De -20,7 graden van Marknesse in 2005 niet vergeten hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:09 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Jeetje... dat is echt fokking koud! Dat we dat nog eens mogen meemaken
Op naar de -22 of -23
Zo gauw de thermometer ook maar een beetje in de buurt van iets met een flinke massa meet zal je er bij extreme temperaturen flink naast zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tjonge, die temperaturen kloppen echt goed met m'n eigen thermometer
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef Druus het volgende:
20 Graden? dan pak ik mn zwembroek alvast!
Hier momenteel ijzel!!! Als ik achter sta kan ik het goed horen door de vele bosjes bladeren e.d.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tjonge, die temperaturen kloppen echt goed met m'n eigen thermometer
Op buienradar gaat het hard ineens.
Harlingen ligt al in het neerslagfront...
Iemand in de buurt van Harlingen?
Ze zijn al bezig met nieuwe servers enzo dus daar moeten we nog maar even op wachten. Natuurlijk is het te verwachten, maar al die tact posten wordt je ook een beetje moe vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Weerwoord is gelijk onbereikbaar![]()
Over FOK! valt nog wel eens wat te klagen... maar laten we het over Weerwoord maar niet hebben.
Zodra het leuk wordt ligt ie er af.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef ACT-F het volgende:
Nope, het is nu echt uit met de pret, 17,8 in Ell.
Instant global warming met alle kachels die staan te loeien... straks als men naar bed gaat koelt het weer af...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef ACT-F het volgende:
Nope, het is nu echt uit met de pret, 17,8 in Ell.
Omgeving Kollum/Buitenpost nog niet...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef horned_reaper het volgende:
EN EN ??? de buien zitten nu boven friesland en noord holland... SNEEUWT HET AL ?!
http://teletekst.nos.nl/quote:Rond tien vanavond vroor het in Ell
bij Weert 20,1 graden.Tegelijkertijd
was het op Vlieland 1 graad boven nul.
Het komt niet vaak voor dat het in het
zuiden zoveel kouder is dan in het
noorden van Nederland.Ook afgelopen
nacht was het in de buurt van Weert het
koudst:-18,3.
Binnen 18,0 graden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Update:
Binnen: 18,5 graden.
Buiten: -3.5 graden.
meer dan 20 graden zelfsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vraag me af of we zo'n groot temperatuursverschil ooit in Nederland hebben gehad... bijna 20 graden tussen Weert en Vlieland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |