Als ie dood is laat ie het wel even wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk.... als we een keer een meeting hebben neem ik het mee!en als ik dood ben laat ik het versturen
plekken zijn al weg joh,... merk er niets meer vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ie dood is laat ie het wel even weten
Anyways hoest met je arm?
Ohw dus je stelde je even aan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
plekken zijn al weg joh,... merk er niets meer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dus je stelde je even aan?
Je wou gewoon de aandacht heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wou die foto wel ff posten ja... anders had ik hem gisteravond voor niets gemaakt!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Je hebt mn wijze raad opgevolgd en er overheen gepist hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
plekken zijn al weg joh,... merk er niets meer van
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je hebt mn wijze raad opgevolgd en er overheen gepist hè?
wat denk je dat ik in zo'n kuttopic een beetje creatief ga doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry die grap is nu onderhand al te vaak gemaakt
die kwaliteiten heb je niet eens lapzwans!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef TheVotary het volgende:
[..]
wat denk je dat ik in zo'n kuttopic een beetje creatief ga doen?
klinkt erg aannemelijk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 04:21 schreef Koekz het volgende:
Nou... zal ik dan maar het verlossende antwoord geven?
Wat je af en toe hebt is netelroos.
Netelroos is een allergische reactie op iets waar je lichaam mee in aanraking komt. Bij de een zijn het kattenharen, pinda's of what ever en wat jij hebt, net als ik, is dat je allergisch bent voor virussen
Meestal verdwijnt het met een paar dagen vanzelf wel maar het kan enorm vervelend zijn en heel erg jeuken.
Beste wat je kan doen als je er echt last van hebt is een anti allergie pilletje slikken (ik zelf neem dan Telfast want dat heeft me moeder voor hooikoorts) en dan is het met een paar uurtjes helemaal verdwenen.
De netelroos komt bij mij meestal pas wanneer ik weer bijna beter benDus vind het altijd wel fijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |