3 euro p/st of alles voor 20 euroquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:14 schreef Amokzaaier het volgende:
hoeveel vraag je voor de urbanus strips?
Ik woon in Hilvarenbeek dus afhalen is dan lekker makkelijk
"Nieuw in geschenkdoos"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:18 schreef Deadrex het volgende:
Is dat jouw huis op het 1ste plaatje? Damn
En waar baseer jij dat op? Zit gewoon nieuw in een geschenkdoos, ga daar toch niet over liegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Nieuw in geschenkdoos"
Denk het dus niet he
Verkoop je overigens je hele inboedel of wat?
Lees de originele post nog een keer rustig door.. En formuleer dan je antwoord opnieuw succes heethoofdjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef jooptekoop het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op? Zit gewoon nieuw in een geschenkdoos, ga daar toch niet over liegen
Staat is matig, zie foto. Wel compleet zonder losse blaadjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef WupWup het volgende:
Wat is de staat van die Sjors en Sjimmie-albums en zijn ze nog compleet?
Deze is het:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:20 schreef rene90 het volgende:
Zou je even een foto van de lamp kunnen maken van iets meer afstand en als hij aanstaat? Zoek nog een nachtlampje namelijk.
Oke dan gaat het hem toch niet worden,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef jooptekoop het volgende:
[..]
Deze is het:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90029221
Er moet gewoon lampenolie in, volgens de site kan-ie daarmee minimaal 15 uur branden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef EggsTC het volgende:
Meer info over die fakkel? Wat voor brandstof zit erin? hoe werkt het? heeft het branduren?
Info gaarne.
Zit er een standaard bij of moet hij echt in het gras gestoken worden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:02 schreef jooptekoop het volgende:
[..]
Er moet gewoon lampenolie in, volgens de site kan-ie daarmee minimaal 15 uur branden.
Nee zonder standaard, je kunt hem in het gras of in de grond steken zoals bij de meeste fakkels.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zit er een standaard bij of moet hij echt in het gras gestoken worden?
20 euro +100% v/d verzendkosten en we hebben een dealquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:16 schreef EggsTC het volgende:
Ik bied 20 euro + 50% van de verzendkosten.
8.61 voor verzekerd verzenden, dus zou totaal dan 28.61 wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:45 schreef EggsTC het volgende:
Dan rijst de vraag, wat zijn de verzendkosten?
Urbanus stripboeken heb ik nog, de speakers zijn verkocht evenals de tas, kastje en lamp.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:34 schreef Amokzaaier het volgende:
Urbani + speakers 20 euro.
ik kom afhalen ? (kan wel pas over twee weken)
Misschien dat iemand die kan gebruikenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:25 schreef blckbb het volgende:
Waarom zet je eigenlijk Brise one touch te koop?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |