jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef Oblivion het volgende:
Ziet eruit als een galbult, je kan ergens niet tegen. (eten dus...)
lieverd dat is een closeup van mn elleboog... daar zitten niet echt spieren in die je kan trainenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja
magere armpjes en zoveel borsthaar zagen jullie het ook?
nee dat is die irritante jeukende plek! t ding zat over mn hele elleboog heenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
zit daar nou een litteken of lijkt dat maar zo?
oke... nu was gister een lamzakken dag omdat ik nergens puf voor had... dus ik heb gegeten krentebollen (noooooit last van) en ik heb broodjes hamburger gefrituurd.... en daar heb ik ook nog nooit last van gehad...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef Oblivion het volgende:
Ziet eruit als een galbult, je kan ergens niet tegen. (eten dus...)
Ja, dat kunnen galbulten doen...Die hebben geen mooie ronde vorm.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat is die irritante jeukende plek! t ding zat over mn hele elleboog heen
quote:medicijnen; penicilline (en andere antibiotica), gif, insuline
- voedingsmiddelen (vis, ei, chocola, pinda)
- bijen- of wespen steek
- inhalatie-allergenen (schimmelsporen, dierlijke huidschilfers, oplosmiddelen, formaldehyde)
quote:
kerel michael nicht borsthaar hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik heb er toch al wel een jaartje of 2 "last" van.
Dat wil zeggen dat het op dat moment irritant is maar ik het niet ernstig genoeg vind om ervoor naar de dokter te gaan.
Waar heeft Barra het nu weer over?
Nou dat zal ik vertellen. Wanneer ik ziek ben of erg verkouden (zoals nu) begint het af en toe erg te jeuken.
gisteravond had ik ook de hele tijd een jeukerige ellebogen.. maar een stoere kerel als ik ben kan ik heel goed jeuk negeren...
toen ik gister avond me uitkleden om te gaan douchen zag ik wat er nu zo jeukte.
[ afbeelding ]
T jeukt best wel en gaat na een paar uurtjes vanzelf wel weer weg...
maar ik vroeg me gewoon af wat het was?
iemand enig idee?
Zie nou pas dat het een elleboog is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat is die irritante jeukende plek! t ding zat over mn hele elleboog heen
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Het lijkt op een beetje op zo'n plek die je krijgt bij brandnetels.
nope.... wel strepsilsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen galbulten doen...Die hebben geen mooie ronde vorm.
Penicilline gehad?
[..]
Daarom weet ik het...ze vertelde het me vanmorgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
damn..... vertel ik het je moeder of doe jij het
![]()
mja ik heb er al een tijd lang last van dat ik soms van die plekken krijg...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:37 schreef tisauch het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op.
Vetrouw je het niet TS, dan richting huisarts.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef tisauch het volgende:
[..]
Catchy TT overigens: wat de fuck is het?
Je hebt er gewoon aanleg voor...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja ik heb er al een tijd lang last van dat ik soms van die plekken krijg...
en dan heb ik het over 2x per jaar ofzo... t jeukt wat maar ik stoor me er niet aan... t was meer een vorm van verveling dat ik de fotos had gemaakt en er nu een topic over open
quote:De oorzaken lopen uiteen en de aandoening komt op alle leeftijden voor, zowel bij mannen als bij vrouwen. Helaas wordt er BIJ DE MEERDERHEID VAN DE GEVALLEN (tussen 70-90% !!) geen duidelijke oorzaak gevonden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:37 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.huidinfo.nl/urticari.html
http://www.medicinfo.nl/%(...)8fdf-b54b1629aee0%7D
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon aanleg voor...
Ik heb het ook wel eens...opeens zo'n rare vorm vlek en jeuken.
Oh en dit staat er ook:
[..]
Je kan het er ook gewoon afsnijden dan ben je er ook van afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:49 schreef MarMar het volgende:
Gewoon afvalstoffen die blijven hangen, trekt vanzelf wel weer weg als je lichaam et weer kan verwerken.
Als het erg jeukt: mentholpoeder koelt de huid lekker af, dan heb je er niet zoveel last van.
En gewoon ff koud washandje of iets ipv krabben is ook beter voor je poezelige huidje
En dan blijken de arme FOK!kers een verkeerde conclusie gemaakt te hebben. Met tranen in je ogen en het zweet op je voorhoofd denk je eraan terug. "Oh, was ik maar naar de dokter gegaan". Luttele seconden later laat je deze wereld achter voor het hiernamaals. Op je begravenis zal iedereen en kapot van zijn. Menig familieruzie zal zich voordoen over de erfenis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar heb ik wat aan...
ik ga er iig niet aan dood
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:58 schreef MASD het volgende:
[..]
En dan blijken de arme FOK!kers een verkeerde conclusie gemaakt te hebben. Met tranen in je ogen en het zweet op je voorhoofd denk je eraan terug. "Oh, was ik maar naar de dokter gegaan". Luttele seconden later laat je deze wereld achter voor het hiernamaals. Op je begravenis zal iedereen en kapot van zijn. Menig familieruzie zal zich voordoen over de erfenis.
Wil je dat op je geweten hebben? Nou...
Misschien is iedereen wel blij en geven ze een groot feestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:58 schreef MASD het volgende:
[..]
En dan blijken de arme FOK!kers een verkeerde conclusie gemaakt te hebben. Met tranen in je ogen en het zweet op je voorhoofd denk je eraan terug. "Oh, was ik maar naar de dokter gegaan". Luttele seconden later laat je deze wereld achter voor het hiernamaals. Op je begravenis zal iedereen en kapot van zijn. Menig familieruzie zal zich voordoen over de erfenis.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:58 schreef MASD het volgende:
[..]
zo zou ik het wel gewild hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien is iedereen wel blij en geven ze een groot feest
Positief denken
Misschien is dat onze bedoeling welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:58 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja
magere armpjes en zoveel borsthaar zagen jullie het ook?
Ik krijg als ik lang in een huis met katten ben altijd jeuk in me nek, is dat hetzelfde?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef GustavFTW het volgende:
dat soort plekjes krijg ik van contact met kattenharen enzo (allergisch voor katten dus)
tuurlijk.... als we een keer een meeting hebben neem ik het mee!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
En Barra, zijn we nog in de running voor koffie en cake?Of is het niets?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef TheVotary het volgende:
Kanker, tyfus en AIDS ineen.
kut voor je
Als ie dood is laat ie het wel even wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk.... als we een keer een meeting hebben neem ik het mee!en als ik dood ben laat ik het versturen
plekken zijn al weg joh,... merk er niets meer vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ie dood is laat ie het wel even weten
Anyways hoest met je arm?
Ohw dus je stelde je even aan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
plekken zijn al weg joh,... merk er niets meer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dus je stelde je even aan?
Je wou gewoon de aandacht heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wou die foto wel ff posten ja... anders had ik hem gisteravond voor niets gemaakt!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Je hebt mn wijze raad opgevolgd en er overheen gepist hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
plekken zijn al weg joh,... merk er niets meer van
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je hebt mn wijze raad opgevolgd en er overheen gepist hè?
wat denk je dat ik in zo'n kuttopic een beetje creatief ga doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry die grap is nu onderhand al te vaak gemaakt
die kwaliteiten heb je niet eens lapzwans!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef TheVotary het volgende:
[..]
wat denk je dat ik in zo'n kuttopic een beetje creatief ga doen?
klinkt erg aannemelijk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 04:21 schreef Koekz het volgende:
Nou... zal ik dan maar het verlossende antwoord geven?
Wat je af en toe hebt is netelroos.
Netelroos is een allergische reactie op iets waar je lichaam mee in aanraking komt. Bij de een zijn het kattenharen, pinda's of what ever en wat jij hebt, net als ik, is dat je allergisch bent voor virussen
Meestal verdwijnt het met een paar dagen vanzelf wel maar het kan enorm vervelend zijn en heel erg jeuken.
Beste wat je kan doen als je er echt last van hebt is een anti allergie pilletje slikken (ik zelf neem dan Telfast want dat heeft me moeder voor hooikoorts) en dan is het met een paar uurtjes helemaal verdwenen.
De netelroos komt bij mij meestal pas wanneer ik weer bijna beter benDus vind het altijd wel fijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |