ja maar dan kiert het raam toch als hij niet dicht zit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:21 schreef HighLander het volgende:
Ze zei dat de ramen niet goed sloten, niet dat er overal kieren en gaten zaten .
Als een raam niet goed sluit, heb je een kier en al dus een gat!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:21 schreef HighLander het volgende:
Ze zei dat de ramen niet goed sloten, niet dat er overal kieren en gaten zaten .
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Puike TT.
Jíj bent wél een puike mod, A.
Ik vat 'm nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:35 schreef TALIN het volgende:
Rip, de nachtzwaluw is in de oude molen!
ik herhaal de nachtzwaluw is in de oude molen!
KAN je Elsebi de groeten doen?
Welke?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:42 schreef ElizabethR het volgende:
Arma, hoest met je goede voornemens???
Die je gemaakt hebt?quote:
je houdt er niet zo van ?quote:
Overrated gerommel in de marge. Al zijn er best heren die goed rommelen in de marge. Maar het blijft rommelen in de margequote:
Eensch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Overrated gerommel in de marge. Al zijn er best heren die goed rommelen in de marge. Maar het blijft rommelen in de marge
Hoi Kquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Mag ik hier meeposten? Kom hier nog niet zo lang op de fok, maar ik verveel me en ik vind jullie wel tof.
groetjes,
Krea.
ow, wat een nieuwe invalshoek!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie dan alle2 nog niet goed gebeft!
Zijn er meer hoeken mogelijk dan waaruit dat kan?quote:
Dat kan ik alleen uitleggen via paint.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:00 schreef Adelante het volgende:
Zijn er meer hoeken mogelijk dan waaruit dat kan?
tvp.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Kreator het volgende:
Dat kan ik alleen uitleggen via paint.
Piroriteiten, Kquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:09 schreef Kreator het volgende:
Eerst even boeiend vergaderen over printers. Daarna kom ik erop terug.
image tags en dan je tieten ertussenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
Hallo.
Ik ben ook nieuw hier. Hoe pots ik een plaatje?
Ik mag mn mening toch verkondigen. Dat het niet de jouwe is ok. Ik denk dat all1 verder niets mee bedoeld hoor.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn er meer hoeken mogelijk dan waaruit dat kan?
Waarom heb jij er een mening over of ik wel of niet blij word van beffen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mag mn mening toch verkondigen. Dat het niet de jouwe is ok. Ik denk dat all1 verder niets mee bedoeld hoor.
[..]
Dat zei ik niet. Ik denk all1 dat je nog nooit goed gebeft ben anders zou je er wel blij van worden denk ik maar goed laat maar zitten. Ik heb geen zin om daar over verder te discusiëren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom heb jij er een mening over of ik wel of niet blij word van beffen?
Ik lust geen bier. Komt dat omdat ik nog nooit goed bier gedronken heb?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik denk all1 dat je nog nooit goed gebeft ben anders zou je er wel blij van worden denk ik maar goed laat maar zitten. Ik heb geen zin om daar over verder te discusiëren.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Mag ik hier meeposten? Kom hier nog niet zo lang op de fok, maar ik verveel me en ik vind jullie wel tof.
groetjes,
Krea.
Jullie hier? Ik hier? OO vereenigt u..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
Hallo.
Ik ben ook nieuw hier. Hoe pots ik een plaatje?
Ik zei al laat maar. Ieder zn eigen keuze. Het was dan ook niet bedoeld als standaard. Sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik lust geen bier. Komt dat omdat ik nog nooit goed bier gedronken heb?
Ik heb niks te klagen over mijn bedmeneren, maar ik doe gewoon liever andere dingen en het ergert me dat die opmerking van jou altijd standaard gemaakt wordt
En HET IS ALLEEN!![]()
![]()
Het irriteertquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ik schrijf all1 zoals ik dat wil schat. Er staat precies t zelfde.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zei al laat maar. Ieder zn eigen keuze. Het was dan ook niet bedoeld als standaard. Sorry.
Ik schrijf all1 zoals ik dat wil schat. Er staat precies t zelfde.
Er staat niet precies hetzelfde, er staat "all1" in plaats van "allone".quote:
Dat mag heul niet van God!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef ElizabethR het volgende:
Godallemachtig, doen jullie aan seks??
Bah!
seks ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:48 schreef ElizabethR het volgende:
Godallemachtig, doen jullie aan seks??
Bah!
Ga eens dood.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik denk all1 dat je nog nooit goed gebeft ben anders zou je er wel blij van worden denk ik maar goed laat maar zitten. Ik heb geen zin om daar over verder te discusiëren.
all en 1 (als één.) maakt : alleen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Er staat niet precies hetzelfde, er staat "all1" in plaats van "allone"..
Ik wist toen ik t gepost had dat je daar ook al over zou beginnen. pffffff get a live.quote:
Juist wel! Die viezerik zei immers: 'Gaat heen en vermenigvuldig u'quote:
In dat geval word ik misschien toch nog gelovigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist wel! Die viezerik zei immers: 'Gaat heen en vermenigvuldig u'
Hij wil dat we als konijnen tekeer gaan.
Rip leeft al hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
In dat geval word ik misschien toch nog gelovig
Heb je wel een konijn ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
In dat geval word ik misschien toch nog gelovig
en zo is t ook sukkelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Rip leeft al hoor
En het is alive, geen a live.
Sukel.
wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en zo is t ook sukkelipv sukel.
En was t : get a life ipv alive
Altijd lastig lesdycties zijn.
En ja dat zeggen er meer op fok maar ik ben t dan ook echt. Ik kan daar dus weinig aan doen en all1 maar op spelfouten ed letten is wel heel erg goed van je!
Moet je kijken hoeveel tijd het je kost om het uit te leggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:55 schreef Outpost76 het volgende:
all en 1 (als één.) maakt : alleen.
Ja hallo, hier ben ik al!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
In d ekroeg trek ik ook vaak van die hersendode mongolen aan
alleen duurt veel langer dan all1 typenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je kijken hoeveel tijd het je kost om het uit te leggen.
Kun je net zo goed (of eigenlijk nog veel beter!) gewoon gelijk "alleen" typen.
Ik ook van dat soort vrouwen als jij dus is er toch nog iets wederzijds.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
In d ekroeg trek ik ook vaak van die hersendode mongolen aan
Da's nog best snel, voor iemand van jouw niveau...quote:
Zelfkennis..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen zin in. Dat duurt te lang want je begrijpt me toch niet. Ik als hersenloze mongool.
AHA! JE TYPT WEL "Geen", i.p.v. "G1". TYP DAN OOK GEWOON "alleen".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:16 schreef Outpost76 het volgende:
Geen zin in. Dat duurt te lang want je begrijpt me toch niet. Ik als hersenloze mongool.
quote:
Hey lekker ding!!quote:
"Mensen" die dit soort smilies gebruiken mogen ze meteen tegen de muur zetten.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:22 schreef Q. het volgende:
"Mensen" die dit soort smilies gebruiken mogen ze meteen tegen de muur zetten.
Moet ook wel anders kom je nooit van zulke vrouwen af. Simpel jezelf gewoon dom oid noemen zodat ze zich niet aangevallen voelen en dan ben je er vaak zo vanaf.quote:
Hoe jij je daar druk om kan maken zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
AHA! JE TYPT WEL "Geen", i.p.v. "G1". TYP DAN OOK GEWOON "alleen".
quote:
Vertelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
zulke vrouwen
Tweedequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe jij je daar druk om kan maken zeg.
Ik kom sinds 2006 op fok en jij bent de 1e die daar zo over valt. Ik ga dat dan dus ook niet veranderen.![]()
Je geeft me wel een idee met je g1.![]()
[..]
Irritant doen, en dan raar opkijken dat mensen hem irritant vinden... what else?quote:
quote:
Simpel op de TT af gekomen en dan krijg je vanzelf zulke onzin praat. Zeker in een vaag topic als dit.quote:
quote:
Door de tag in de TT...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef Armageddon het volgende:
Waar komen ineens al die oldbies vandaan? Is het vandaag nationale oldbies dag ofzo?
Kom maar eens terug als er 7-cijferige user-id's zijn...quote:
Ik vind niks raar dit is fok. En ik heb nog nergens gezegd dat ik dat raar vind. Ik irri, jullie irri, ik irri, jullie irri das een visueuze (of hoe je dat ook schrijft) cirkel vriend. Al vind ik het nog steeds niet irriquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Irritant doen, en dan raar opkijken dat mensen hem irritant vinden... what else?.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
das een visueuze (of hoe je dat ook schrijft) cirkel vriend.
Tsk tsk. Comisch bedoel je!! Sukel!quote:Al vind ik het nog steeds niet irriJuist wel komisch.
Niet van die lange zinnen. Dat begrijpen ze niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb altijd sterk het vermoeden dat mensen die niet leesbaar kunnen en willen typen en die zich in discussies mengen waar ze niet thuis horen van dezelfde soort zijn als zij die verantwoordelijk zijn voor spam.
Ben ik de enige met dat vermoeden?
Geen zin in ik ben er nu toch. Zit al achter een computer toen er nog niet eens een harde schijf in zat dus een echte newbee ben ik niet. Toen bestond internet nog niet eens. Fok! dus al helemaal niet. Van die mega grote platte floppen om een programma op te starten wat dan weer een eeuw duurdequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:34 schreef Tazz het volgende:
[..]
Kom maar eens terug als er 7-cijferige user-id's zijn...
heb je haar weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tsk tsk. Comisch bedoel je!! Sukel!
Ah, en je vond shakira zeker al goed toen ze nog kleine heuvels had?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen zin in ik ben er nu toch. Zit al achter een computer toen er nog niet eens een harde schijf in zat dus een echte newbee ben ik niet. Toen bestond internet nog niet eens. Fok! dus al helemaal niet. Van die mega grote platte floppen om een programma op te starten wat dan weer een eeuw duurde
ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb altijd sterk het vermoeden dat mensen die niet leesbaar kunnen en willen typen en die zich in discussies mengen waar ze niet thuis horen van dezelfde soort zijn als zij die verantwoordelijk zijn voor spam.
Ben ik de enige met dat vermoeden?
En toen ze nog in het Spaans zong.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
Ah, en je vond shakira zeker al goed toen ze nog kleine heuvels had?
Eentje die je rondom kan gebruiken?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op afstand moet dat toch kunnenquote:
Nou, nou, poeh, poeh.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen zin in ik ben er nu toch. Zit al achter een computer toen er nog niet eens een harde schijf in zat dus een echte newbee ben ik niet. Toen bestond internet nog niet eens. Fok! dus al helemaal niet. Van die mega grote platte floppen om een programma op te starten wat dan weer een eeuw duurde
Goeie ouwe tijd... Waar gaat het toch h1 met deze wereldquote:
Voorlopig?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Tazz het volgende:
[..]
Hier op fok! blijf je voorlopig een kutnewbie!
Oh... my...... GOD!!!quote:
yep, pas als er 7 cijfers zijn, dan niet meer... duurt nog een paar jaartjes...quote:
Mens ik weet niet wanneer jij voor t eerst een pc in huis had maar bij mij stond r al 1 in 1984. Ok ik kwam daar toen nog niet aan maar rond 86 speelde ik mn 1e computer spel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een 5 1/4 flop maar de voorloper daar van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Tazz het volgende:
[..]
Nou, nou, poeh, poeh.
Ik denk dat wel meer 30+ deze ervaring hebben...
Dat zal best boeit me niet.quote:Hier op fok! blijf je voorlopig een kutnewbie!
en toen was je 26? *impressed*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mens ik weet niet wanneer jij voor t eerst een pc in huis had maar bij mij stond r al 1 in 1984. Ok ik kwam daar toen nog niet aan maar rond 86 speelde ik mn 1e computer spel.![]()
Weet je zeker dat er niet ergens een contactje los zit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mens ik weet niet wanneer jij voor t eerst een pc in huis had maar bij mij stond r al 1 in 1984. Ok ik kwam daar toen nog niet aan maar rond 86 speelde ik mn 1e computer spel.![]()
Weet je dat je erg dom overkomt voor een oldbie?
Yep, die 8" inch floppen.. heb jij die vast gehad?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een 5 1/4 flop maar de voorloper daar van.
[..]
Dat zal best boeit me niet.
Zonder contactje kun je toch heul niet consolen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet ergens een contactje los zit?
Ja want als er één groep is die nóóit doodverwensingen maakt zijn het de oldbies wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doodverwensing en dat voor een oldbie!
Wist ik al maar weet jij t van je zelf?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet ergens een contactje los zit?
Soms, als je mazzel hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Ik had vroeger een Atari 800 XL. Heb ik nu ook een grote piemel?
Gaat t niet om is dacht ik een note! jij als mod moet dat weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja want als er één groep is die nóóit doodverwensingen maakt zijn het de oldbies wel.
Ik ben pas in 2006 geregistreerd heur!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doodverwensing en dat voor een oldbie!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat t niet om is dacht ik een note! jij als mod moet dat weten.
Ik ga de juf er gelijk bijhalen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou je daarom niet van beffen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Oeh, een note, nu word ik bang!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meester! Hij doet gemeen! Meester! Meester! MEESTER! Nouhouhouhou! Ik ga het tegen mama zeggen hoor!quote:
Ze zei meneer tegen me!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef Anosmie het volgende:
*vinger opsteekt*
Boem! Heatwave! A!
Die meneer
*wijst naar Q*
zei doodgaan.
OMG! OMG!
Super Nintendo Entertainment System.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar het klinkt geil
*over bolletje aait*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Meester! Hij doet gemeen! Meester! Meester! MEESTER! Nouhouhouhou! Ik ga het tegen mama zeggen hoor!!
Ik vond je pizza in Groningen ook een bijzonder teleurstellende keuze Q.quote:
Gelukkig gaat mijn geheugen niet verder terug dan één dag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vond je pizza in Groningen ook een bijzonder teleurstellende keuze Q.
In een printer zit een gat, en uit een printer komt meestal een hoop bullshit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Kreator het volgende:
Genieten, die vergadering..
De verkoper sprak over printers alsof hij er een lekker wijf in zag.
Mag ik hem wel doodmaken nu dan juf? Please? Please? Please? Please?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:01 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*over bolletje aait*
Stil maar Q. Hij is nieuw. Hij snapt het nog niet zo goed.
notes plakt Danny op de muur..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:59 schreef Q. het volgende:
Als ik voor elke doodverwensing die ik maak een note krijg dan moet Danny een nieuwe harde schijf kopen voor de server.!
Ik ben banger voor die neger onder je naam B. Die vrachtwagen is snel en pijnloos. Maar die negers. Die zijn niet zo snel he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn papa is vrachtwagenchauffeur en die rijdt lekker toch over je heen.
En printers leveren meestal een hoop problemen opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In een printer zit een gat, en uit een printer komt meestal een hoop bullshit.
Danny heeft haar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef Tazz het volgende:
[..]
notes plakt Danny op de muur..
Ik was laatst nog bij hem thuis en heb een foto van hem en de muur..
[ afbeelding ]
bijnaquote:
mwa das meer een spelcomputer dan een pc.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef flipsen het volgende:
ZX-81 met 16 kb geheugenuitbreiding FTW
Misschien kan die je leren dat beffen lekker kan zijn!quote:
Huuu, negers. Ik ben daar zo bang voor hè? Die hebben we waar ik vandaan kom niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ben banger voor die neger onder je naam B. Die vrachtwagen is snel en pijnloos. Maar die negers. Die zijn niet zo snel he.
Jammer dan, dat het geen verkoopster was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef Kreator het volgende:
Genieten, die vergadering..
De verkoper sprak over printers alsof hij er een lekker wijf in zag.
OK dan, ga je broertjes maar halen. Dan doen jullie het sá-men.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag ik hem wel doodmaken nu dan juf? Please? Please? Please? Please?
En ze houden ook niet van beffen. Denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
En printers leveren meestal een hoop problemen op
Jawel alleen zij waar je niet over praten mag komen alleen naar buiten als het nacht is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuu, negers. Ik ben daar zo bang voor hè? Die hebben we waar ik vandaan kom niet..
Ik kreeg wel 6 flessen Prosecco (oid)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jammer dan, dat het geen verkoopster was.
Denk je dat IT-ers geil worden van een naakte chick met een HP tussen haar benen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ze houden ook niet van beffen. Denk ik
HP is inderdaad een paupermerk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk je dat IT-ers geil worden van een naakte chick met een HP tussen haar benen?
Zo'n ding had ik ook!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
Nou, die newb schijnt te denken dat je scoort met het feit dat je hele grote floppies hebt gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk je dat IT-ers geil worden van een naakte chick met een HP tussen haar benen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:07 schreef Ripley het volgende:
Nou, die newb schijnt te denken dat je scoort met het feit dat je hele grote floppies hebt gehad.
Een echte 80486! Die wil ik ook!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zo'n ding had ik ook!
Hier nog wat andere grandioze aanbiedingen!
[ afbeelding ]
prutser , je hebt gewoon een clone gestart.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb gewoon een server cluster hersteld van de ondergang. *trots*
Ja, maar toen kwam die newb mijn dinsdaggevoel verstoren door dat geklets over welke PC hij in 1923 hadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:11 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, het ging toch over tieten enzo?
Damn jij snapt er werkelijk helemaal geen ene reet van he! omfg wat ben je dom! Je zal die juf idd nog wel meer eens nodig hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, die newb schijnt te denken dat je scoort met het feit dat je hele grote floppies hebt gehad.
quote:
Mijn vader had de tweede pc in Nederland, twv zo'n 80.000 gulden. Ha!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar toen kwam die newb mijn dinsdaggevoel verstoren door dat geklets over welke PC hij in 1923 had
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
Damn jij snapt er werkelijk helemaal geen ene reet van he! omfg wat ben je dom! Je zal die juf idd nog wel meer eens nodig hebben.![]()
Val jij op oudere vrouwen ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Maargoed ik wil niet ingaan op 1990 want toen was ik 2.
Je doet ook zo je best om dom tegen mij te lullen. Ik ben dus blij dat ik er wel in ben geslaagd wat jou nooit zal lukken Koe!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar toen kwam die newb mijn dinsdaggevoel verstoren door dat geklets over welke PC hij in 1923 had
Lekker op tijd voor O&N.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg wel 6 flessen Prosecco (oid)
Één plaatje zegt meer dan 1000 woorden, Krea.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ontopic: Hoe is het met je tieten?
Joh, ik heb goeie tieten. Dan heb je helemaal geen hersens nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn jij snapt er werkelijk helemaal geen ene reet van he! omfg wat ben je dom! Je zal die juf idd nog wel meer eens nodig hebben.![]()
Kijk daar, een internetheld!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je doet ook zo je best om dom tegen mij te lullen. Ik ben dus blij dat ik er wel in ben geslaagd wat jou nooit zal lukken Koe!
Hm, dat is met proseco (oid) nog vrij moeilijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef Q. het volgende:
Lekker belangrijk! Zolang je er maar dronken van wordt.
Je probeert het niet hard genoeg!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, dat is met proseco (oid) nog vrij moeilijk.
Priemend. Prima, JK!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja Rip, zeg eens, houden de meisjes het een beetje vol in deze kou?
Kerst?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef Q. het volgende:
Oh, die kerstborrel wordt niets, niemand gaat. Nou, dan ga ik zo maar naar huis. Honger. Die newbies van vandaag smaken ook al zo bitter.
Nee, duh. Kerst duurt nog 11 maanden en 3 weken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef Q. het volgende:
Oh, die kerstborrel wordt niets, niemand gaat. Nou, dan ga ik zo maar naar huis. Honger. Die newbies van vandaag smaken ook al zo bitter.
Echt niet. En van bubbels word je krols.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, dat is met proseco (oid) nog vrij moeilijk.
Eén keer dommelen op haar boezem zegt meer dan 1000 plaatjes, Q.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Q. het volgende:
Één plaatje zegt meer dan 1000 woorden, Krea.
En nu opkankeren. Tis mooi geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je doet ook zo je best om dom tegen mij te lullen. Ik ben dus blij dat ik er wel in ben geslaagd wat jou nooit zal lukken Koe!
Geef me een glas bubbels en ik ben ook oprecht blij je te zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik dacht dat je oprecht blij was me te zien..
Oh ja, dat moest ik deze week nog doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eén keer dommelen op haar boezem zegt meer dan 1000 plaatjes, Q.
Krols is niet dronken en dronken niet krols.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Anosmie het volgende:
Echt niet. En van bubbels word je krols..
Brrr, prijdmijd-flashbacks.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Anosmie het volgende:
Geef me een glas bubbels en ik ben ook oprecht blij je te zien..
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......
Het een sluit het ander absoluut niet uit. Weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Krols is niet dronken en dronken niet krols.
Toch?
Vergeleken met mij wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef Q. het volgende:
Is 30 jong?
Als mijn oma zegt dat ze op jongere mannen valt wel.quote:
Moet Chandon goed genoeg? Of moet het Dom Perignon zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Geef me een glas bubbels en ik ben ook oprecht blij je te zien..
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......
Das waarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Joh, ik heb goeie tieten. Dan heb je helemaal geen hersens nodig
Hertog Jan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet Chandon goed genoeg? Of moet het Dom Perignon zijn?
Maar dat spreek ik ook niet tegen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:23 schreef Ripley het volgende:
Het een sluit het ander absoluut niet uit. Weet ik uit ervaring
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En nu opkankeren. Tis mooi geweest.
Boem heet ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef Kreator het volgende:
Wie is die tyfus newbie eigenlijk? Ik zie telkens ruis en lege posts.
IN BLAUW ZITTEN HEUL GEEN BUBBLES MêN!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:24 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel wat bubbels. Blauw of rood?
Ik moet ernstig upgraden naar een Fok-Pimp-abo. Mijn ignore-list is vol.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef Kreator het volgende:
Wie is die tyfus newbie eigenlijk? Ik zie telkens ruis en lege posts.
Ik heb de foto's nog niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb nog steeds geen ondergoedfoto's van Anos trouwens. Bel dat postorderbedrijf eens op.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb de foto's nog niet!
Anders maak ik wel nieuwe foto's Boem. Voor jou. Omdat je zo van oudere vrouwen houdt..
Dat overkomt mij ook steeds.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef Q. het volgende:
Ik vergeet steeds hoe oud wijs jij bent, JK.
We zijn allemaal hyper omdat A een bad cluster heeft gered.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef Adelante het volgende:
Is dit het slank topic ofzo, mijn god wat een snelheid voor een saaie dinsdag!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet ernstig upgraden naar een Fok-Pimp-abo. Mijn ignore-list is vol.
Ah, gelukkig, ik dacht al dat het over tieten ging.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We zijn allemaal hyper omdat A een bad cluster heeft gered.
Ligt maar net aan je instellingen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Pagina FiPo!
GATVERDAMME! Het idee alleen al!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, ik dacht al dat het over tieten ging.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je instellingen..
Betalen voor een forum. *insert Royal sadness plaatje*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:26 schreef Q. het volgende:
Ik moet ernstig upgraden naar een Fok-Pimp-abo. Mijn ignore-list is vol.
Tieten en gelukkig in één zin gebruikt. Hóe durft 'ie!quote:
Én klieren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van horen zeggen heb ik ooit vernomen dat tieten niet meer zijn dan een bolletje vet met een knopje erop.
Zeg maar bollen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van horen zeggen heb ik ooit vernomen dat tieten niet meer zijn dan een bolletje vet met een knopje erop.
Ik werk in een pathologisch lab. en daar hebben ze dus ook tieten zonder lichaam eraan zeg maar. Dan is het een stuk minder romantisch. Op zich. als je van estetisch verantwoorde tieten houdt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En zwellichamen.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik werk in een pathologisch lab. en daar hebben ze dus ook tieten zonder lichaam eraan zeg maar. Dan is het een stuk minder romantisch. Op zich. als je van estetisch verantwoorde tieten houdt.
En ik ben vorige week 30 geworden, maar ik heb helemaal geen vrienden meer op fok, dus niemand weet het. Daarom gnig ik krassen. Enzo.
quote:
Das dan ook weer zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je instellingen..
Het een vult het ander aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Krols is niet dronken en dronken niet krols.
Toch?
Bubbeltjesrosé? Dat is toch ranja met spa rood?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het een vult het ander aan..
Ik word al krols van een fles bubbeltjesrosé.
Maar dan ben ik niet dronken.
Dat klinkt inderdaad enorm gezelligquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Toch klinkt: " Hey, geile tieten bitch " leuker
Wat koop ik voor sorry op fok, als ik ook een gesigneerde tietenpic met 'sorry' zou kunnen krijgen. Van jou dan hè, want van een ander is dat toch minder boeiend. Mits het mindere tieten zijn dan die van jou dan. En dat is wel goed mogelijk, heb ik gehoord.quote:
Niet een bad cluster.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We zijn allemaal hyper omdat A een bad cluster heeft gered.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat koop ik voor sorry op fok, als ik ook een gesigneerde tietenpic met 'sorry' zou kunnen krijgen. Van jou dan hè, want van een ander is dat toch minder boeiend. Mits het mindere tieten zijn dan die van jou dan. En dat is wel goed mogelijk, heb ik gehoord.
En van een blikje Schultenbräu?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef Anosmie het volgende:
Het een vult het ander aan..
Ik word al krols van een fles bubbeltjesrosé.
Maar dan ben ik niet dronken.
Daarom post ik toch ook betere, ouwe zeurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
[Oldbies] Stijve tepels door kieren en gaten!
Wel een beetje jammer van dat mannelijke hoofd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
Daarom post ik toch ook betere, ouwe zeur
Lijkt er wel op ja. Zo komen jullie nooit van dit topic af met een (volgens jullie) irri newbie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, die tieten halen toch een beetje de vaart eruit.
Alsof mensen nu moe en voldaan zijn oid.
Alsof ze al hun kruit nu hebben verschoten.
Sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, die tieten halen toch een beetje de vaart eruit.
Alsof mensen nu moe en voldaan zijn oid.
Alsof ze al hun kruit nu hebben verschoten.
ALS JE 1 FLES BUBBELSROSÉ AL NIET KEN LIJE OUWE!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NIET DAT JIJ GOEDKOOP BENT NATUURLIJK, A!
Ja, na het boebiedoe debacle (quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Niet té jong uiteraard. Anders krijg je pas echt gerotzooi in de marge.
Alleen bij jou thuis Boem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bubbeltjesrosé? Dat is toch ranja met spa rood?
Permanente schade opgelopen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij zouden we het daar niet meer over hebben, K.
Het was een eenmalig experiment tijdens studie.
Pfffff.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
Ja, na het boebiedoe debacle () ligt de grens iig op 20
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
Ja, na het boebiedoe debacle () ligt de grens iig op 20
Zeg je nu dat ik te oud ben om met 21-jarigen te zoenen, HL?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:53 schreef HighLander het volgende:
[..]
Pfffff.
Da's inmiddels ook jaren geleden, dan mag (als je wil je) de grens toch wel omhoog
En ja ik weet het, je bent nog steeds eeuwig 21, maar toch...
Natuurlijk niet Rip! Ik zou niet durven....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef Ripley het volgende:
Zeg je nu dat ik te oud ben om met 21-jarigen te zoenen, HL?
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:51 schreef Kreator het volgende:
Permanente schade opgelopen?
Nee dan laat ik jullie met rust. Anders word Ripley helemaal frustie. Lijkt me niet de bedoeling voor dat knappe koppie van haar.quote:
Ik denk dat ik het klikken even achterwege laat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef flipsen het volgende:
Oh... my...... GOD!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |