Zoiets kan je nooit meer goedmaken, al neuk je 30 Heidi Klums.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef Messenga het volgende:
Gelukkig heb ik het wat dat betreft wel met mezelf goedgemaakt de afgelopen jaren
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef HahaNiekTog het volgende:
Tot mijn grote verbazing lees ik in Het grote AFC Ajax-topic #346: Welkom, Henk!?
dat dhr. Messenga een verhaal ophangt dat 'ie waarschijnlijk mag meespelen met
z'n plaatselijke club ABS tegen Ajax. Niek, dat je nou in het Ned. G-elftal speelt, oké!
Maar dat je zegt een paar x in 't 1e van ABS te hebben gespeeld... Erg zielig! Ik weet niet
of dat je anders geen vrienden kunt krijgen? Als ik me niet vergis ben je ooit in een veredeld
elftal als de E5 gestopt met voetballen.. Maar goed, je moet het zelf weten.. Al is de leugen
nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel!!
Ik ben dan ook gewoon godsgruwelijk lelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doet wel dezelfde studie als jij, als ik haar FoBo mag geloven.
HOOLS is echt zo 2008.quote:
Auchquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
Maar laten we er nu maar over ophouden, ik vind het persoonlijk wel weer leuk geweest
Dat snap ik jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
Maar laten we er nu maar over ophouden, ik vind het persoonlijk wel weer leuk geweest
Zijn we dat niet allemaal hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon godsgruwelijk lelijk.
Slam dunk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
omgquote:
Oh, oh, net mod af en gelijk afzeiken.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier is het:
[ afbeelding ]
Voor de Batcave linksaf.
Gelukkig post jij geen close-ups van je mossel. Denk ik. Hoop ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon godsgruwelijk lelijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig post jij geen close-ups van je mossel. Denk ik. Hoop ik.
Ik heb sjimz gemeet en hij is hartstikke cute.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig post jij geen close-ups van je mossel. Denk ik. Hoop ik.
we gaan nog even doorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |