ja maar dan kiert het raam toch als hij niet dicht zit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:21 schreef HighLander het volgende:
Ze zei dat de ramen niet goed sloten, niet dat er overal kieren en gaten zaten .
Als een raam niet goed sluit, heb je een kier en al dus een gat!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:21 schreef HighLander het volgende:
Ze zei dat de ramen niet goed sloten, niet dat er overal kieren en gaten zaten .
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Puike TT.
Jíj bent wél een puike mod, A.
Ik vat 'm nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:35 schreef TALIN het volgende:
Rip, de nachtzwaluw is in de oude molen!
ik herhaal de nachtzwaluw is in de oude molen!
KAN je Elsebi de groeten doen?
Welke?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:42 schreef ElizabethR het volgende:
Arma, hoest met je goede voornemens???
Die je gemaakt hebt?quote:
je houdt er niet zo van ?quote:
Overrated gerommel in de marge. Al zijn er best heren die goed rommelen in de marge. Maar het blijft rommelen in de margequote:
Eensch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Overrated gerommel in de marge. Al zijn er best heren die goed rommelen in de marge. Maar het blijft rommelen in de marge
Hoi Kquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Mag ik hier meeposten? Kom hier nog niet zo lang op de fok, maar ik verveel me en ik vind jullie wel tof.
groetjes,
Krea.
ow, wat een nieuwe invalshoek!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie dan alle2 nog niet goed gebeft!
Zijn er meer hoeken mogelijk dan waaruit dat kan?quote:
Dat kan ik alleen uitleggen via paint.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:00 schreef Adelante het volgende:
Zijn er meer hoeken mogelijk dan waaruit dat kan?
tvp.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:04 schreef Kreator het volgende:
Dat kan ik alleen uitleggen via paint.
Piroriteiten, Kquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:09 schreef Kreator het volgende:
Eerst even boeiend vergaderen over printers. Daarna kom ik erop terug.
image tags en dan je tieten ertussenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
Hallo.
Ik ben ook nieuw hier. Hoe pots ik een plaatje?
Ik mag mn mening toch verkondigen. Dat het niet de jouwe is ok. Ik denk dat all1 verder niets mee bedoeld hoor.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn er meer hoeken mogelijk dan waaruit dat kan?
Waarom heb jij er een mening over of ik wel of niet blij word van beffen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mag mn mening toch verkondigen. Dat het niet de jouwe is ok. Ik denk dat all1 verder niets mee bedoeld hoor.
[..]
Dat zei ik niet. Ik denk all1 dat je nog nooit goed gebeft ben anders zou je er wel blij van worden denk ik maar goed laat maar zitten. Ik heb geen zin om daar over verder te discusiëren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom heb jij er een mening over of ik wel of niet blij word van beffen?
Ik lust geen bier. Komt dat omdat ik nog nooit goed bier gedronken heb?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik denk all1 dat je nog nooit goed gebeft ben anders zou je er wel blij van worden denk ik maar goed laat maar zitten. Ik heb geen zin om daar over verder te discusiëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |