bevroren hersenen heb je twee dingen nodig. De vorst is er al...
pi_64729916
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

lol
pi_64733627
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:02 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Zet de verwarming dan uit.

Ja en doe een dikkere trui maar aan zeur!
75 topics = FIN
pi_64733710
quote:

Huilie. Trek een dikkere trui aan.

Gezonder weer dan dit bestaat niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_64733937
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Held
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_64734131
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef marcodej het volgende:

[..]

Huilie. Trek een dikkere trui aan.

Gezonder weer dan dit bestaat niet.
Wat nou huilie? Ga jij zitten bepalen wat iemand een lekkere temperatuur moet vinden?

Ik heb ook een takke-hekel aan elke temperatuur onder de 20 graden celsius. Sneeuw en ijs kunnen mij ook gestolen worden. Global Warming gaat véél te langzaam. En dat neem ik Al Gore ernstig kwalijk.

En hoezo is dit gezond weer? Moet je eens kijken hoeveel mensen over een week weer ziek thuis zitten vanwege die sterke temperatuurverschillen. Allemaal weer verkouden tot grieperig.
Through the windows of the train, I caught reflections of a paper cup.
Hanging small in a pale blue sky, never knowing which way's up.
pi_64735894
Hahaha ik ben zo blij dat het koud is.
pi_64736453
Als het tien graden boven nul is en regent, heb ik het eigenlijk veel kouder dan nu.

Heel koud weer is lekker, heel warm weer ook, alles daartussen is niks.
  woensdag 7 januari 2009 @ 00:54:37 #27
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_64755213
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:40 schreef aasimov het volgende:

[..]

Wat nou huilie? Ga jij zitten bepalen wat iemand een lekkere temperatuur moet vinden?

Ik heb ook een takke-hekel aan elke temperatuur onder de 20 graden celsius. Sneeuw en ijs kunnen mij ook gestolen worden. Global Warming gaat véél te langzaam. En dat neem ik Al Gore ernstig kwalijk.

En hoezo is dit gezond weer? Moet je eens kijken hoeveel mensen over een week weer ziek thuis zitten vanwege die sterke temperatuurverschillen. Allemaal weer verkouden tot grieperig.
Verkoudheid en griep worden niet veroorzaakt door kou.

En de kou is goed voor je afweersysteem
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:40:04 #28
165237 Leef
Sunny side up!
pi_64756121
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:54 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En de kou is goed voor je afweersysteem
Probeer nog is een fabeltje.
In kouwe landen zijn meer mensen aan de drank en plegen mensen meer zelfmoord (zie siberie en alles boven de poolcirkel, het absolute dieptepunt.) Reuze goed hoor, voor je afweersysteem!

In warme landen zijn mensen extravert, leven buiten, en wat heb ik weer? Ik woon in een land waar er al jaren geen zomer meer is in de zomer, maar nu opeens wel een Siberische winter in de winter.. lekker.
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 07:39:57 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_64757983
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:40 schreef Leef het volgende:
en wat heb ik weer? Ik woon in een land waar er al jaren geen zomer meer is in de zomer, maar nu opeens wel een Siberische winter in de winter.. lekker.
Eeh, al eens overwogen naar een warm land te emigreren?

Persoonlijk twijfel ik er niet aan dat temperatuur en welvaart/welzijn/gezondheid/levensverwachting met elkaar te maken hebben. Tussen zeg maar -10 en +20 graden gedijen we het beste, lijkt me. Of je moet van mening zijn dat de levensstandaard in Spanje of Portugal hoger is dan in Scandinavië, dan houdt het natuurlijk op.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_64759779
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:39 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eeh, al eens overwogen naar een warm land te emigreren?

Persoonlijk twijfel ik er niet aan dat temperatuur en welvaart/welzijn/gezondheid/levensverwachting met elkaar te maken hebben. Tussen zeg maar -10 en +20 graden gedijen we het beste, lijkt me. Of je moet van mening zijn dat de levensstandaard in Spanje of Portugal hoger is dan in Scandinavië, dan houdt het natuurlijk op.
Ligt aan je definitie van levensstandaard (en het scheelt nogal of je in Catalunya/Valencia woont of in Extremadura/Castilla y Leon woont, Spanje is niet zo homogeen!).

Als je kijkt naar de levensverwachting scoren alleen Japan, Zweden, Australië, Zwitserland, Frankrijk, Italië en wat dwergstaten beter, Spanje staat gelijk met Noorwegen en Israël (!). Finland en Denemarken zitten zelfs onder het EU gemiddelde, een fractie boven Portugal en Albanië.

Als je deze cijfers vergelijkt met de economie en kwaliteit van het zorgstelsel (die is over het algemeen veel beter bij "ons") denk ik niet dat "wij" (=de Germaanse landen) al te best scoren.
Kortom, ik denk dat het wel iets gezonder is in het Middellandse zee klimaat.. Ligurië, Toscane, Catalunya, Valencia, Provence..
pi_64760598
Heerlijk dit weer. Geen regen, geen wind. Het is ook helemaal niet zo koud.

Winter.
pi_64761503
quote:

[..]

In kouwe landen zijn meer mensen aan de drank en plegen mensen meer zelfmoord (zie siberie en alles boven de poolcirkel, het absolute dieptepunt.) Reuze goed hoor, voor je afweersysteem!

In warme landen zijn mensen extravert, leven buiten, en wat heb ik weer? Ik woon in een land waar er al jaren geen zomer meer is in de zomer, maar nu opeens wel een Siberische winter in de winter.. lekker.
In koude landen plegen mensen niet meer zelfmoorden door de kou of drinken zij meer door de kou, dit komt omdat het daar veel minder lang licht is. (soms zelfs de hele dag donker) daar wordt een mens sober van.

Het zelfde geldt voor warme landen, het is daar langer licht en daarbij door een hoogstaande zon ook nog eens een veel lichter. Daar worden mensen blij en opgewekt van. Als het hier zomers 25 graden is en het regent hard ben ik ook sober evenals ik op een dag als gisteren(veel zonneschijn) vrolijker ben.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:45:28 #33
165237 Leef
Sunny side up!
pi_64761539
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:44 schreef DutchSL het volgende:
Ligt aan je definitie van levensstandaard (en het scheelt nogal of je in Catalunya/Valencia woont of in Extremadura/Castilla y Leon woont, Spanje is niet zo homogeen!).
Gast, ik heb zowel in Spanje als in Israel gewoond. Van m'n leven nog niet zo weinig geld gehad, van m'n leven nog niet zo gelukkig geweest. Zon en samen buiten eten met vrienden, iedereen legde een paar roebels bij mekaar, kijken wat we kunnen kopen en waar we naartoe kunnen reizen: tijd van m'n leven.

En dan gaat hier iedereen in z'n huisje in de kou zitten kniezen over de kredietcrisis (ik kan dat woord niet meer horen) en reclames van lXnXn.nl kijken, en ik weet niet eens wie m'n buren zijn.

Het is dat ik veel van Amsterdam en van m'n familie hou, maar anders was ik al lang weer terug in de Negev in Israel, met z'n onvoorstelbare schoonheid en heerlijke warmte. Of 's avonds laat op een terrasje op Plaza Mayor in Madrid.
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:21:25 #34
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_64777652
quote:

[..]

Wat al die dingen precies met je afweersysteem te maken hebben weet ik niet. Tenzij die mensen allemaal zelfmoord plegen omdat ze het niet meer aankunnen dat ze zo'n slecht afweersysteem hebben.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_64778103
quote:

[..]

Jaaaa man, wat baal ik van dit weer!
Ik heb echt een hekel aan sneeuw en kou!
Gewoon niet meer écht warm worden en altijd voeten als ijsklompen

Ik wil zomer! Echte dan he, geen natte winters!
Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')