quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is dat ik mijn netvlies niet kan uitprinten, maar daar staan ze nog steeds ingebrand.
Misschien staan ze op rotten.com.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
[..]
En hoe komt dat dan bij jou terecht? Neem aan dat je niet daar aan de ontbijttafel zat? Heeft er iemand trouwens plaatjes, want ben nu wel benieuwd waarom iedereen zo geinteresseerd is
Vraag niet hoe, maar het kwam allemaal op Fok! terecht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
En hoe komt dat dan bij jou terecht? Neem aan dat je niet daar aan de ontbijttafel zat? Heeft er iemand trouwens plaatjes, want ben nu wel benieuwd waarom iedereen zo geinteresseerd is
Nee, je hebt op zich gelijk, maar een leuk verhaal is het welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik er echt bij zit, worden wel vaker jeugdspelers opgeroepen voor ajax toch?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, je hebt op zich gelijk, maar een leuk verhaal is het wel.
Search vind hem iig niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Raymania, kun je het ABS Bathmen topic vinden wat ik heb geopend? Kwam uiteindelijk in ONZ terecht geloof ik.
Doet wel dezelfde studie als jij, als ik haar FoBo mag geloven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mag niet iemand op zijn uiterlijk beoordelen.
Algemene Bathmense Sportvereniging #1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Raymania, kun je het ABS Bathmen topic vinden wat ik heb geopend? Kwam uiteindelijk in ONZ terecht geloof ik.
Zoiets kan je nooit meer goedmaken, al neuk je 30 Heidi Klums.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:36 schreef Messenga het volgende:
Gelukkig heb ik het wat dat betreft wel met mezelf goedgemaakt de afgelopen jaren
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef HahaNiekTog het volgende:
Tot mijn grote verbazing lees ik in Het grote AFC Ajax-topic #346: Welkom, Henk!?
dat dhr. Messenga een verhaal ophangt dat 'ie waarschijnlijk mag meespelen met
z'n plaatselijke club ABS tegen Ajax. Niek, dat je nou in het Ned. G-elftal speelt, oké!
Maar dat je zegt een paar x in 't 1e van ABS te hebben gespeeld... Erg zielig! Ik weet niet
of dat je anders geen vrienden kunt krijgen? Als ik me niet vergis ben je ooit in een veredeld
elftal als de E5 gestopt met voetballen.. Maar goed, je moet het zelf weten.. Al is de leugen
nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel!!
Ik ben dan ook gewoon godsgruwelijk lelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doet wel dezelfde studie als jij, als ik haar FoBo mag geloven.
HOOLS is echt zo 2008.quote:
Auchquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
Maar laten we er nu maar over ophouden, ik vind het persoonlijk wel weer leuk geweest
Dat snap ik jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
Maar laten we er nu maar over ophouden, ik vind het persoonlijk wel weer leuk geweest
Zijn we dat niet allemaal hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon godsgruwelijk lelijk.
Slam dunk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
omgquote:
Oh, oh, net mod af en gelijk afzeiken.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier is het:
[ afbeelding ]
Voor de Batcave linksaf.
Gelukkig post jij geen close-ups van je mossel. Denk ik. Hoop ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon godsgruwelijk lelijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig post jij geen close-ups van je mossel. Denk ik. Hoop ik.
Ik heb sjimz gemeet en hij is hartstikke cute.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig post jij geen close-ups van je mossel. Denk ik. Hoop ik.
we gaan nog even doorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Messenga het volgende:
40 man op een avondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:46 schreef rubbereend het volgende:
En er is ook nog een gang bang verhaal van dat wijf?![]()
Welke kandidaatmod zou daar bij geweest zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:46 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb m'n zinnen al op KPD gezet, vandaar dat ik even een geslachtsdeel in de TT gezet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, oh, net mod af en gelijk afzeiken.
Rij 14 van 428 toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb sjimz gemeet en hij is hartstikke cute.
Dank je wel, Blawh.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb m'n zinnen al op KPD gezet, vandaar dat ik even een geslachtsdeel in de TT gezet.
quote:
Ik stond op rij 14 ja, sjimz op rij 18.quote:
Ik dacht dat ik een zwart-wit tagje had bedongen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dank je wel, Blawh.
Wat denk je ervan, vanavond blauw maken?
stonden topics in SEX ooitquote:
Yep, ze vroeg hier op FOK! naar plekken/parenclubs waar ze zich kon laten gangbangen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:46 schreef rubbereend het volgende:
Ray wil alleen de witte tags doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een zwart-wit tagje had bedongen.
OMG, dat je het al leuk vindt snap ik niet. Maar dat je dat dan nog op een forum post waar je met foto en al op staat snap ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
stonden topics in SEX ooit
hoe ze op een avond volgeblaft werd door 40 man in een gynaecologenstoel
Dat had ik dan weer niet opgepikt..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I know, maar wanneer ik zeg dat het genoeg is mag dat ook wel imoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef toma het volgende:
[..]
sorry mess. Maar je hebt dit echt over jezelf afgeroepen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben blij dat je hem nog hebt man
Zodat er nog meer lullen tegelijk inkonden?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze snijdt /sneed ook in zichzelf overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |