abonnement Unibet Coolblue
pi_64713773
London baby!



De hoofdstad van de Britten is een populaire plek voor vakantie, weekendjes weg en werken voor veel FOK!kers.

Tips Reizen naar London: - GoLondon (Stena Line) - RyanAir - EasyJet - VLM - Eurostar

Reizen in London doe je met de Tube: - Transport for London - Oystercard (OV-chipkaart voor in London)

Things to do in London: - LondonTown - Visit London - Events in Westminster - TKTS (voorheen \'Official Half-Price Ticket Booth\')

Prijzen van vervoer van/naar Londen:

Heathrow: Piccadilly line (45 min.., iedere 3 minuten, £3.50/£2.00*), Heathrow Express (15 min, iedere 15 minuten, £15.50), Heathrow Connect (25 min., iedere 30 minuten, £6.90), plus heel wat bussen (£1*, iedere 5-10 minuten, alleen handig voor lokale reizen).

Gatwick: Gatwick Express (30 min., , iedere 15 min,, £14.90), Southern Trains (35-40 min, iedere 10 min., £8.90), Thameslink (35-40 min, iedere 15 min., £8.90), coaches (lange afstandsbussen, iedere 10 min., ~ £8-10)

Stansted: Stansted Express (45 min, iedere 15 min., £14.50), coaches (1u+, ~ £10, iedere 20 min.), Easybus (1u+, iedere 30 min., vanaf ~£2)

Luton: Thameslink (25-35 min, iedere 10 min., £11), Easybus (1u+, vanaf ~£2)

City Airport: DLR metro (15 min, iedere 10 min, £2.50/£2), bussen (£1*)

* Met een Oyster card, piek/buiten de piek

Al die prijzen zijn voor een single. Een dagretour is meestal maar een pond of twee duurder. Een open retour is ongeveer prijs + 50%. Thameslink en Southern kunnen wel eens duurder zijn voor 9u30 op weekdagen.

Overig: - BBC Weather

FOK!kers in London Permanent: Drive-R, Stuart, MrOrange, PeRi, Auticia en lushfemke Breuls: 22-25 oktober

Vorig topic London baby! - #14 - Waar de eerste UK FOK!meet plaatsvindt

Openingspost *klik*
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 6 januari 2009 @ 00:31:12 #2
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64714362
eind februari ga ik als het goed is naar london , Chelsea - Juventus en de rest van de twee volle dagen lekker stadions en andere bezienswaardigheden bekijken ^^

reis kost trouwens ook niets, met Eurolines midden in london uitkomen en via zo een retourtje voor maar 44 euri's, nu nog even een hostel uitzoeken, maar dat is ook geen probleem . Heb er zin in!
PSN: diTani
pi_64718247
Goed, ik ben er uit.

Ik koop in London drie Off-Peak day tickets a: £5.60 = £16,80
quote:
Off-Peak Day Travelcards
Can be used from 09:30 Monday to Friday or all day Saturday, Sunday and public holidays on the day of validity and for any journey that starts before 04:30 on the following day.
Vrijdag kom ik na 9:30 aan, zaterdag en zondag zijn de Off-Peak kaartjes de hele dag geldig

Die Oyster card zou wel interessant zijn als je vaker in London bent, maar ik heb geen zin in ongebruikt tegoed op mijn kaart.
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Drive-r het volgende:

[..]

In dat geval zou de Heathrow Express je toch al snel 45 minuten kunnen schelen op een enkele reis, dus in mijn ogen zeer zeker het overwegen waard, je wilt tenslotte maximaal je tijd benutten!
Ik vind £15,60 wel erg duur voor een trein ritje van 15 min met die Heathrow Express. Heathrow Connect lijkt mij dan een mooie middenweg:
quote:
Stopping trains run from Heathrow to Paddington via local stations in west London. Trains run every 30 minutes and journey time is 25 minutes from Terminals 1, 2 and 3 or 28 minutes from Terminal 4. A single fare to Paddington is £6.90.
quote:
Qua eten is er natuurlijk gigantisch veel. Voor een beetje reiziger op budget is het altijd leuk om een te eten in China town. Verder voor relaxte brunch richting Soho gaan, in Old Compton Street (bekende homo-straat) zitten veel goede tentjes, probeer Balans of Cafe Boheme. In diezelfde straat zit ook een goedkope noodel tent, TukTuk. Verder erg veel leuke brasserie achtig tenten bij Notting Hill (E&O is eentje waar ik wel eens heen ga, of de brasserie van The Electric cinema).

Maar goed, eindeloos veel, kies gewoon iets uit wat je leuk lijkt!
Klinkt goed, we zien wel
pi_64718421
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:19 schreef Drive-r het volgende:

[..]

In dat geval zou de Heathrow Express je toch al snel 45 minuten kunnen schelen op een enkele reis, dus in mijn ogen zeer zeker het overwegen waard, je wilt tenslotte maximaal je tijd benutten!

Qua eten is er natuurlijk gigantisch veel. Voor een beetje reiziger op budget is het altijd leuk om een te eten in China town. Verder voor relaxte brunch richting Soho gaan, in Old Compton Street (bekende homo-straat) zitten veel goede tentjes, probeer Balans of Cafe Boheme. In diezelfde straat zit ook een goedkope noodel tent, TukTuk. Verder erg veel leuke brasserie achtig tenten bij Notting Hill (E&O is eentje waar ik wel eens heen ga, of de brasserie van The Electric cinema).

Maar goed, eindeloos veel, kies gewoon iets uit wat je leuk lijkt!
Thanks, dit zal ik ook in mijn achterhoofd houden
pi_64718712
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef Goover het volgende:
De pond is ook aan het kelderen zeg!

http://www.iccfx.com/nl/history.php?b=EUR&c=GBP&type=quick
Hij is volgens mij nu wel weer iets gestegen..
pi_64719846
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:16 schreef Nuna het volgende:

[..]

Hij is volgens mij nu wel weer iets gestegen..
Ja, maar hij staat in ieder geval een stuk goedkoper dan een jaar geleden
pi_64726283
1.09, ik heb vorige week nog gepind voor 1.01.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_64727559
1.09 pond voor 1.01 euro ?

ff de ING koers opgezocht (voor als ik zou pinnen met mijn postbank kaart)

http://www.ingbank.nl/eff(...)koers20090105001.htm

1
2
3
¤1,-  = xx vreemde valuta
Land             Valuta   Code  U verkoopt    U koopt
Groot Brittanië  Pond     GBP   0,960036      0,928564


Plus iets van ¤1,80 per geldopname plus 0,8% toeslag. Eigenlijk best goedkoop uiteindelijk volgens mij.

Bij het GWK is een euro 0,87 pond waard

[ Bericht 50% gewijzigd door Goover op 06-01-2009 14:16:23 ]
pi_64728122
Nee. Ik bedoel dat de koers nu 1.09 is (nu 1.089) en dat ik vorige week nog voor 1.01 gepind heb. Best een verschil weer in een week.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:22:23 #11
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_64728236
London

Voor Oud en Nieuw in London geweest, onder de Big Ben. Prachtig!

Camden ftw, trouwens, geweldige buurt.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_64736689
Moet ik de OV-kaart kopen voor de zones 1-2 of voor 1-7? Welke leuke bezienswaardigheden vallen in zone 3t/m7?
pi_64737201
1-2 is meer dan voldoende
pi_64738107
Ik was de één na laatste post, dus ik vraag het hier nog een keer.
Eind januari vertrek ik met een groep naar London en iedereen verteld me over een eten-en-drinken-traditie van gezinnen op zondag in de pubs. Nou wilden wij dit ook wel gaan doen. Iemand hier daarmee bekend? En waar kunnen we het beste gaan?

Iemand ook al wel eens bij het Freud-museum geweest? Wij gaan het misschien bezoeken, maar als het niks voorsteld hebben we er niks aan natuurlijk hihi.
pi_64739450
Ik heb zelf 4 maanden in de UK gewoond en inderdaad, zondagmiddag is het heel populair om gezellig in een pub te zitten. Ik zat zelf in Schotland en daar heb je veel kerken die zijn omgebouwd tot grote pubs, super goede sfeer daar! Dus als je die kunt vinden, zou ik naar zo'n omgebouwde kerk gaan.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:12:29 #16
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_64751574
Weet iemand toevallig of de aankomsttijden van EasyBus van Stansted >> London (en andersom) goed kloppen (1 uur en 40 minuten ongeveer), of zijn deze positief/negatief overdreven?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 04:01:41 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64757355
Van 27 januari tot 2 februari zit ik in londen
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 04:03:20 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64757361
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Weet iemand toevallig of de aankomsttijden van EasyBus van Stansted >> London (en andersom) goed kloppen (1 uur en 40 minuten ongeveer), of zijn deze positief/negatief overdreven?
Deze zijn negatief overdreven maar in de spits klopt het wel. Ga uit van ruim een uur, het is nog best een eind...
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_64759287
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Weet iemand toevallig of de aankomsttijden van EasyBus van Stansted >> London (en andersom) goed kloppen (1 uur en 40 minuten ongeveer), of zijn deze positief/negatief overdreven?
En neem een ruime marge van Londen - Stansted en het inchecken op het vliegveld. Wij hadden dat er gewoon 1 bus tussenuit viel en de anderen te laat waren. Gelukkig mochten we nog bij een 'eerdere' in, maar anders hadden we nog wel een tijdje staan wachten bij die opstapplaats..
pi_64768097
Spelen de voetbalclubs al eind augustus en wat zijn echte aanraders?
(als er maar sfeer is in het stadion)
Kun je sowieso makkelijk kaartjes kopen voor 'gewone' wedstrijden?
pi_64769037
Yay, sinds gisteravond weer terug in london. ( de eurostar gebruikt ) Ik zit nu in een hostel tot mn examens hier om daarna weer ergens vakantie te vieren. Betaal 108 pond per week, om een kamer te delen inclusief eten savonds.

Ik consider mezelf nogal lucky, de dude waar ik mee zit is een 33 jarige nieuw zeelander, vet rustige toffe dude. niet te vroeg op bed, en niet te vroeg uit bed. Alleen hebben we last van fucking BED BUGS! Gawd gisteren mn 1e nacht na 3 week was echt kut. Echt van die beestjes die je nog nooit eerder hebt gezien. Echt fucking crazy :S Maja, is mijn eigen schuld dat ik zo gieirig ben en op 2 persoons kamer ben gaan zitten. Wil namelijk wat geld sparen ivm studie straks in NY vanaf komende zomer.

Overigens direct 1e nacht notting hill weer in, yay ^^
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_64769662
Ze doen in Engeland niet aan 110 Volt toch? Gewoon 220/230/240 alleen met gare stekkers?
pi_64769789
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef Goover het volgende:
Ze doen in Engeland niet aan 110 Volt toch? Gewoon 220/230/240 alleen met gare stekkers?
Ook dat is een gare bende, ik heb van die wereld stekkers alleen zijn die huge ass groot dat je er niet 2 naast elkaar kunt doen, en ik heb slechts 2 tot mn beschikking .. die dicht bij elkaar zitten maar kan er dus maar 1 gebruiken per keer.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_64770136
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook dat is een gare bende, ik heb van die wereld stekkers alleen zijn die huge ass groot dat je er niet 2 naast elkaar kunt doen, en ik heb slechts 2 tot mn beschikking .. die dicht bij elkaar zitten maar kan er dus maar 1 gebruiken per keer.
Leuk om te horen van je ervaringen . Maarik hoopte op een antwoord op mijn vraag
pi_64770147
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook dat is een gare bende, ik heb van die wereld stekkers alleen zijn die huge ass groot dat je er niet 2 naast elkaar kunt doen, en ik heb slechts 2 tot mn beschikking .. die dicht bij elkaar zitten maar kan er dus maar 1 gebruiken per keer.
Uit Nederland een stekkerdoos meenemen/laten opsturen zodat je maar 1 converter nodig hebt?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_64770757
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Uit Nederland een stekkerdoos meenemen/laten opsturen zodat je maar 1 converter nodig hebt?
Op dat slimme idee ben ik natuurlijk niet gekomen, .
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 15:19:56 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64771952
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Yay, sinds gisteravond weer terug in london. ( de eurostar gebruikt ) Ik zit nu in een hostel tot mn examens hier om daarna weer ergens vakantie te vieren. Betaal 108 pond per week, om een kamer te delen inclusief eten savonds.
Hoe lang blijf je in londen dan dat je in een hostel zit? En dit lijkt me duur voor het delen van een kamer, nergens iets goedkopers kunnen vinden?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_64772777
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe lang blijf je in londen dan dat je in een hostel zit? En dit lijkt me duur voor het delen van een kamer, nergens iets goedkopers kunnen vinden?
Duur? Hehe, ik betaalde vanaf september tot december 171 pond per week, en dat was echt veuls te veel.
Ik blijf tot eind januari in london om mn examens te doen hier op de universiteit. Dan kom ik terug in london rond de 2e week van februarie en blijf dan tot eind maart. Dan 3 week vakantie, en van midden april tot eind mei weer in london voor de eindexamens, en dan mn universiteits jaar afgerond, en dan nog 2 te gaan in london ( maar ga kiezen voor een andere stad )

P.S Overigens heb ik zelf wel goedkopere stuff kunnen vinden, maar dit is inclusief voedsel savonds wat niet te vreten is. En ik in een goede buurt zit. Ik zit in Notting Hill, 3 minuten van portobello road en 5 minuten van hyde park.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_64773100
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Duur? Hehe, ik betaalde vanaf september tot december 171 pond per week, en dat was echt veuls te veel.
Ik blijf tot eind januari in london om mn examens te doen hier op de universiteit. Dan kom ik terug in london rond de 2e week van februarie en blijf dan tot eind maart. Dan 3 week vakantie, en van midden april tot eind mei weer in london voor de eindexamens, en dan mn universiteits jaar afgerond, en dan nog 2 te gaan in london ( maar ga kiezen voor een andere stad )

P.S Overigens heb ik zelf wel goedkopere stuff kunnen vinden, maar dit is inclusief voedsel savonds wat niet te vreten is. En ik in een goede buurt zit. Ik zit in Notting Hill, 3 minuten van portobello road en 5 minuten van hyde park.
Komend weekend zit ik ook in die buurt
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 15:46:14 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64773212
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Duur? Hehe, ik betaalde vanaf september tot december 171 pond per week, en dat was echt veuls te veel.
Ik blijf tot eind januari in london om mn examens te doen hier op de universiteit. Dan kom ik terug in london rond de 2e week van februarie en blijf dan tot eind maart. Dan 3 week vakantie, en van midden april tot eind mei weer in london voor de eindexamens, en dan mn universiteits jaar afgerond, en dan nog 2 te gaan in london ( maar ga kiezen voor een andere stad )

P.S Overigens heb ik zelf wel goedkopere stuff kunnen vinden, maar dit is inclusief voedsel savonds wat niet te vreten is. En ik in een goede buurt zit. Ik zit in Notting Hill, 3 minuten van portobello road en 5 minuten van hyde park.
Dan doe je toch iets verkeerd. Ik betaalde 400 pond per maand en daarvoor had ik een grote kamer en deelde badkamer en keuken met 2 anderen. In West-Hampstead dus ook geen shabby buurt

Maar als het voor een paar weken is dan is een hostel inderdaad wel het handigste
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_64773965
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Goover het volgende:

[..]

Leuk om te horen van je ervaringen . Maarik hoopte op een antwoord op mijn vraag
Is gewoon 230-240 volt, je hebt dus alleen een verloopstekker nodig, geen converter.
pi_64776130
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Is gewoon 230-240 volt, je hebt dus alleen een verloopstekker nodig, geen converter.


Dankje, verschillende bronnen op het internet waren het niet echt met elkaar eens namelijk
pi_64780596
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:51 schreef Rory78 het volgende:
Spelen de voetbalclubs al eind augustus en wat zijn echte aanraders?
(als er maar sfeer is in het stadion)
Kun je sowieso makkelijk kaartjes kopen voor 'gewone' wedstrijden?
Die vraag kun je beter hier stellen denk ik.
pi_64781552
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan doe je toch iets verkeerd. Ik betaalde 400 pond per maand en daarvoor had ik een grote kamer en deelde badkamer en keuken met 2 anderen. In West-Hampstead dus ook geen shabby buurt

Maar als het voor een paar weken is dan is een hostel inderdaad wel het handigste
Ik reis relatief veel want london mag dan misschien wel leuk zijn. Ik vind de stad en alles opzich wat saai. Daarom wil ik er ook nooit te lang achter een zijn. Max 3 maand. Uitgaan is leuk en pubbin en clubbin heeft ook wel wat. Maar uiteindelijk kom je gaar thuis en tig ponden lichter. Besides, ik ben gewoon een student die een voltijd studie in engeland doet en in het slechts geval zit ik nog 4 jaar in londen. ( nog 2 jaar uni en nog 2 jaar master ). Al ga ik dus waarschijnlijk volgend jaar in NY uitzitten.

Overigens is zon hostel altijd wel geinig. Ik heb op een 1 persoonskamer hier gezeten, ik deel mn kamer nu met een redelijke toffe gast. Gisteren 1e nacht weer gehad, waardeloze kut matrassen en bedbugs! Echt creepy lill' buggers op de grond en dekbed hehe. Vanochtend maar kamer opgeruimd en laten besproeien enzo. Het raam kan overigens maar 10 centimeter open en je mag 'officieel' geen alcohol binnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_64782040
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan doe je toch iets verkeerd. Ik betaalde 400 pond per maand en daarvoor had ik een grote kamer en deelde badkamer en keuken met 2 anderen. In West-Hampstead dus ook geen shabby buurt

Maar als het voor een paar weken is dan is een hostel inderdaad wel het handigste
Hoe kom je daar aan? Via gumtree? Was dat gemeubileerd of een kale kamer? Ik ben ook aan het kijken voor een goedkope kamer voor de zomer.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_64783421
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Hoe kom je daar aan? Via gumtree? Was dat gemeubileerd of een kale kamer? Ik ben ook aan het kijken voor een goedkope kamer voor de zomer.
Ik ga na dat hostel gedoe mooi met vrienden op de kamer, al heb ik van anderen gehoord dat gumtree ook wel werkt. Zij het dat daar soms belachelijke goedkope dingen tussen staan die ik niet echt vertrouw.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_64789157
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Yay, sinds gisteravond weer terug in london. ( de eurostar gebruikt ) Ik zit nu in een hostel tot mn examens hier om daarna weer ergens vakantie te vieren. Betaal 108 pond per week, om een kamer te delen inclusief eten savonds.

Ik consider mezelf nogal lucky, de dude waar ik mee zit is een 33 jarige nieuw zeelander, vet rustige toffe dude. niet te vroeg op bed, en niet te vroeg uit bed. Alleen hebben we last van fucking BED BUGS! Gawd gisteren mn 1e nacht na 3 week was echt kut. Echt van die beestjes die je nog nooit eerder hebt gezien. Echt fucking crazy :S Maja, is mijn eigen schuld dat ik zo gieirig ben en op 2 persoons kamer ben gaan zitten. Wil namelijk wat geld sparen ivm studie straks in NY vanaf komende zomer.

Overigens direct 1e nacht notting hill weer in, yay ^^
Waarom doe je zo gierig? of je hostel moet echt op een top locatie zitten want 108 pond per week is echt veel geld voor een bed bugs hostel. Zoek even op gumtree.co.uk naar flat/house share en je bent nog goedkoper uit ook!!

Ik woon nu al een 5 maanden in London en ben werkzaam in een hotel in fulham, ben pas verhuisd van NW london naar East London maar niet echt vooruit gang zal ik maar zeggen Ik ben £ 300 per maand kwijt wonen wat opzich best prima is in een huisje met 5 Nederlanders

Veder hebben ze hier idd 220V alleen heb je zoals gezegd werd wel een adaptor nodig.
pi_64790834
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Timovro het volgende:

[..]

Waarom doe je zo gierig? of je hostel moet echt op een top locatie zitten want 108 pond per week is echt veel geld voor een bed bugs hostel. Zoek even op gumtree.co.uk naar flat/house share en je bent nog goedkoper uit ook!!

Ik woon nu al een 5 maanden in London en ben werkzaam in een hotel in fulham, ben pas verhuisd van NW london naar East London maar niet echt vooruit gang zal ik maar zeggen Ik ben £ 300 per maand kwijt wonen wat opzich best prima is in een huisje met 5 Nederlanders

Veder hebben ze hier idd 220V alleen heb je zoals gezegd werd wel een adaptor nodig.
Nou, ik hou er wel van om direct vrij close te zitten in het centrum. En binnen luttele stappen in een leuk gebied te zijn. Mijn hostel zit namelijk in ladbroke road, nothing hill. Dichtbij portobello road en hyde park.

Ik heb zelf ook al wel gezocht naar plekken via gumtree en vrienden die een huisje hebben in east london, maar het voordeel van een hostel is dat je (gratis voedsel sochtens/savonds) hebt. En ik in die zin in een supermarkt veel te veel uitgeef. Of te vaak uit eten ga. Besides, ik wil niet vast zitten aan een lang contract want ik reis relatief veel, ik blijf max 3.5 maand op dezelfde plek zitten. En ja via gumtree kwam ik ook wel plekken tegen die goedkoper dan de mijne waren, en heb ook al verscheidene mails verstuurd. Afwachten dus!

[en wat betreft gierigheid, ik wil spoedig naar NY toe, en daar zijn de kamers wat meer prijzig ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_64791275
Ok, je hebt er in ieder geval over nagedacht! Ik moet zeggen dat oost London nou niet de meeste luxe buurt is, zeker na een avond dienst is het af en toe doorlopen haha maar ja dat krijg je in de meeste grote steden na middernacht

NY moet ook mooi zijn en inderdaad prijzig... Gumtree is prima site maar er staan veel oplichters op maar dat leer je vanzelf te omzeilen..

veel succes nog!
pi_64791465
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Zij het dat daar soms belachelijke goedkope dingen tussen staan die ik niet echt vertrouw.
Ja precies, daar ben ik ook een beetje bang voor. Ik zoek een kamer voor 1 a 2 maand in de zomer ter vervanging van een jeugdherberg. Ik ben eens aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Een half uur in de metro zitten om in het 'centrum' te komen boeit me niet echt.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_64791815
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:37 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ja precies, daar ben ik ook een beetje bang voor. Ik zoek een kamer voor 1 a 2 maand in de zomer ter vervanging van een jeugdherberg. Ik ben eens aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Een half uur in de metro zitten om in het 'centrum' te komen boeit me niet echt.
Wat je dan ook kunt doen is ( als je evt ook een baantje zoekt ) op caterer.com kijken voor een live in possition. Dit zijn hotel baantjes waarbij je in het hotel woont!....
Anders zul je veel pondjes neer moeten tellen voor een kamer.... kijk anders naar de wijken Kilburn,.. Fulham,.. Hammersmith,.. Battersea,.. Putney..

Dit zijn prima wijken die niet TE duur zijn en redelijk dicht in het centrum....
pi_64792321
De voorbeelden van wijken die je noemt vind ik allemaal prima. Deze zomer zat ik in Swiss Cottage voor twee weken. Qua locatie ben ik niet zo heel veeleisend, zolang er maar een goede verbinding met het 'centrum' is. Ik weet dat de London Hostel Association plekken aanbied voor mensen die minimaal 6-8 weken willen blijven in hun hostel. Je werkt dan 20 uur per week en krijgt kost/inwoning.

Bedankt voor de tip van Caterer.com, ik ga daar eens naar kijken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_64792754
De meeste wijken zijn allemaal goed verbonden door het openbaar vervoer, wat je het beste kun doen is als je een woning zoekt een metrokaartje naast je houden. Eind zone 2 / Begin zone 3 zit je zo'n 15 minuten van het centrum af. ( toeristisch centrum )

Ik zit zelf nu in Stratford en daarvoor in Neasden beide zone 3, vanuit Stratford ben ik in 18 minuutjes ongeveer in Bond street en vanuit Neasden was dat ook zoiets.
pi_64842589
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:01 schreef Timovro het volgende:
De meeste wijken zijn allemaal goed verbonden door het openbaar vervoer, wat je het beste kun doen is als je een woning zoekt een metrokaartje naast je houden. Eind zone 2 / Begin zone 3 zit je zo'n 15 minuten van het centrum af. ( toeristisch centrum )

Ik zit zelf nu in Stratford en daarvoor in Neasden beide zone 3, vanuit Stratford ben ik in 18 minuutjes ongeveer in Bond street en vanuit Neasden was dat ook zoiets.
Ter aanvulling. Er rijdt in Londen zoveel meer dan alleen een metro. Er zijn veel meer National Rail stations en lijnen dan de metro en die worden over het algemeen erg goed bedient. Vooral in Zuid-Londen heb je echt een goed metro-achtig netwerk waar de gemiddelde toerist niets van weet.

Deze kaart is handig. http://www.tfl.gov.uk/ass(...)elcard-zones-map.pdf Zo kun je bijvoorbeeld in Herne Hill, Clapham Junction, Wandsworth etc. etc. heel goed wonen met goede snelle verbindingen naar het centrum, ook al staan ze niet op de metrokaart.

Londen heeft ook meer bussen dan zowat iedere stad, met een 400 lijnen ofzo en een 120 nachtlijnen. Van mij thuis is het vaak een stuk sneller met de bus naar het centrum dan lopen naar het metrostation.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:41:53 #45
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_64861124
Even een vraagje
Ga 14 februari( ) een week naar londen, maar heb nog geen hotel :-)
Iemand die er een kan aanraden? Wil een beetje in het centrum zitten, wil wel een fatsoenlijke kamer, maar ben geen miljonair (ik dacht zelf aan 600 a 700 euro voor 8 dagen 7 nachten)

Thnnxx!
Voulez-vous faire du chill avec moi?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:31:12 #46
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_64896651
Hier nog iemand die een paar dagen naar Londen gaat. Wij (5 man) zijn op zoek naar een relaxt hostel/goedkoop hotel. Iemand een gouden tip? (Gratis, midden in het centrum bijvoorbeeld)

Alvast bedankt
Tranquillo
  Admin zaterdag 10 januari 2009 @ 20:38:17 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64896873
Ik zou The Generator noemen, maar die wordt per jaar minder leuk, dus ik weet niet hoe het er nu voor staat. Qua kamers zijn ze iig al jaren prima en best betaalbaar, dus op zich is het een goede zet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_64905305
Altijd hetzelfde hostel adviseren he.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Admin zondag 11 januari 2009 @ 02:18:03 #49
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_64906101
Goed advies veroudert nooit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_64913430
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:41 schreef anti-virus het volgende:
Even een vraagje
Ga 14 februari( ) een week naar londen, maar heb nog geen hotel :-)
Iemand die er een kan aanraden? Wil een beetje in het centrum zitten, wil wel een fatsoenlijke kamer, maar ben geen miljonair (ik dacht zelf aan 600 a 700 euro voor 8 dagen 7 nachten)

Thnnxx!
Ik zit nu op mijn werk, en als ik een kamer voor je zou boeken van 14 feb - 21feb = £ 681.95 in 4* hotel ( Millennium and Copthorne at Chelsea FC.

OM je een idee te geven van de prijzen rond deze tijd
pi_64922000
Ik ga in februari samen met mijn vriendin voor 2 dagen naar Londen maar heb daar nog nooit in een hotel gelogeerd (handig als je familie daar hebt ). Nu wil ik graag vlakbij oxford street / piccadilly circus zitten, wie weet daar een goed en leuk hotel? Prijs is max 125 pond.
pi_64932162
Is de Ibis London Euston St Pancras Hotel een goede?
pi_64932652
Ibis is altijd wel goed. Ben alleen niet zo gecharmeerd van de buurt Kings Cross/St Pancras etc. Waarom wil je eigenlijk vlakbij Piccadilly Circus zitten?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_64933695
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ibis is altijd wel goed. Ben alleen niet zo gecharmeerd van de buurt Kings Cross/St Pancras etc. Waarom wil je eigenlijk vlakbij Piccadilly Circus zitten?
Het leek ons handiger om dicht in de centrum te zitten maar als de reistijd niet extreem lang is mag het ook daar buiten. Kan je ons iets aanraden?
pi_64933816
wij zaten bij het ibis city center, was om de hoek van de metro, en er zat een leuke markt in de buurt... was om de hoek van de laatste jack de ripper moord... hihihi
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_64943259
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:26 schreef soares het volgende:
wij zaten bij het ibis city center, was om de hoek van de metro, en er zat een leuke markt in de buurt... was om de hoek van de laatste jack de ripper moord... hihihi
dat hotel ziet er wel goed uit en is ook niet zo duur of wel? Het ligt wel op een mooie plek in London zodat alles goed bereikbaar is? Ben van plan om begin maart met mn vriendin en een ander stel naar London te gaan
pi_64944834
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:23 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Het leek ons handiger om dicht in de centrum te zitten maar als de reistijd niet extreem lang is mag het ook daar buiten. Kan je ons iets aanraden?
Qua hotels niet aangezien ik nooit in hotels slaap in Londen maar in jeugdherbergen. Qua ligging is alles in zone 1-2-3 prima te doen. De metro brengt je snel naar centrum, bv Piccadilly Circus. Maar iedereen heeft een andere definitie van centrum. Voorbeeld: Swiss Cottage - Piccadilly Circus is een kwartiertje, West Brompton - PC 20 minuten, Bayswater - PC een klein kwartiertje, Liverpool Street - PC idem.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_64961213
Ik heb waarschijnlijk al een leuk hotel gevonden dus dat is opgelost. Waar kan ik het goedkoopst een stansted express kaartje kopen? Gewoon via de ryanair website? Dat is volgens mij het goedkoopst. Als ik een retourticket koop dan is dat volgens mij alleen op de zelfde dag terug neem ik aan, of mag dat ook de volgende dag zijn?
pi_64961285
Open retourticket is een maand (30 dagen?) geldig. Je hebt ook nog single-day returns maar die zal je aan je verhaal te lezen niet nodig hebben
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_64961363
Gisteren terug gekomen van een weekend trip. Wat een toffe stad!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_65009661
Hoerahoera! Vrijdag vertrek ik naar London! Voor een paar dagen! Ben erg benieuwd en heb er erg veel zin in!

Even een paar vraagjes van een travel-noob,

- hoe kan het dat iedereen roept dat de euro bijna gelijk is aan de pond en ik op de site vna GWK zie dat ik slechts 166 pond kan krijgen voor 200 euro? Wat is het meest handig om het meeste pond voor mijn euro te krijgen?
- Ik zou graag zo'n megamarkt bezoeken waar je alle tvkoks altijd ziet fapperdepappen en daar 300 verschillende kruiden kopen (en balen dat ik geen vis en vlees kan meenemen in mn bagage...). Iemand een idee waar ik dan moet zijn?
- Waar kan ik de geilste india/paki maaltijd eten die london rijk is?

Zo veel vragen, zo weinig antwoorden. Zo veel te doen, zo weinig tijd! Het kost gelukkig drie keer niets, dus als het bevalt ga ik snel weer terug!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 22:46:58 #62
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_65010211
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:38 schreef Breuls het volgende:
Ik zou The Generator noemen, maar die wordt per jaar minder leuk, dus ik weet niet hoe het er nu voor staat. Qua kamers zijn ze iig al jaren prima en best betaalbaar, dus op zich is het een goede zet.
We hebben geboekt, bedankt voor de tip iig. Of 'ie goud waard was hoor je over een aantal weken als we weer terugkomen
Tranquillo
pi_65012890
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef L-Kloon het volgende:

- hoe kan het dat iedereen roept dat de euro bijna gelijk is aan de pond en ik op de site vna GWK zie dat ik slechts 166 pond kan krijgen voor 200 euro? Wat is het meest handig om het meeste pond voor mijn euro te krijgen?
Je kan toch gewoon het beste daar bij een automaat pinnen? Dan wordt gewoon de dagkoers aangehouden hoef je ook geen kosten te betalen bij de GWK.
  woensdag 14 januari 2009 @ 01:30:22 #64
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_65016174
Volgende week weer een paar (3) daagjes London met een paar vrienden van me.

Gewoon een cheap hostel en we vermaken ons prima. (We blijven arme studenten )
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_65018147
Direct als je op het vliegveld aankomt zijn er wel pinautomaten, ik zal gewoon daar pinnen. Ik was een paar dagen voor Kerst in Londen en betaalde voor 30 pond 32 euro .
pi_65019107
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef L-Kloon het volgende:
- hoe kan het dat iedereen roept dat de euro bijna gelijk is aan de pond en ik op de site vna GWK zie dat ik slechts 166 pond kan krijgen voor 200 euro? Wat is het meest handig om het meeste pond voor mijn euro te krijgen
Als je in London zelf pint (en een goede automaat uitzoekt, sommige rekenen nog een bedrag per opname) dan haal je 50 pond voor 55 euro. Tenminste dat heb ik dit weekend betaald.
quote:
- Ik zou graag zo'n megamarkt bezoeken waar je alle tvkoks altijd ziet fapperdepappen en daar 300 verschillende kruiden kopen (en balen dat ik geen vis en vlees kan meenemen in mn bagage...). Iemand een idee waar ik dan moet zijn?
Ik weet dat er langs het "thames path" eentje ligt. Dat is een wandelroute die langs de Thames is uitgelegd. Hier lag die markt:

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=winchester+walk&sll=51.506185,-0.090519&sspn=0.002437,0.00457&ie=UTF8&ll=51.507834,-0.09553&spn=0.026657,0.076904&z=14

Ik ben toen vanaf London bridge gelopen richting het westen. Vlak naast de brug ligt die markt, veel eten, veel vers erg gezellig. De rest van de route is ook erg leuk om te llopen (Millenum bridge, Tate modern, London Eye, Big Ben etc..). Die route staat gewoon met bordjes aangegeven.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:17:13 #67
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_65020518
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:24 schreef Goover het volgende:

[..]

Als je in London zelf pint (en een goede automaat uitzoekt, sommige rekenen nog een bedrag per opname) dan haal je 50 pond voor 55 euro. Tenminste dat heb ik dit weekend betaald.
[..]

Ik weet dat er langs het "thames path" eentje ligt. Dat is een wandelroute die langs de Thames is uitgelegd. Hier lag die markt:

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=winchester+walk&sll=51.506185,-0.090519&sspn=0.002437,0.00457&ie=UTF8&ll=51.507834,-0.09553&spn=0.026657,0.076904&z=14

Ik ben toen vanaf London bridge gelopen richting het westen. Vlak naast de brug ligt die markt, veel eten, veel vers erg gezellig. De rest van de route is ook erg leuk om te llopen (Millenum bridge, Tate modern, London Eye, Big Ben etc..). Die route staat gewoon met bordjes aangegeven.
En wat is een goede automaat?
Wij slapen in The Generator ofzoiets
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_65020833
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef motherflocker het volgende:

[..]

En wat is een goede automaat?
Wij slapen in The Generator ofzoiets
Er staat vage automaten in wisselkantoren, kleine automaatjes op vliegvelden etc. Op sommige staat "Free cash withdraw", die automaten zijn meestal van een bank. Volgens mij kan je die het beste hebben. Maar uiteindelijk scheelt het maar heel weinig per opname hoor.
pi_65021406
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef L-Kloon het volgende:
- Waar kan ik de geilste india/paki maaltijd eten die london rijk is?
Mmmm curry. Er zijn letterlijk duizenden plaatsen waar je kunt gaan.

Een van mijn favorieten is the Agra

277, Hackney Road
London E2 8NA
08713328853
info@agratandoori.co.uk
Tube Bethnal Green

Mijn grote tip is eigenlijk: vermijd Brick Lane. De straat is heel erg bekend voor z'n curryrestaurants maar tegenwoordig zijn ze allemaal erg slecht en vol met toeristen. De Shoreditch-buurt heeft op de straten om Brick Lane veel leukere restaurants.
pi_65023103
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:28 schreef Goover het volgende:

[..]

Er staat vage automaten in wisselkantoren, kleine automaatjes op vliegvelden etc. Op sommige staat "Free cash withdraw", die automaten zijn meestal van een bank. Volgens mij kan je die het beste hebben. Maar uiteindelijk scheelt het maar heel weinig per opname hoor.
Das alleen voor de locals. Als je bij de ABN Amro zit betaal je altijd nog 2.25 euro per pinbeurt omdat Engeland geen euroland is.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_65023337
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:30 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Das alleen voor de locals. Als je bij de ABN Amro zit betaal je altijd nog 2.25 euro per pinbeurt omdat Engeland geen euroland is.
Okey, ik dacht dat wij ook gewoon zouden moeten betalen daar. Bij de Postbank betaal je ook iets per opname, ¤1,80 ofzo geloof ik.
pi_65023339
Afgelopen dinsdag terug gekomen uit london na er een week exact gezeten te hebben in een hostel.
Ziek geworden door verschillende kutbeesten op de kamer + waardeloze hygiene, en maandag avond met de eurostar een retourtje london geboekt. Maandag avond om 18.00 het retourtje geboekt, dinsdag om een uur of 12 alweer in schiphol. En op de planning staat komende zondag weer terug, het hele retourtje koste me 60 pond. En dat is van ieder station naar london, en van london naar iedere station in nederland.

Ik heb nog een kamer tot 30 januarie in london, maar wil in de tussentijd in een hotel verblijfen, kent iemand een relatief goed prijs/kwaliteit hotel? Zeg maar geen bedbugs en andere shit? En het liefst in de buurt van het centrum / notting hill?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Admin woensdag 14 januari 2009 @ 11:37:47 #73
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_65023392
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:17 schreef motherflocker het volgende:

[..]

En wat is een goede automaat?
Wij slapen in The Generator ofzoiets
Routebeschrijving

Bij A zit the Generator, bij B zit een pinautomaat en er tegenover een Post office. Tarieven weet ik niet, maar dan weet je 't iig te vinden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_65023470
60 pond. Dat scheelt best wel met wat je in Nederland betaalt voor een retourtje. Ik ben nu aan het kijken bij Easyjet maar dat is ook niet meer wat het geweest is. Voor een retourtje kom ik nu niet onder de 108 euro op normale dagen buiten de vakanties in maart.

Ik heb nu twee keer in Swiss Cottage gezeten in Palmers Lodge. Perfect hostel en goede verbindingen met het centrum. Helaas niet in de buurt van Notting Hill...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_65024324
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
60 pond. Dat scheelt best wel met wat je in Nederland betaalt voor een retourtje. Ik ben nu aan het kijken bij Easyjet maar dat is ook niet meer wat het geweest is. Voor een retourtje kom ik nu niet onder de 108 euro op normale dagen buiten de vakanties in maart.

Ik heb nu twee keer in Swiss Cottage gezeten in Palmers Lodge. Perfect hostel en goede verbindingen met het centrum. Helaas niet in de buurt van Notting Hill...
60 pond voor St.Pancras tot een plek in drenthe, en van drenthe weer tot st. pancras. Alles met de trein maar ok dat zij niet anders. En ook goedkoper dan dat vage Nhisspeed ofzo, die internationale bende van NS, 44 voor een enkeltje vanaf mijn station in drenthe tot brussel zuid. Terwijl dat inbegrepen kon zijn via eurostar.

Overigens duur is het ook maar 2 keer overstappen voor me. Ong 2 uur naar schiphol, van schiphol tot brussel ong 2.5 uur. En dan van brussel tot london ook zoiets. Dat is nog ' do-able '

En ik ga even kijken naar dat Swiss Cottage, ik wil niet weer op die kamer zitten met die kut bedbugs
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65025643
Waar heb je dat Eurostar-retourtje geboekt btw? Als ik dat boek vanaf de Eurostar website zit ik al aan de 300 euro voor eind maart.

[ Bericht 66% gewijzigd door Jaguarized op 14-01-2009 13:05:43 ]
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_65031398
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
Waar heb je dat Eurostar-retourtje geboekt btw? Als ik dat boek vanaf de Eurostar website zit ik al aan de 300 euro voor eind maart.
Ik ben maandag avond met de tube naar Kings Cross Pancras gegaan, en als je dan zo binnenloopt heb je 2e links van je die receptie gebeuren. Je krijgt een kaartje in de handen gedrukt, en als dat nummer wordt omgeroepen moet je naar zon balie.

Toen vroeg ik of ik direct kaarten kon bestellen, wist namelijk niet of dat kon. Maar dat kon! Toen direct geboekt bij haar voor dinsdag ochtend, ( de volgende ochtend dus ) en komende zondag weer terug. Inclusief treinreis nederland was dat 2 keer 29.50 pond . Als je me niet gelooft kan ik je de tickets nog laten zien ook. En 5 minuten later kreeg ik de tickets in mn handen gedrukt


Wat betreft hotel voor een aantal dagen tot examens zit ik te denken aan het Central Park Hotel Londen. 44 pond per nacht is do-able.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65033884
Ah gewoon op het station gekocht dus. Wel bizar goedkoop zeg. Dat krijg je hier in Nederland in de voorverkoop nog niet eens voor elkaar. De prijzen via de Eurostar website zijn ook best wel hoog, ik kwam op 300 pond uit voor een retourtje. De prijzen op het station zullen ook wel rond dat bedrag liggen in Nederland.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_65034708
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef Jaguarized het volgende:
Ah gewoon op het station gekocht dus. Wel bizar goedkoop zeg. Dat krijg je hier in Nederland in de voorverkoop nog niet eens voor elkaar. De prijzen via de Eurostar website zijn ook best wel hoog, ik kwam op 300 pond uit voor een retourtje. De prijzen op het station zullen ook wel rond dat bedrag liggen in Nederland.
Tis ook maar net hoe je het wil doen, ik vertrok met de vroegste trein, en ik kom zondag aan rond een uur of 8 savonds. Maar voor mij komt dat allemaal wel goed uit, besides, het is maar 2 keer overstappen in een trein en 60 euro voor een retourtje kan ik echt niet fixen met het vliegtuig. Het enige wat ik moet doen is lopend van huis naar het treinstation, maar dat is echt wel te doen!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65035151
Als ik nu zou boeken zou ik op 99 euro uitkomen, van Assen naar Londen. Toch 30% duurder dan jouw ticket. Maar wel leuk om eens te doen denk ik.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_65049861
Ik ga van 6 tot 9 februari naar Londen voor de eerste keer. Ik slaap bij mijn neef in nicht in de buurt van metrostation Balham (in Zuid-Londen volgens mij). Iemand enig idee wat voor buurt dat is?
Ik ga waarschijnlijk ook naar Chelsea - Hull City.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_65062196
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:07 schreef Os__ het volgende:
Ik ga van 6 tot 9 februari naar Londen voor de eerste keer. Ik slaap bij mijn neef in nicht in de buurt van metrostation Balham (in Zuid-Londen volgens mij). Iemand enig idee wat voor buurt dat is?
Ik ga waarschijnlijk ook naar Chelsea - Hull City.
Balham is een heel erg leuke wijk eigenlijk. Vroeger erg working class, nu eigenlijk niet meer. Er is veel te doen en er wonen veel Polen, Portugezen en Brazilianen daar.

Eigenlijk zou ik het een heel erg gemiddelde wijk noemen die goed laat zien hoe de meeste Londenaren wonen.
pi_65064452
Hmm, ik geloof dat we toch niet het appartement in Tower Hamlets gaan boeken.. Vriendje vind het eigenlijk te ver weg van "het centrum" dus we zijn weer op zoek naar iets anders
pi_65065736
Ha, ik heb mn kamer nog tot 30 januari 2009 in london, maar atm zit ik 'herstellende' thuis in nederland. Zondag weer terug, maar ga niet terug naar die viesche vatzige stink kamer met ongedierte, net een hotel geboekt. Geen gezever, ruim bed, lekker slapen, en iig een douche en een wc! op de kamer, terwijl ik die op mn kamer moest delen. Uiteraard kan ik dat hotel niet blijven boeken tot eind mei 2009, maar dat zien we dan weer wel ^^

YAY!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65079841
Heeft er iemand overigens ervaring mee om in Hackney te wonen? Ik heb een aanbod gekregen om in een flat te gaan wonen op

306 Fellows Court Weymouth Terrace voor 550 pond per maand, incl bills.

Ik share de flat dan met een getrouwd koppel wat goede vrienden is met mn vriendin. En nog 2 buitenlanders.
Ik heb ook echt geen idee hoe die buurt is, of het te doen is, wat betreft bussen en dergelijke. Ik ben alleen maar west londen gewend. Weet overigens ook niet of dat duur is 550 pond per maand.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65098060
Ik ga van 27 april t/m 1 mei naar Londen met een vriendin, voor de eerste keer. We willen een twin room met een eigen badkamer en toilet en het liefst in een kamer vlakbij het centrum. We twijfelen tussen Hyde Park Whiteleaf Hotel, Hyde Park Court Hotel, Vegas Hotel, Smart Hyde Park Hotel en Torquay Hostel London. Is er iemand die bekend is met deze hotels en weet of het een beetje normale hotels zijn met een goede hygiene enz? Zonder beestjes bijv Of kan iemand mij iets anders aanraden? [En het liefst een beetje goedkoop, we zijn maar arme scholieren ]
pi_65121346
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft er iemand overigens ervaring mee om in Hackney te wonen? Ik heb een aanbod gekregen om in een flat te gaan wonen op

306 Fellows Court Weymouth Terrace voor 550 pond per maand, incl bills.

Ik share de flat dan met een getrouwd koppel wat goede vrienden is met mn vriendin. En nog 2 buitenlanders.
Ik heb ook echt geen idee hoe die buurt is, of het te doen is, wat betreft bussen en dergelijke. Ik ben alleen maar west londen gewend. Weet overigens ook niet of dat duur is 550 pond per maand.
Als je op Google Maps kijkt zie je dat het gaat om een council estate. Flat 306 dus binnen het Fellows Court gebouw. Dat betekent niet dat het geen leuke flat kan zijn, hoor.

Hackney heeft over het algemeen vaak een slechte reputatie maar dat is wel heel erg veralgemeent aangezien er veel leuke gebieden zijn die helemaal niet zo onveilig zijn. Deze flat is vlakbij het erg hippe Shoreditch en dichtbij Old Street en Cambridge Heath stations, wat eigenlijk erg goed gelegen is. Maargoed, het ligt er zoals altijd aan waar je werkt / studeert. 550 pond / maand is denk ik een gemiddelde prijs voor zon' locatie.
pi_65126871
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:24 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Als je op Google Maps kijkt zie je dat het gaat om een council estate. Flat 306 dus binnen het Fellows Court gebouw. Dat betekent niet dat het geen leuke flat kan zijn, hoor.

Hackney heeft over het algemeen vaak een slechte reputatie maar dat is wel heel erg veralgemeent aangezien er veel leuke gebieden zijn die helemaal niet zo onveilig zijn. Deze flat is vlakbij het erg hippe Shoreditch en dichtbij Old Street en Cambridge Heath stations, wat eigenlijk erg goed gelegen is. Maargoed, het ligt er zoals altijd aan waar je werkt / studeert. 550 pond / maand is denk ik een gemiddelde prijs voor zon' locatie.
Bedankt voor je antwoord! Atm, woon ik in Nothing Hill, ladbroke road en heb wel zo mn twijfels of ik er uberhaupt op vooruit ga qua buurt. Naja, qua kamer sowieso, want die van mij heeft ontiegelijk veel bedbugs. Echt onwaarschijnlijk ranzig.

En ik ken de buurt hackney ook absoluut niet. Overigens ga ik naar school in Moorgate, dus dat zit denk ik wel wat dichterbij.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65137072
Het is de borough of Hackney, maar niet de wijk Hackney. Hackney Central is de wijk die ook echt Hackney wordt genoemd. Deze kamer zit in de buurt Shoreditch / Hoxton, ergens op de grens tussen die twee.

Ik vind Hoxton en Shoreditch veel leuker dan Notting Hill, maargoed, je kunt best gewoon zef even gaan kijken hoor. Ik probeer zelf estates te ontwijken maar dat betekent niet dat je niet erg goede deals kunt krijgen in vergelijking met andere huizen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:44:32 #90
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_65143301
21 tot 23 februari in Londen om 2 voetbalwedstrijden te bekijken; Arsenal - Sunderland en ook Fullham - WBA. Bij tijd over wat pubs in en wat hoogtepunten van London bekijken.

Notting Hill, welke dagen is daar echt wat te doen?
pi_65143810
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:44 schreef SnuggLe het volgende:
21 tot 23 februari in Londen om 2 voetbalwedstrijden te bekijken; Arsenal - Sunderland en ook Fullham - WBA. Bij tijd over wat pubs in en wat hoogtepunten van London bekijken.

Notting Hill, welke dagen is daar echt wat te doen?
Nothing Hill ligt natuurlijk aan hyde park, en heeft een aantal leuke pubs. En het is wat meer 'engels' dan toeristen zeg maar. Kom je langs picadilly circus en ga je daar savonds wat doen heb je toch echt veel meer toeristen om je heen.

En je kunt eens langs lopen langs portobello road in Notting Hill, een vrij wereldberoemde maffe straat die stijf staat van de toeristen. Zaterdag is daar markt. Wat betreft andere dagen, geen idee.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65152711
Heb zelf ook de intentie om binnenkort eens naar Londen te gaan.

Ben me sinds kort aan het oriënteren, en er zijn wel aardig leuke aanbiedingen te vinden moet ik zeggen.
Voor 356 euro heb ik een vliegreis en 3 overnachtingen in een 4* hotel vlakbij de Tower Bridge.

Nu vroeg ik mij wel de volgende dingen af:

- Hoe zit het met de uitgestrekheid van Londen, kan je vanaf de Tower Bridge genoeg lopend doen om je 3 dagen bezig te houden? (ook qua winkels enz.)
- Als ik naar Heathrow vlieg, dan kan ik vanaf daar met de metro naar mijn hotel komen?
Geen referral hier.
pi_65152760
Welk hotel heb je dan? Aan de ene kant van de brug of de andere is nog al een verschil namelijk. Lopend zou ik alles niet willen doen, dan ben je echt helemaal kapot. Je kan grotere stukken met de metro of bus doen, scheelt je veel tijd en je kan dan dus meer zien.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_65152967
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
Welk hotel heb je dan? Aan de ene kant van de brug of de andere is nog al een verschil namelijk. Lopend zou ik alles niet willen doen, dan ben je echt helemaal kapot. Je kan grotere stukken met de metro of bus doen, scheelt je veel tijd en je kan dan dus meer zien.
Guoman Tower Hotel heet het hotel, zit op de noordelijke bank geloof ik.

Wat zijn ongeveer de prijzen voor de metro op korte stukjes?

Een ander hotel zou ik ook prima vinden, als het wat centraler ligt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaelanx_NL op 17-01-2009 21:08:17 ]
Geen referral hier.
pi_65154140
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Guoman Tower Hotel heet het hotel, zit op de noordelijke bank geloof ik.

Wat zijn ongeveer de prijzen voor de metro op korte stukjes?

Een ander hotel zou ik ook prima vinden, als het wat centraler ligt.
Ik zit in central park hotel vanaf morgenavond en het kost me 44 pond per nacht. En ligt mijn inziens wat centraler

Overigens is het lang geleden dat ik geen zin heb om op weg te gaan, morgen om 19.20 weer in londen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65155476
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zit in central park hotel vanaf morgenavond en het kost me 44 pond per nacht. En ligt mijn inziens wat centraler

Overigens is het lang geleden dat ik geen zin heb om op weg te gaan, morgen om 19.20 weer in londen.
Zou je even willen laten weten hoe het bevalt, ziet er namelijk wel goed uit.
Geen referral hier.
pi_65155615
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Guoman Tower Hotel heet het hotel, zit op de noordelijke bank geloof ik.

Wat zijn ongeveer de prijzen voor de metro op korte stukjes?

Een ander hotel zou ik ook prima vinden, als het wat centraler ligt.
Vlakbij Tower Hill dus qua locatie prima. Vlakbij de metro.Als je bv naar Harrods wil zou ik toch de metro adviseren. Een enkele reis kost 4 pond, beter koop je een dagkaart van 5.5 pond. Met een Oyster Card betaal je 1.5 pond per enkele reis met de metro. Persoonlijk vind ik het gebied rondom Tower Hill niet de meest aantrekkelijke plek om in een hotel te zitten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_65156147
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zou je even willen laten weten hoe het bevalt, ziet er namelijk wel goed uit.
Ik kan je nu al wel vertellen hoe het beviel. Ik heb er namelijk al een keer eerder gezeten. En toen ik afgelopen dagen op zoek was naar een hotel, ik heb namelijk ook een kamer in Bowden Court, een hostel van LHA maar daar doe ik at the moment niks mee, kwam ik op dit hotel uit.

Ik kwam verscheidene hotels tegen en ik zocht puur iets voor prijs / kwaliteit. Kwam ik op 2 hotels uit, blakemore hotel en het central park hotel. In het 1e is een familielid van me geweest afgelopen september en die vond het een prima stek. En ik heb zelf al in het Central Park Hotel gezeten.

Zelf vond ik het central park hotel een prima hotel, niet te duur, vriendelijke staff, fatsoenlijk bed. En ik kon liggen in het bad wat er was . Overigens is het eten daar s'avonds niet al te best, maar als je naar london komt neem ik aan dat je niet elke ochtend en elke avond in het hotel gaat eten. En uiteraard is de locatie van het hotel perfect, binnen een poep en een scheet zit je in Hyde Park of bij het metro station Queensway of Bayswater. En in die buurt natuurlijk leuke eetgelegenheden. En het voelt wat meer engels aan dan het 'internationale' picadilly circus enzo.

Maar ik laat wel even weten hoe het is, ik ben puur ff een week in london om mn examens te maken en daarna opzoek naar een volgende kamer voor mn semester van feb tot eind mei in london.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65156348
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik kan je nu al wel vertellen hoe het beviel. Ik heb er namelijk al een keer eerder gezeten. En toen ik afgelopen dagen op zoek was naar een hotel, ik heb namelijk ook een kamer in Bowden Court, een hostel van LHA maar daar doe ik at the moment niks mee, kwam ik op dit hotel uit.

Ik kwam verscheidene hotels tegen en ik zocht puur iets voor prijs / kwaliteit. Kwam ik op 2 hotels uit, blakemore hotel en het central park hotel. In het 1e is een familielid van me geweest afgelopen september en die vond het een prima stek. En ik heb zelf al in het Central Park Hotel gezeten.

Zelf vond ik het central park hotel een prima hotel, niet te duur, vriendelijke staff, fatsoenlijk bed. En ik kon liggen in het bad wat er was . Overigens is het eten daar s'avonds niet al te best, maar als je naar london komt neem ik aan dat je niet elke ochtend en elke avond in het hotel gaat eten. En uiteraard is de locatie van het hotel perfect, binnen een poep en een scheet zit je in Hyde Park of bij het metro station Queensway of Bayswater. En in die buurt natuurlijk leuke eetgelegenheden. En het voelt wat meer engels aan dan het 'internationale' picadilly circus enzo.

Maar ik laat wel even weten hoe het is, ik ben puur ff een week in london om mn examens te maken en daarna opzoek naar een volgende kamer voor mn semester van feb tot eind mei in london.
Bedankt voor je snelle reactie .
Klinkt prima, heb zelf al even gekeken en qua lokatie is veel bereikbaar te voet (oxford street, kingscross).

Ik denk dat ik dan met de trein ga, voor 180 euro retour, en dan sta ik gelijk midden in Londen. Totaal ben ik dan voor de reis en overnachtingen 260 kwijt ongeveer, dan blijft er genoeg over om leuke dingen te doen en te kopen .
Misschien maar een iPod touch meenemen vanaf daar, zijn aardige bak goedkoper.
Geen referral hier.
pi_65156511
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle reactie .
Klinkt prima, heb zelf al even gekeken en qua lokatie is veel bereikbaar te voet (oxford street, kingscross).

Ik denk dat ik dan met de trein ga, voor 180 euro retour, en dan sta ik gelijk midden in Londen. Totaal ben ik dan voor de reis en overnachtingen 260 kwijt ongeveer, dan blijft er genoeg over om leuke dingen te doen en te kopen .
Misschien maar een iPod touch meenemen vanaf daar, zijn aardige bak goedkoper.
Uhm, ik ga morgen ook met de trein naar londen. Ik ben afgelopen dinsdag uit london teruggekomen ivm niet lekker voelen. Ik ben die maandag avond naar St.Pancras gegaan, heb daar 2 tickets gekocht, een return London - ( elk station in nederland ) en ( elk station in nederland - london ) voor 2 maal 29.50 pond. Ong 70 euro dus Ik heb die tickets direct gekregen, en de volgende dag rond een uur of 2 was ik alweer thuis!

Morgen vertrek ik rond 11 uur met de trein richting schiphol om daar de internationale trein tot brussel zuid te nemen en dan weer de eurostar richting londen om idd in Pancrass aan te komen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65158361
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uhm, ik ga morgen ook met de trein naar londen. Ik ben afgelopen dinsdag uit london teruggekomen ivm niet lekker voelen. Ik ben die maandag avond naar St.Pancras gegaan, heb daar 2 tickets gekocht, een return London - ( elk station in nederland ) en ( elk station in nederland - london ) voor 2 maal 29.50 pond. Ong 70 euro dus Ik heb die tickets direct gekregen, en de volgende dag rond een uur of 2 was ik alweer thuis!

Morgen vertrek ik rond 11 uur met de trein richting schiphol om daar de internationale trein tot brussel zuid te nemen en dan weer de eurostar richting londen om idd in Pancrass aan te komen.
Dat scheelt wel veel idd.
Geen referral hier.
pi_65163867
Overigens is de treinreis echt niet alles, ik vertrek over een half uur, en ben pas om 19.20 in london! Arrrgh >< wasting so much precious time bah.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65166883
Dat duurt wel aardig lang ja, bij mij wordt een reistijd van 4 to 5 uur aangegeven, ik vertrek van Rotterdam Centraal.
Geen referral hier.
pi_65182172
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef reconnect het volgende:

[..]

dat hotel ziet er wel goed uit en is ook niet zo duur of wel? Het ligt wel op een mooie plek in London zodat alles goed bereikbaar is? Ben van plan om begin maart met mn vriendin en een ander stel naar London te gaan
Ik heb nog geen reactie, dus ik quote mezelf nog even Hebben andere mensen nog ervaringen met Ibis hotels in Londen? En in het bijzonder met Ibis Hotel city center?
pi_65185574
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uhm, ik ga morgen ook met de trein naar londen. Ik ben afgelopen dinsdag uit london teruggekomen ivm niet lekker voelen. Ik ben die maandag avond naar St.Pancras gegaan, heb daar 2 tickets gekocht, een return London - ( elk station in nederland ) en ( elk station in nederland - london ) voor 2 maal 29.50 pond. Ong 70 euro dus Ik heb die tickets direct gekregen, en de volgende dag rond een uur of 2 was ik alweer thuis!

Morgen vertrek ik rond 11 uur met de trein richting schiphol om daar de internationale trein tot brussel zuid te nemen en dan weer de eurostar richting londen om idd in Pancrass aan te komen.
Wauw, dat zijn wel goedkope tickets dan!

Wij zijn helaas te laat met reserveren bij EasyJet. Die hadden sale tot en met dinsdag met ik geloof 40 euro pp korting op een retourtje. Nu zijn we te laat met boeken, dus dat gaat niet meer op. Het hotel is ook veranderd, we gaan niet meer naar het appartement in Limehouse. We zitten nu weer meer in de buurt van St James Park als ik het goed heb.

Die treintickets zijn zeker niet zo goedkoop te krijgen in Nederland?
  zondag 18 januari 2009 @ 22:02:52 #106
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_65189089
Nee, minimaal 99 euro.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_65202804
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat duurt wel aardig lang ja, bij mij wordt een reistijd van 4 to 5 uur aangegeven, ik vertrek van Rotterdam Centraal.
Ik vertrok vanaf onder groningen, vandaar
Vanaf rotterdam is iig goed te doen

Anywayz ik zit weer in londen, hotel is ok, kamer is ook ok. 44 pond per nacht voor een relatief kleine kamer met ong. evengrote badkamer dat is wel relaxed. Ik zit aan een relatief grote straat, maar het raam kan goed dicht dus dat lawaai dempt zo goed als volledig weg. Enig minpuntje is de douche, die douchekop is gaar, maar ga vandaag ff naar de receptie om dat te verbeteren. Voor de rest is het goed geld voor wat je krijgt, puur 1 persoonskamer gericht.

Overigens is de kamer netjes schoon + handdoeken + niet te warm niet te koud en de verwarming werkt erg goed.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65203543
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik vertrok vanaf onder groningen, vandaar
Vanaf rotterdam is iig goed te doen

Anywayz ik zit weer in londen, hotel is ok, kamer is ook ok. 44 pond per nacht voor een relatief kleine kamer met ong. evengrote badkamer dat is wel relaxed. Ik zit aan een relatief grote straat, maar het raam kan goed dicht dus dat lawaai dempt zo goed als volledig weg. Enig minpuntje is de douche, die douchekop is gaar, maar ga vandaag ff naar de receptie om dat te verbeteren. Voor de rest is het goed geld voor wat je krijgt, puur 1 persoonskamer gericht.

Overigens is de kamer netjes schoon + handdoeken + niet te warm niet te koud en de verwarming werkt erg goed.
Zolang het schoon is vind ik het best, veel plezier iig .
Geen referral hier.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:41:16 #109
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_65208544
TVP
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_65212301
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, minimaal 99 euro.
Ah, dankje. Ik zal het in gedachten houden. M'n vriend en ik overwegen om een enkeltje met het vliegtuig te nemen en dan de trein terug te pakken naar Nederland. We gaan op een vrijdag terug en in het weekend hebben we geen verplichtingen. Lijkt me wel wat zo met de trein. Zit je ook niet meer zo met het aantal kilo's dat je op het vliegveld altijd maximaal bij je mag hebben.

Zijn die kaarten altijd te verkrijgen voor 29,50 of was het een actie?
pi_65214188
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ah, dankje. Ik zal het in gedachten houden. M'n vriend en ik overwegen om een enkeltje met het vliegtuig te nemen en dan de trein terug te pakken naar Nederland. We gaan op een vrijdag terug en in het weekend hebben we geen verplichtingen. Lijkt me wel wat zo met de trein. Zit je ook niet meer zo met het aantal kilo's dat je op het vliegveld altijd maximaal bij je mag hebben.

Zijn die kaarten altijd te verkrijgen voor 29,50 of was het een actie?
De trein terug heeft ook wel wat, dat geef ik toe. De reis van london naar brussel zuid is goed te doen, brussel zuid naar schiphol / amsterdam is vaak ook wel een goede verbinding.

En je kunt de tickets kopen op St.Pancras, ik heb toen de 1e trein gepakt sochtens om 5.59 in de ochtend, en had gister de trein gepakt van 17.59 naar london. Beide 29.50 incl. treinreis nederland. Je hebt alleen een probleem als je een enkeltje wil boeken, dan ben je direct duurder uit en van te voren kijken hoelaat je weg wil is altijd handig, dan zie je wat de prijzen zijn om ze bij het station aan te schaffen. Dus het was geen korting, gewoon slimme tijden pakken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65214986
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De trein terug heeft ook wel wat, dat geef ik toe. De reis van london naar brussel zuid is goed te doen, brussel zuid naar schiphol / amsterdam is vaak ook wel een goede verbinding.

En je kunt de tickets kopen op St.Pancras, ik heb toen de 1e trein gepakt sochtens om 5.59 in de ochtend, en had gister de trein gepakt van 17.59 naar london. Beide 29.50 incl. treinreis nederland. Je hebt alleen een probleem als je een enkeltje wil boeken, dan ben je direct duurder uit en van te voren kijken hoelaat je weg wil is altijd handig, dan zie je wat de prijzen zijn om ze bij het station aan te schaffen. Dus het was geen korting, gewoon slimme tijden pakken.
Thanks voor de tip

Wat kost een enkeltje ongeveer dan? Twee of drie tientjes meer of minder maakt ons ook niet zoveel uit. En heb je toevallig een site waarop ik kan kijken? Ik heb gegoogled maar kon daar eigenlijk niet echt iets vinden..
pi_65220064
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Thanks voor de tip

Wat kost een enkeltje ongeveer dan? Twee of drie tientjes meer of minder maakt ons ook niet zoveel uit. En heb je toevallig een site waarop ik kan kijken? Ik heb gegoogled maar kon daar eigenlijk niet echt iets vinden..
Check eurostar.com
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 03:08:36 #114
233130 susyq
ex-bloempjuh
pi_65233471
Nog steeds gesitueerd in hartje London
Mocht iemand langskomen.. The Angel, St Giles High Street. Maar alsjeblieft.. spreek ENGELS
Dobar dan!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:59:09 #115
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_65243356
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 03:08 schreef susyq het volgende:
Nog steeds gesitueerd in hartje London
Mocht iemand langskomen.. The Angel, St Giles High Street. Maar alsjeblieft.. spreek ENGELS
Ik kom wel langs haha

Hey mensen wilde nog ff 1 ding weten, kun je met die stansed trein een retourtje kopen voor een weekend of is dat retour enkel geldig op dezelfde dag?
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_65245906
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zolang het schoon is vind ik het best, veel plezier iig .
Overigens wou ik klagen in het hotel voor het feit dat de douchekop er steeds vanaf viel de 1e nacht dat ik er was als ik wou douchen, die ochtend daarop ik naar school, kom terug, wou ik er even over klagen, blijkt dat ze het hele ding volledig hebben vernieuwd

Overigens ben ik nog steeds op zoek naar een 'normale kamer' rond west londen voor max 700 een maand.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65257353
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef motherflocker het volgende:

[..]

Ik kom wel langs haha

Hey mensen wilde nog ff 1 ding weten, kun je met die stansed trein een retourtje kopen voor een weekend of is dat retour enkel geldig op dezelfde dag?
Een return ticket is voor 30 dagen geldig.
pi_65339230
Ik ben op zoek naar een simpel maar goed hostel/hotel om 1 nacht door te brengen voordat ik verder vlieg vanaf stansted naar KUL

Via easyhotel kan ik uit de volgende kiezen:
# easyHotel London, Paddington
# easyHotel London, South Kensington
# easyHotel London, Victoria
deze kosten ongeveer 40~50 pond per nacht.

iemand die mij kan helpen voor een alternatief?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:12:35 #119
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_65340233
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 03:08 schreef susyq het volgende:
Nog steeds gesitueerd in hartje London
Mocht iemand langskomen.. The Angel, St Giles High Street. Maar alsjeblieft.. spreek ENGELS
Ik ga maandag, dinsdag, woensdag naar London, maar meen je dat serieus dat we even langs kunnen komen ?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_65340541
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef DancePlaza het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpel maar goed hostel/hotel om 1 nacht door te brengen voordat ik verder vlieg vanaf stansted naar KUL

Via easyhotel kan ik uit de volgende kiezen:
# easyHotel London, Paddington
# easyHotel London, South Kensington
# easyHotel London, Victoria
deze kosten ongeveer 40~50 pond per nacht.

iemand die mij kan helpen voor een alternatief?
Hotel in de buurt van Stansted niet makkelijker, dan hoef je niet nog met de trein/bus heen en weer naar de stad, scheelt weer tijd en geld Dat is iig mijn plan maar moet ook nog kijken waar precies
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_65341814
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Hotel in de buurt van Stansted niet makkelijker, dan hoef je niet nog met de trein/bus heen en weer naar de stad, scheelt weer tijd en geld Dat is iig mijn plan maar moet ook nog kijken waar precies
We komen aan uit stansted en dan willen we london in en daar een iets vinden voor 1 nacht en vervolgens weer met de expresstrein weer terug naar stansted om onze vlucht te pakken.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:36:21 #122
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_65343349
Heb een vraag, is het mogelijk gebruik te maken van deze bus Stansted - Liverpool street?
https://www.terravision4e(...)ndon_liverpoolst.asp

zonder dat je een vlucht bij easy jet hebt geboekt?
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_65346445
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:36 schreef motherflocker het volgende:
Heb een vraag, is het mogelijk gebruik te maken van deze bus Stansted - Liverpool street?
https://www.terravision4e(...)ndon_liverpoolst.asp

zonder dat je een vlucht bij easy jet hebt geboekt?
http://www.easybus.co.uk/(...)central%20london.php

kan je gewoon boeken zonder vlucht bij easyjet
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:09:57 #124
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_65349703
Wij zijn ook met de Terravision bus gegaan en vlogen met Ryanair. Dus geen probleem om dat te boeken!
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_65350361
Ha, ik ga volgende week woensdag weer terug naar huis (drenthe), en kom de week daarna op de zondag weer terug(naar londen)voor 59 pond in totaal! Ha! 2 maal 29,50
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65380342
Ik ben nu ook al weer bijna 2 weekjes in NL, dinsdag vlieg ik weer terug totaal was ik 25 pond kwijt voor het vliegen
pi_65397050
Iemand bekend met het "La Suite Hotel" in Londen? Ben benieuwd .
pi_65397587
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:14 schreef Timovro het volgende:
Ik ben nu ook al weer bijna 2 weekjes in NL, dinsdag vlieg ik weer terug totaal was ik 25 pond kwijt voor het vliegen
Dat doe ik je niet na met de trein , maar ik heb wel 2 keer net geen 30 kg bij me qua baggage.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65404932
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:17 schreef Ludacriss het volgende:
Iemand bekend met het "La Suite Hotel" in Londen? Ben benieuwd .
Ik kan je alleen zeggen dat het qua ligging best mooi is, in Marylebone.
pi_65573940
Over de kamer discussie, voor een "goeie" flatshare betaal je toch snel meer dan 100 pond per week, begrijp ik in ieder geval van vrienden. Die zitten voornamelijk in de betere gedeeltes rond Angel trouwens. Maar goed, huurprijzen zijn vaak nogal random, dus je kunt altijd geluk hebben en een goeie deal vinden.

Qua hotel voor 7 dagen heb ik eigenlijk weinig. London is qua hotels in mijn mening echt enorm duur, maar dat heb je nogal snel in grote steden. Als je even snel expedia gebruikt zul je waarschijnlijk zien dat je voor ietsje minder dan £500 wel een weekje in een 3-sterren hotel in Kensington/Earls Court kan krijgen. Ik zou voor een week op zich hier willen zitten (ik woon er ook), gewoon omdat het centraal is en toch vrij relaxed. Anders Bayswater ofzo, maar dat is als buurt minder leuk.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 30 januari 2009 @ 21:04:32 #131
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65579650
Ik ben vanaf dinsdag tot begin april ook in London
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65579998
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:57 schreef Drive-r het volgende:
Over de kamer discussie, voor een "goeie" flatshare betaal je toch snel meer dan 100 pond per week, begrijp ik in ieder geval van vrienden. Die zitten voornamelijk in de betere gedeeltes rond Angel trouwens. Maar goed, huurprijzen zijn vaak nogal random, dus je kunt altijd geluk hebben en een goeie deal vinden.

Qua hotel voor 7 dagen heb ik eigenlijk weinig. London is qua hotels in mijn mening echt enorm duur, maar dat heb je nogal snel in grote steden. Als je even snel expedia gebruikt zul je waarschijnlijk zien dat je voor ietsje minder dan £500 wel een weekje in een 3-sterren hotel in Kensington/Earls Court kan krijgen. Ik zou voor een week op zich hier willen zitten (ik woon er ook), gewoon omdat het centraal is en toch vrij relaxed. Anders Bayswater ofzo, maar dat is als buurt minder leuk.
Ik heb zelf ook een aantal vrienden rondom Angel zitten, in van die grote flatgebouws, waar ze een kamer + kleine keuken + kleine douche hebben voor meer dan 200 p/w. En dan is het ook nog eens 10 minuten lopen van Angel station.

Ik zelf zit nu weer in nederland, en ga vanaf volgende week zondag tot eind maart weer in londen zitten. Kamer? Heb ik nog niet, dat zie ik dan wel Gewoon beetje gumtree afzoeken en anders maar weer een week in een hotel en dan over op dat achterlijke hostel gebeuren rondom notting hill / bayswater / kensingtion
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 23:59:35 #133
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_65584928
Ben terug (dinsdagavond gegaan). Vette stad maar veel te groot om in een paar dagen echt relaxed vanalles te doen. Hostel (Generator) was wel oké.
Nu pitten in ieder geval, helemaal kapot en morgen 'gewoon' weer werken.. Zucht.
Tranquillo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:23:20 #134
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65590896
Als ik kaartjes wil voor een champions league wedstrijd van Chelsea, hoe pak ik dat dan aan?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:50:50 #135
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_65591408
Ben terug van London, was echt geweldig. London zelf vond ik niet echt heel erg geweldig, leuke auto's "bijzondere" mensen die met 10 graden op slippers lopen Vrouwen in leggings die wel 3 boeken van Sonja Bakker nodig hebben. Veel in gesprek geraakt met wat mannen aan de bar, echt een geweldige humor hebben die toch Na een kroegetje naar een Australian night geweest, was ook helemaal top...allemaal engelsen die je geweldig vinden als je zegt dat je uit Amsterdam komt. Ik citeer: I was 10 years ago in Amsterdam, fucked and sucked for 50 gilden" Jammer dat het maar 2 dagen waren, maar al met al heb ik het er prima naar m'n zin gehad. (en hele hele mooie auto's gezien natuurlijk)
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_65591930
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:23 schreef XL het volgende:
Als ik kaartjes wil voor een champions league wedstrijd van Chelsea, hoe pak ik dat dan aan?
Website checken, komen vaker in de vrije verkoop aangezien seizoenskaarthouders niet automatisch een kaartje hebben. Helaas komen ze meestal pas 1 of 2 weken van tevoren in de vrije verkoop... Anders via een ticketbureau ofzo, ben je duurder uit en moet je even google-en.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_65592321
Ik begrijp de obsessie niet met het zo centraal zitten. En ja, Angel/Islington is erg hip en daar betaal je dan ook voor.
Je mist echt zo veel van Londen door alleen maar zo centraal te kijken; met name de gebieden waar de meeste echte Londoners wonen vind ik leuk. In het centrum vind je toch vooral veel buitenlandse studenten enzo; mensen die niet voor al te lange tijd in Londen blijven. Kijk eens naar Kentish Town, Kilburn, Clapham, Ealing, West Hampstead, Bow, Canning town etc. etc. Allemaal plaatsen die nog steeds dicht bij het centrum liggen, goede transportmogelijkheden hebben maar waar je vind ik toch meer sfeer hebt.

Niet dat ik iets tegen het centrum heb, maar ik ben blij dat ik 's avonds na m'n werk of na het uitgaan in 10-15 minuten weer thuis kan komen naar mijn iets rustiger en minder hektische wijk, waar je geen volledig belachelijke huur betaald voor een veel te kleine kamer, en supermarkten veel groter en goedkoper zijn.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:33:26 #138
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65592388
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:30 schreef MonopolyMan het volgende:
Ik begrijp de obsessie niet met het zo centraal zitten. En ja, Angel/Islington is erg hip en daar betaal je dan ook voor.
Je mist echt zo veel van Londen door alleen maar zo centraal te kijken; met name de gebieden waar de meeste echte Londoners wonen vind ik leuk. In het centrum vind je toch vooral veel buitenlandse studenten enzo; mensen die niet voor al te lange tijd in Londen blijven. Kijk eens naar Kentish Town, Kilburn, Clapham, Ealing, West Hampstead, Bow, Canning town etc. etc. Allemaal plaatsen die nog steeds dicht bij het centrum liggen, goede transportmogelijkheden hebben maar waar je vind ik toch meer sfeer hebt.

Niet dat ik iets tegen het centrum heb, maar ik ben blij dat ik 's avonds na m'n werk of na het uitgaan in 10-15 minuten weer thuis kan komen naar mijn iets rustiger en minder hektische wijk, waar je geen volledig belachelijke huur betaald voor een veel te kleine kamer, en supermarkten veel groter en goedkoper zijn.
Centraal heeft status he, als je het aan anderen vertelt.
Ik zit in Chelsea btw
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 31 januari 2009 @ 14:10:12 #139
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_65594699
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:50 schreef honda1990 het volgende:
Ben terug van London, was echt geweldig. London zelf vond ik niet echt heel erg geweldig, leuke auto's "bijzondere" mensen die met 10 graden op slippers lopen Vrouwen in leggings die wel 3 boeken van Sonja Bakker nodig hebben. Veel in gesprek geraakt met wat mannen aan de bar, echt een geweldige humor hebben die toch Na een kroegetje naar een Australian night geweest, was ook helemaal top...allemaal engelsen die je geweldig vinden als je zegt dat je uit Amsterdam komt. Ik citeer: I was 10 years ago in Amsterdam, fucked and sucked for 50 gilden" Jammer dat het maar 2 dagen waren, maar al met al heb ik het er prima naar m'n zin gehad. (en hele hele mooie auto's gezien natuurlijk)
Amerikaans meisje in het hostel werd helemaal blij toen ze hoorde dat we uit 'Holland' kwamen, ze ging er van uit dat wij wel wisten waar ze wiet kon halen
Laatste nacht trouwens nog muziektips uitgewisseld met wat Ieren in het hostel. Allebei op een blaadje wat nummers geschreven die ze echt moesten beluisteren. O.a. Marianne Weber enzo
Tranquillo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 14:35:30 #140
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_65595224
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef icebliss het volgende:

[..]

Amerikaans meisje in het hostel werd helemaal blij toen ze hoorde dat we uit 'Holland' kwamen, ze ging er van uit dat wij wel wisten waar ze wiet kon halen
Laatste nacht trouwens nog muziektips uitgewisseld met wat Ieren in het hostel. Allebei op een blaadje wat nummers geschreven die ze echt moesten beluisteren. O.a. Marianne Weber enzo
Geweldig idd Zo;n gast ook meteen om hasj vragen enzo, ze denken echt dat elke Nederlander zwaar aan de drugs zit Je krijgt wel meteen van iedereen bier enzo als je gezellig een praatje maakt enzo, toffe mensen in die "disco"


Wij zaten trouwens recht tegenover een drugspand, om 3 uur 's nachts kwam er een vrouw met een kort rokje uitgelopen enzo, niet echt de meest frisse buurt maargoed, nergens problemen mee gehad dusja.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_65598222
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:33 schreef XL het volgende:

[..]

Centraal heeft status he, als je het aan anderen vertelt.
Ik zit in Chelsea btw
Ik werk bij Chelsea, het beste wat je idd kunt doen is om op de website te kijken bij fixtures en dan kijken of er nog wat beschikbaar is, als je member bent krijg je makkelijk een kaartje, voor niet members is het wat moeilijker. Maar je hebt verschillende opties ( gumtree ) of je kunt via het hotel kaarten krijgen met bijv. diner erbij. Als je daar meer over wilt weten kan ik je wat meer info geven.

Timo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:04:26 #142
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65599015
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:36 schreef Timovro het volgende:

[..]

Ik werk bij Chelsea, het beste wat je idd kunt doen is om op de website te kijken bij fixtures en dan kijken of er nog wat beschikbaar is, als je member bent krijg je makkelijk een kaartje, voor niet members is het wat moeilijker. Maar je hebt verschillende opties ( gumtree ) of je kunt via het hotel kaarten krijgen met bijv. diner erbij. Als je daar meer over wilt weten kan ik je wat meer info geven.

Timo
De voorverkoop tegen Juve is nog niet eens bezig, ik denk echter ook dat die wedstrijd voor niet members niet te doen is. Member worden lijkt niet meer te kunnen. Zal wel een pub worden dan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65599887
Opzich hebben we voor CL games vaker kaarten over dan voor Premier, het is toch vaak een werkdag en in de avond. Maar Juve zal in idd vrij druk zijn. Je kunt altijd even langs de box office lopen hier.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:44:48 #144
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65600172
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:35 schreef Timovro het volgende:
Opzich hebben we voor CL games vaker kaarten over dan voor Premier, het is toch vaak een werkdag en in de avond. Maar Juve zal in idd vrij druk zijn. Je kunt altijd even langs de box office lopen hier.
Ik zit heel dicht bij, dus dat doe ik sowieso wel. Wat zijn anders de pubs in Chelsea waar ik gezellig kan kijken met een bord fish 'n chips?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65600524
Nouja de pubs zitten vrij vol altijd met fans die geen kaartje hebben, dus dat is proppen en mee zingen. Evt. kun je naar dat caf'e gebeuren gaan in fulham broadway station dat is niet zo druk. In frankies kun je ook eten en de wedstrijd kijken ( zit naast het hotel ) maar daar moet je wel voor reserveren. Frankies is italiaans sport bar van Frank Dettori, en Marco Pierre White dus met kwaliteit zit je daar wel goed!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 18:04:14 #146
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65600820
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:55 schreef Timovro het volgende:
Nouja de pubs zitten vrij vol altijd met fans die geen kaartje hebben, dus dat is proppen en mee zingen. Evt. kun je naar dat caf'e gebeuren gaan in fulham broadway station dat is niet zo druk. In frankies kun je ook eten en de wedstrijd kijken ( zit naast het hotel ) maar daar moet je wel voor reserveren. Frankies is italiaans sport bar van Frank Dettori, en Marco Pierre White dus met kwaliteit zit je daar wel goed!
Ik zit niet in een hotel wat Chelsea heet, maar een hotel in de wijk Chelsea.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65606341
Ghehe weet ik, maar naast het hotel van Chelsea zit frankies, zo bedoelde ik het eigelnlijk. Het Millennium and Copthorne hotel. Daar zit de sport bar "Frankies" naast en het restaurant "Marco's".
  Moderator zondag 1 februari 2009 @ 19:34:09 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65633163
Iemand trouwens enig idee waarom Stuart nooit meer post?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65645809
Beste mensen,
Ik heb me aangemeld voor een studiebeurs in Londen om aan het UCL te studeren.
Alles staat op die website enorm goed beschreven, zelfs de kosten die een gemiddelde student kwijt is aan levensonderhoud. Volgens de website van het UCL is de gemiddelde student per WEEK 220 pond kwijt aan levensonderhoud, vervoer e.d.

Ben ik nou gek of is dat vreselijk veel? Ik red het al jaren met ongeveer 250 euro per maand en dat gaat prima.

Is het leven zo duur in Londen? Is het eten duur of zijn andere dingen duur?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_65653479
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:59 schreef JohnDDD het volgende:
Beste mensen,
Ik heb me aangemeld voor een studiebeurs in Londen om aan het UCL te studeren.
Alles staat op die website enorm goed beschreven, zelfs de kosten die een gemiddelde student kwijt is aan levensonderhoud. Volgens de website van het UCL is de gemiddelde student per WEEK 220 pond kwijt aan levensonderhoud, vervoer e.d.

Ben ik nou gek of is dat vreselijk veel? Ik red het al jaren met ongeveer 250 euro per maand en dat gaat prima.

Is het leven zo duur in Londen? Is het eten duur of zijn andere dingen duur?
Ik studeer zelf ook in Londen op een universiteit, en moet daar dus ook rondkomen met een bedrag, maar dat is minder dan 220 pond per week. Al heb ik 3 maanden lang boven de 220 pond per week geleefd. Daaronder is het ook wel te doen. Het hangt helemaal van je zelf af!

Ik ken mensen die studeren op LSE (bachelor) en gewoon in een hostel zitten voor een schappelijke prijs per week. (109 pond per week dacht ik zo), dat is inclusief s'avonds eten. En dan haal je er nog een bus kaart op zodat je elke keer naar uni kan. En als je niet elke avond je leven weg te zuipen in Londen, moet het voor 150 / 160 pond per week echt wel te doen zijn

En tips zoals niet elke dag dure sandwiches kopen bij de M&S enzo
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65653944
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:59 schreef JohnDDD het volgende:
Beste mensen,
Ik heb me aangemeld voor een studiebeurs in Londen om aan het UCL te studeren.
Alles staat op die website enorm goed beschreven, zelfs de kosten die een gemiddelde student kwijt is aan levensonderhoud. Volgens de website van het UCL is de gemiddelde student per WEEK 220 pond kwijt aan levensonderhoud, vervoer e.d.

Ben ik nou gek of is dat vreselijk veel? Ik red het al jaren met ongeveer 250 euro per maand en dat gaat prima.

Is het leven zo duur in Londen? Is het eten duur of zijn andere dingen duur?
Hangt ook af van de huur, zit dat er al bij in? Ik neem aan dat je in Nederland van die 250 euro geen huur hoeft te betalen?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_65660242
God de huur jullie hebben gelijk. Die reken ik in mijn hoofd altijd als een "vaste last" en niet bij "levensonderhoud" maar dat is hier neem ik aan wel gebeurd. Dan kan het bedrag in principe heel goed, de huur zal ongetwijfeld vrij hoog zijn in een beetje een centraal gelegen wijk.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:14:27 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65660289
Hoe hebben jullie het met de sneeuw daar? Moet ik morgen ski's meenemen?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65661110
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:13 schreef JohnDDD het volgende:
God de huur jullie hebben gelijk. Die reken ik in mijn hoofd altijd als een "vaste last" en niet bij "levensonderhoud" maar dat is hier neem ik aan wel gebeurd. Dan kan het bedrag in principe heel goed, de huur zal ongetwijfeld vrij hoog zijn in een beetje een centraal gelegen wijk.
Ik denk voor de gemiddelde student 100 per week en dan zit je meestal niet centraal. Op zich moet je met mazzel wel iets betaalbaars kunnen vinden in Bloomsbury, dat zou voor jou ideaal zijn.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_65661294
Naja ik heb de beurs alleen nog maar aangevraagd hè, ik heb 'm nog niet.

Kun je trouwens fietsen in Londen??
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_65662215
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef JohnDDD het volgende:
Naja ik heb de beurs alleen nog maar aangevraagd hè, ik heb 'm nog niet.

Kun je trouwens fietsen in Londen??
Natuurlijk. Het is alleen niet echt een enorm feest om de "bicycle-lane" te moeten delen met elke stadsbus en black cab van Londen. Om het dagelijks te doen lijkt me vreselijk, hoewel ik echt gek op fietsen ben. In het weekend relaxed boodschappen doen op de fiets doe ik echter echt graag. Voornamelijk omdat ik dan toch geen haast heb en alle binnendoor weggetjes kan nemen. Die kosten me dan 20% meer tijd, maar zorgen er wel voor dat ik relaxed op de fiets zit en nog een beetje van de omgeving kan genieten.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 2 februari 2009 @ 17:22:45 #157
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_65662686
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef JohnDDD het volgende:
Naja ik heb de beurs alleen nog maar aangevraagd hè, ik heb 'm nog niet.

Kun je trouwens fietsen in Londen??
In zone1 zou ik het afraden, als je naar de buitenste ringen gaat is het prima te doen!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_65663389
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:22 schreef Public_NME het volgende:

[..]

In zone1 zou ik het afraden, als je naar de buitenste ringen gaat is het prima te doen!
Nou ja, zone 1 is nogal groot natuurlijk. Je kunt prima fietsen, zolang je de drukke punten in de City maar mijdt. Notting Hill, Chelsea, Kensington enz. zijn allemaal prima te doen en zone 1.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 2 februari 2009 @ 18:12:33 #159
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65664335
De BBC verwacht vanavond nog '1 foot' sneeuw. Ik moet het nog zien dat mijn vliegtuigje morgen gewoon gaat vertrekken...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65664452
Is die sneeuwstorm vrijdag wel weer voorbij?
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  maandag 2 februari 2009 @ 18:22:59 #161
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65664629
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:17 schreef Os__ het volgende:
Is die sneeuwstorm vrijdag wel weer voorbij?

Ik hoop het, dan vlieg ik terug. Dat is veel belangrijker
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65664847
Niet zó he XL, ik wil niet voor niets half 6 uit mijn bedje om voor niets naar Amsterdam te reizen. En zodoende dus een wedstrijd van Chelsea missen, en zodoende heel mijn trip.
Naastenliefde XL....naastenliefde!
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  maandag 2 februari 2009 @ 18:42:40 #163
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65665302
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Os__ het volgende:
Niet zó he XL, ik wil niet voor niets half 6 uit mijn bedje om voor niets naar Amsterdam te reizen. En zodoende dus een wedstrijd van Chelsea missen, en zodoende heel mijn trip.
Naastenliefde XL....naastenliefde!
Goed, dan post ik voor jou donderdagavond de sneeuwhoogte vanuit hartje Chelsea!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65666951
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Os__ het volgende:
Niet zó he XL, ik wil niet voor niets half 6 uit mijn bedje om voor niets naar Amsterdam te reizen. En zodoende dus een wedstrijd van Chelsea missen, en zodoende heel mijn trip.
Naastenliefde XL....naastenliefde!
Ah joh, die verliezen toch
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik studeer zelf ook in Londen op een universiteit, en moet daar dus ook rondkomen met een bedrag, maar dat is minder dan 220 pond per week. Al heb ik 3 maanden lang boven de 220 pond per week geleefd. Daaronder is het ook wel te doen. Het hangt helemaal van je zelf af!

Ik ken mensen die studeren op LSE (bachelor) en gewoon in een hostel zitten voor een schappelijke prijs per week. (109 pond per week dacht ik zo), dat is inclusief s'avonds eten. En dan haal je er nog een bus kaart op zodat je elke keer naar uni kan. En als je niet elke avond je leven weg te zuipen in Londen, moet het voor 150 / 160 pond per week echt wel te doen zijn

Hmm interesting. Wil vanaf Mei tijdje in UK wonen. Gewoon tijdje 'on the road' werken enzo. Als ik voor ca. 800eur gewoon lekker in London kan wonen zou 't top zijn. Maar eens de mogelijkheden onderzoeken.

[ Bericht 51% gewijzigd door jmac op 02-02-2009 19:35:39 ]
  dinsdag 3 februari 2009 @ 14:56:45 #165
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_65692917
He Jmac. Jij ook hier?

Tvp.

Wij gaan met de carnaval ook drie dagen naar London. Hotel moet ik nog boeken trouwens.
T zal wel weer het standaard:

- Big Ben
- The Tower
- Trafalgar
- Musical
- Science of Natural History Museum
- Covent Garden
- etc.

worden.
pi_65697750
Nou.. je hebt er zin in hoor ik al

Waarom niet een keer wat anders dan de standaard dingen doen dan?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:25:18 #167
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_65698504
Poeh, wel mazzel gehad met het weer zeg. Wat een verschil met een weekje geleden nu
Tranquillo
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:49:48 #168
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_65699374
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:04 schreef jmac het volgende:
Nou.. je hebt er zin in hoor ik al

Waarom niet een keer wat anders dan de standaard dingen doen dan?
Is de 1e keer voor jouw nicht, dus die wil de standaard-shizzle die ze op TV steeds ziet, nu echt een keer zelf zien
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:17:11 #169
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_65700480
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:56 schreef BeamofLight het volgende:
Wij gaan met de carnaval ook drie dagen naar London. Hotel moet ik nog boeken trouwens.
Blijf checken of het wel doorgaat: thelondondailynews
Wees niet te bang; dit doen ze namelijk bijna elk jaar.


foto's van gisteren.. (klikbaar)



reset
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:14:18 #170
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65708215
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef icebliss het volgende:
Poeh, wel mazzel gehad met het weer zeg. Wat een verschil met een weekje geleden nu
Ja, wees maar blij, ik zat de week ervoor dus steeds in die motregen .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_65708459
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef Individual het volgende:

[..]

Blijf checken of het wel doorgaat: thelondondailynews
Wees niet te bang; dit doen ze namelijk bijna elk jaar.


foto's van gisteren.. (klikbaar)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw!
pi_65722112
Gelukkig is de meeste sneeuw nu weg, wat een puinhoop hier in het openbaarvervoer als er wat sneeuw valt! Natuurlijk een mooi gezicht maar als je totaal afhankelijk bent van het OV dan ga je er snel anders over denken.
pi_65723450
Gewoon zorgen dat je daar niet van afhankelijk bent natuurlijk

Hier ging het wel aardig, maar ik woon nog vrij centraal en daar reden de tube nog stukjes...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:43:53 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65742490
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:21 schreef Drive-r het volgende:
Gewoon zorgen dat je daar niet van afhankelijk bent natuurlijk

Hier ging het wel aardig, maar ik woon nog vrij centraal en daar reden de tube nog stukjes...
Dinsdagochtend heb ik meerdere keren kunnen zien dat mensen de metro niet uit konden. Er stonden zoveel mensen op de platforms dat er niet eens plaats gemaakt werd voor mensen die eruit wilden. De mensen aan de deur gingen echt de menigte op de platform niet in en binnen stond het vol. Gevolg: geen beweging in te krijgen. Mensen boos omdat ze er niet uit konden. Lachen man!

Mensen die tientallen treinen moesten laten lopen en dan bij ons naar binnen konden.

Ik had de zitplaats naast de deur, dus voor mij ging het prima. Toen ik op heathrow instapte had ik dat ook niet verwacht, maar ik ging toevallig goed zitten
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:49:56 #175
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65742688
Hebben jullie nog wat suggesties voor leuke eettentjes hier? Als ik wat door de buurt wandel zie ik al heel veel zitten en ik heb ook de tijd om er heel veel te proberen, maar het zou jammer zijn als ik een paar juweeltjes mis.

Ik zit in de hoek Chelsea/Kensington\Belgrave
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 5 februari 2009 @ 05:14:43 #176
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_65755851
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:49 schreef XL het volgende:
Hebben jullie nog wat suggesties voor leuke eettentjes hier? Als ik wat door de buurt wandel zie ik al heel veel zitten en ik heb ook de tijd om er heel veel te proberen, maar het zou jammer zijn als ik een paar juweeltjes mis.

Ik zit in de hoek Chelsea/Kensington\Belgrave
http://www.gbkinfo.com/

Ga hier een keer eten, en je zult er vaker terugkomen.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_65759095
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 05:14 schreef Public_NME het volgende:

[..]

http://www.gbkinfo.com/

Ga hier een keer eten, en je zult er vaker terugkomen.
Ha, daar heb ik een keer gegeten, dat was in Bayswaters met een groep van 10. De burgers daar zijn van zeer 'grote' kwaliteit en toegegeven. Het smaakt er goed. Al is 'nieuw zeelands' bier niet m'n ding en ze hadden daar ook heule vage milkshake's

Maar wil je gewoon een goede hamburger met zon stikkie er door heen, en je vol voelen, en je niet ziek smerig en misselijk voelen wat wel gebeurt bij kfc / mickey d etc. dan is gbk een goede optie :p
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:18:15 #178
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_65764136
Wij hebben ook bier uit Australië, Libanon en Italië op
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_65766157
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 05:14 schreef Public_NME het volgende:

[..]

http://www.gbkinfo.com/

Ga hier een keer eten, en je zult er vaker terugkomen.
Iedereen zijn ding, maar veel meer dan een opgepoetste MacD vind ik die tent niet. Liever een echte burger bij Sophie's Steakhouse? Mocht je indiaas willen proberen (op zich in Engeland erg populair), ga dan naar Noorjahan op Bina Gardens in South Ken. Erg goede tent en voor een ontspannen prijsje. Om de hoek zitten wat leuke pubs ook en Eclipse, kleine cocktailbar.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_65833637
Ik wil samen met een vriendin naar Londen,
En wat is het goedkoopste manier om in Londen te komen?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 20:09:48 #181
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_65833973
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef Veronico7 het volgende:
Ik wil samen met een vriendin naar Londen,
En wat is het goedkoopste manier om in Londen te komen?
Ik ben een paar keer naar Birmingham gegaan, met het vliegtuig. Iedere keer met BMI Baby. Daar ben ik zeer tevreden over. Het is nooit echt duur geweest, en het inchecken etc. gaat heel erg makkelijk. Je neemt alleen de code mee die je gemailed krijgt en that's it.

Maar ik denk dat de meer ervaren posters hier betere tips hebben.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_65834556
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 19:53 schreef Veronico7 het volgende:
Ik wil samen met een vriendin naar Londen,
En wat is het goedkoopste manier om in Londen te komen?
Momenteel 5eur incl. met ryanair. Maar ligt er maar net aan wanneer je wil en wat je wil. Doe zelf ook even wat research aub.
pi_65837416
Heeft iemand enig idee hoe het My Old Dutch Pancake House is? Een aantal vrienden hebben me uitgenodigd om er maandag te eten, want ja, zij houden van pannekoeken en zijn buitenlands en uiteraard omdat ik nederlander ben
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65843559
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het My Old Dutch Pancake House is? Een aantal vrienden hebben me uitgenodigd om er maandag te eten, want ja, zij houden van pannekoeken en zijn buitenlands en uiteraard omdat ik nederlander ben
Niet te rammen. Dikke, kleffe pannekoeken met veel vreemd beleg. Het menu staat vol met pannenkoeken die belegd zijn alsof het een pizza is? Ok, voor een keer is het te doen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_65845617
Hoe heet die plaats/winkel/iets waar je goedkoop musical tickets kon halen? Ben de naam kwijt..is daar ook een site van? Ga van 6-9 maart naar london en we zijn van plan een musical te bezoeken maar weten nog niet welke
pi_65849697
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:35 schreef reconnect het volgende:
Hoe heet die plaats/winkel/iets waar je goedkoop musical tickets kon halen? Ben de naam kwijt..is daar ook een site van? Ga van 6-9 maart naar london en we zijn van plan een musical te bezoeken maar weten nog niet welke
Ik ga van 16 tm 19 maart en wil naar Grease
Was aan het twijfelen want Billy Elliot,Lion King etc etc en nog meer leken me ook leuk

Bedoel je trouwens deze: http://www.officiallondontheatre.co.uk/tkts/
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  zondag 8 februari 2009 @ 19:37:30 #187
236335 neen
schone schijn
pi_65858606
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het My Old Dutch Pancake House is? Een aantal vrienden hebben me uitgenodigd om er maandag te eten, want ja, zij houden van pannekoeken en zijn buitenlands en uiteraard omdat ik nederlander ben
Of je bakt voor hen échte hollands pannenkoeken

Wat zijn trouwens leuke dingen om te zien in London? Sinds kort heb ik er familie wonen en wanneer ik op bezoek ga moet ik natuurlijk wel ven wat leuke dingen zien
het lijkt niet wat het is
pi_65865863
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:35 schreef reconnect het volgende:
Hoe heet die plaats/winkel/iets waar je goedkoop musical tickets kon halen? Ben de naam kwijt..is daar ook een site van? Ga van 6-9 maart naar london en we zijn van plan een musical te bezoeken maar weten nog niet welke
TKTS op de dag zelf op Leicester Square, online onder andere lastminute.com
pi_65877677
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:01 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

TKTS op de dag zelf op Leicester Square, online onder andere lastminute.com
ja die bedoelde ik idd thnx!
pi_65886996
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:37 schreef neen het volgende:

[..]

Of je bakt voor hen échte hollands pannenkoeken

Wat zijn trouwens leuke dingen om te zien in London? Sinds kort heb ik er familie wonen en wanneer ik op bezoek ga moet ik natuurlijk wel ven wat leuke dingen zien
Nou ik heb vandaag gegeten in My Old Dutch Pancake house dicht bij Holborn. Het leuke is dat het gebouw van buiten oranje is, en ik oranje balonnen binnen zag. Alleen daar is ook alles wel meegezegd. de pannenkoeken zijn zo dun als een dubbeltje en zijn ontzettend groot! En maandag is het pannenkoekendag, alle pannenkoeken voor 5 pond. Dat is opzich do-able.

Ohja, het is er tievus druk, dus qua gezelligheid zat het wel goed
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65887395
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nou ik heb vandaag gegeten in My Old Dutch Pancake house dicht bij Holborn. Het leuke is dat het gebouw van buiten oranje is, en ik oranje balonnen binnen zag. Alleen daar is ook alles wel meegezegd. de pannenkoeken zijn zo dun als een dubbeltje en zijn ontzettend groot! En maandag is het pannenkoekendag, alle pannenkoeken voor 5 pond. Dat is opzich do-able.

Ohja, het is er tievus druk, dus qua gezelligheid zat het wel goed
Ik liep daar vroeger elke dag langs, nog nooit druk gezien. Goeie dag uitgekozen dus!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_65888391
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:00 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik liep daar vroeger elke dag langs, nog nooit druk gezien. Goeie dag uitgekozen dus!
Misschien komt het door het feit dat we in de middag er zaten, van roughly 12.30 tot 13.30. En dat alle pannenkoeken die dag 5 pond kostten. We moesten dus wachten in de rij voordat we een tafel aangewezen kregen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65889973
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Misschien komt het door het feit dat we in de middag er zaten, van roughly 12.30 tot 13.30. En dat alle pannenkoeken die dag 5 pond kostten. We moesten dus wachten in de rij voordat we een tafel aangewezen kregen.
Ik ben er rond die tijd inderdaad nooit langs geweest. Die actie ken ik wel, die banners hangen er het hele jaar door, geloof ik. Toch jammer dat we niet een iets betere Nederlandse tent in Londen hebben. De belgen hebben tenminste Belgo, da's echt al 3 keer beter en gezelliger...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_65903926
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:01 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

TKTS op de dag zelf op Leicester Square, online onder andere lastminute.com
er zijn dan trouwens nog wel kaarten beschikbaar voor voorstellingen? We willen met zn 4en heen gaan, lukt dat denken jullie?
pi_65904555
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:10 schreef reconnect het volgende:

[..]

er zijn dan trouwens nog wel kaarten beschikbaar voor voorstellingen? We willen met zn 4en heen gaan, lukt dat denken jullie?
Ik ga niet enorm vaak naar de musical, maar 4 plekken naast elkaar is dan wel lastiger volgens mij? Iemand enig idee wat je lastminute eigenlijk betaalt? Van tevoren via internet lijkt ook redelijk goedkoop te zijn?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_65909538
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:10 schreef reconnect het volgende:

[..]

er zijn dan trouwens nog wel kaarten beschikbaar voor voorstellingen? We willen met zn 4en heen gaan, lukt dat denken jullie?
Het zal niet al te makkelijk zijn om kaarten te krijgen voor de erg populaire shows, maar het is wel mogelijk ja. 4 plaatsen naast elkaar betekent dat je misschien wel slechtere plaatsen krijgt.

Als je nu toch aan het plannen bent, koop het dan gewoon online en dan ben je er zeker van.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik ga niet enorm vaak naar de musical, maar 4 plekken naast elkaar is dan wel lastiger volgens mij? Iemand enig idee wat je lastminute eigenlijk betaalt? Van tevoren via internet lijkt ook redelijk goedkoop te zijn?
Op de dag zelf betaal je normgaalgezien ongeveer de helft van de prijs. Op lastminute.com en andere sites waar je vantevoren kunt boeken zal het ook zoiets zijn. De 'echte' prijs betaal je alleen via het theater zelf denk ik, maar dan krijg je wel de beste plaatsen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:47:11 #197
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_65909638
Hoe zit het eigenlijk met die metro-kaartjes voor zone 1 en 2.

Vroeger kocht ik altijd gewoon een dagkaart zone 1 en 2, maar nu lees ik overal iets over die oyster-card ofzo. Is dat hetzelfde? Ik had nl. het idee dat die dingen er waren als je er wat langer verblijft.
Ik ga overigens een zondag, maandag en een dinsdag.

tipje?
  Admin dinsdag 10 februari 2009 @ 13:10:54 #198
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_65910286
De Oystercard is een OV chipkaart, waar je een tegoed op kunt zetten van waaraf je kunt reizen. Check ook de site van TfL of Oystercard:
http://www.tfl.gov.uk/tickets/oysteronline/2732.aspx
https://oyster.tfl.gov.uk/oyster/entry.do
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_65910417
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die metro-kaartjes voor zone 1 en 2.

Vroeger kocht ik altijd gewoon een dagkaart zone 1 en 2, maar nu lees ik overal iets over die oyster-card ofzo. Is dat hetzelfde? Ik had nl. het idee dat die dingen er waren als je er wat langer verblijft.
Ik ga overigens een zondag, maandag en een dinsdag.

tipje?
Je kunt er erg veel over vinden in dit topic. De simpele versie is eigenlijk dat het altijd goedkoper is. Een dagkaart voor zones 1-2 is £7.20/£5.60 (on/off peak). Een Oysterkaart krijg je voor £3.00 borg en vervolgens betaal je gewoon per trip. Een enkeltje metro in zones 1 is £1.60 met de Oyster Card en £4.00 normaal. Scheelt dus nogal. Maar goed, je bent toerist en je reist veel. Als je dan boven de dagelijkse max van £6.70/£5.10 (on/off peak) komt, rekent je Oyster Card alleen dat bedrag af en reis je dus de rest van de dag gratis (zones 1/2).
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_65914728
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef reconnect het volgende:

[..]

Ik heb nog geen reactie, dus ik quote mezelf nog even Hebben andere mensen nog ervaringen met Ibis hotels in Londen? En in het bijzonder met Ibis Hotel city center?
Als dat het hotel is op Commercial Street ? Bij metro station Aldgate East ? Vlakbij de Tower of London ? Zo ja, heb ik daar wel eens gelogeerd. Ik geloof 85 pond voor een tweepersoonskamer incl. ontbijt. Prima hotel, schoon, nette badkamer etc. En vlakbij de metro. Helemaal niks mis mee.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:04:05 #201
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65916218
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:16 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Iedereen zijn ding, maar veel meer dan een opgepoetste MacD vind ik die tent niet. Liever een echte burger bij Sophie's Steakhouse? Mocht je indiaas willen proberen (op zich in Engeland erg populair), ga dan naar Noorjahan op Bina Gardens in South Ken. Erg goede tent en voor een ontspannen prijsje. Om de hoek zitten wat leuke pubs ook en Eclipse, kleine cocktailbar.
Noorjahan mag je niet alleen eten. Die burgertoko was zo belachelijk druk, die heb ik laten lopen. Misschien later eens proberen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65916693
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:04 schreef XL het volgende:

[..]

Noorjahan mag je niet alleen eten. Die burgertoko was zo belachelijk druk, die heb ik laten lopen. Misschien later eens proberen.
Serieus? Ik heb het nooit alleen geprobeerd, maar bizar?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:18:48 #203
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65916905
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb het nooit alleen geprobeerd, maar bizar?
Ze zaten ook bijna vol, dan zou ik het ook weigeren.
Gelukkig zitten in de directe omgeving 101 andere tentjes waar je wel alleen terecht kunt en die ook niet slecht zijn.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65917329
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:18 schreef XL het volgende:

[..]

Ze zaten ook bijna vol, dan zou ik het ook weigeren.
Gelukkig zitten in de directe omgeving 101 andere tentjes waar je wel alleen terecht kunt en die ook niet slecht zijn.
Klopt, ik woon er om de hoek
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:41:04 #205
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65917915
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:27 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Klopt, ik woon er om de hoek
Leuke wijk, ik zit nog tot begin april in hotel The Rembrandt aan Thurloe Place. Je moet maar eens een biertje komen drinken
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65919143
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:41 schreef XL het volgende:

[..]

Leuke wijk, ik zit nog tot begin april in hotel The Rembrandt aan Thurloe Place. Je moet maar eens een biertje komen drinken
Daar kom ik dit weekend nog langs, een vriend van me gaat deze zaterdag de hyde park relays lopen en zit dicht bij imperial college in de buurt. Al woon ik er zelf ook niet erg ver vandaan, in Notting HIll
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65920993
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:41 schreef XL het volgende:

[..]

Leuke wijk, ik zit nog tot begin april in hotel The Rembrandt aan Thurloe Place. Je moet maar eens een biertje komen drinken
Dichtbij Walton Street, ook leuk voor een drankje! Februari is een drukke en volle maand, maar ik laat het wel weten als het rustiger is! Zit je er voor studie?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:16:47 #208
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65921291
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:06 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Dichtbij Walton Street, ook leuk voor een drankje! Februari is een drukke en volle maand, maar ik laat het wel weten als het rustiger is! Zit je er voor studie?
Februari ben ik ook nog vrij druk eigenlijk. Ik zit er ook voor werk.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65939106
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:43 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Het zal niet al te makkelijk zijn om kaarten te krijgen voor de erg populaire shows, maar het is wel mogelijk ja. 4 plaatsen naast elkaar betekent dat je misschien wel slechtere plaatsen krijgt.

Als je nu toch aan het plannen bent, koop het dan gewoon online en dan ben je er zeker van.
[..]

Op de dag zelf betaal je normgaalgezien ongeveer de helft van de prijs. Op lastminute.com en andere sites waar je vantevoren kunt boeken zal het ook zoiets zijn. De 'echte' prijs betaal je alleen via het theater zelf denk ik, maar dan krijg je wel de beste plaatsen.
okee bedankt! Dan bestellen we kaartjes online
pi_65958582
tvp binnenkort vrijwel zeker retourtje londen voor een sollicitatie gesprek bij het bedrijf waar ik vorig jaar stage liep
pi_65976955
Komend weekend naar London.

Verblijf is het Hilton op Stansted Airport, dus de trein nodig om op en neer naar Londen te gaan, maar dat deert niet. En zaterdagmiddag naar een wedstrijd van West Ham United.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:25:18 #212
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_65981497
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:08 schreef Beauregard het volgende:
Komend weekend naar London.

Verblijf is het Hilton op Stansted Airport, dus de trein nodig om op en neer naar Londen te gaan, maar dat deert niet. En zaterdagmiddag naar een wedstrijd van West Ham United.
Je weet hoever Stansted van London af ligt? Ze hadden het ook Newcastle Stansted Airport kunnen noemen.
reset
pi_65985045
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:25 schreef Individual het volgende:

[..]

Je weet hoever Stansted van London af ligt? Ze hadden het ook Newcastle Stansted Airport kunnen noemen.
Schijnbaar een kilometer of 55. Dat merkte ik ook pas nadat ik het hotel had geboekt.

Maar ach, het was een mooie aanbieding, kamer was niet duur. Maar dat geld wat ik bespaar op het hotel gaan we nu kwijt zijn aan de trein, denk ik zo.

En oh ja. Terugvlucht is maandagochtend om 6.55u, dus dat leek me ook een goede reden om een hotel op het vliegveld te nemen.
pi_65986463
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:59 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Schijnbaar een kilometer of 55. Dat merkte ik ook pas nadat ik het hotel had geboekt.

Maar ach, het was een mooie aanbieding, kamer was niet duur. Maar dat geld wat ik bespaar op het hotel gaan we nu kwijt zijn aan de trein, denk ik zo.

En oh ja. Terugvlucht is maandagochtend om 6.55u, dus dat leek me ook een goede reden om een hotel op het vliegveld te nemen.
Goed, je bent dus wel elke dag 15 pond p.p. kwijt aan treinkosten. Daarbij kun je ook niet echt uitgaan, want volgens mij gaat de laatste trein vrij vroeg.

Ik zou persoonlijk gewoon iets boeken in Londen, 75 pond per kamer per nacht is te doen en dan zit je centraal.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_65988743
Nog 8 dagen en ook ik zit dan in Londen. (20 tm 25) Nog eigenlijk geen idee wat we allemaal gaan doen en bekijken. Ik wil in ieder geval naar een musical en het idee was om kaartjes daar te kopen maar ik lees nu dat de kans klein is dat je dan goede plaatsen hebt. Ik vond juist dat er op internet alleen 'slechte' plaatsen te verkrijgen zijn daarom was mijn idee om het daar maar gewoon te doen. Hopelijk komt het nog goed!

Ik hoorde ook dat de scholen ook dat weekend nog vrij zijn dus misschien is het slimmer om de 23ste of 24ste pas naar een musical te gaan. Of hebben ze dan ook nog steeds vakantie?

Nu maar even op zoek naar leuke eettentjes aangezien we een hotel zonder ontbijt of eet- mogelijkheden hebben.
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:06:50 #216
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_65992166
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef Drive-r het volgende:

Goed, je bent dus wel elke dag 15 pond p.p. kwijt aan treinkosten. Daarbij kun je ook niet echt uitgaan, want volgens mij gaat de laatste trein vrij vroeg.
Geen idee wanneer de laatste trein gaat, maar als je met een groep ben is een taxi goedkoper (en sneller) denk ik.

En als je het op budget wil doen kan je een van de goedkope bussen (easyjet, terravision, etc) nemen die volgens mij veel ruimere tijden hebben. Dan ben je wel een tijdje onderweg denk ik.
reset
pi_65998520
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef blue_star het volgende:
Nog 8 dagen en ook ik zit dan in Londen. (20 tm 25) Nog eigenlijk geen idee wat we allemaal gaan doen en bekijken. Ik wil in ieder geval naar een musical en het idee was om kaartjes daar te kopen maar ik lees nu dat de kans klein is dat je dan goede plaatsen hebt. Ik vond juist dat er op internet alleen 'slechte' plaatsen te verkrijgen zijn daarom was mijn idee om het daar maar gewoon te doen. Hopelijk komt het nog goed!

Ik hoorde ook dat de scholen ook dat weekend nog vrij zijn dus misschien is het slimmer om de 23ste of 24ste pas naar een musical te gaan. Of hebben ze dan ook nog steeds vakantie?

Nu maar even op zoek naar leuke eettentjes aangezien we een hotel zonder ontbijt of eet- mogelijkheden hebben.
Ik heb vorig jaar voor ik geloof 12pond een kaartje gekocht voor Chicago, gekocht via TKTS op Leicester Square. Ik zat helemaal bovenin, achterste rij en ja, je zit niet bepaald vooraan maar het was perfect te zien, geen pilaar in beeld (er was uberhaubt geen pilaar en in de theaters waar ik ben geweest is vrijwel elke plek goed) dus was erg goed te doen en heel goedkoop. Bij TKTS kan je gewoon vragen welke prijzen ze hebben voor de musical waar je heen wilt en welke plaatsen je dan krijgt, ze kunnen ook meteen vertellen of je vrij zicht hebt op het podium of niet.
pi_65998770
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Goed, je bent dus wel elke dag 15 pond p.p. kwijt aan treinkosten. Daarbij kun je ook niet echt uitgaan, want volgens mij gaat de laatste trein vrij vroeg.

Ik zou persoonlijk gewoon iets boeken in Londen, 75 pond per kamer per nacht is te doen en dan zit je centraal.
voor 75 pond per nacht moet je volgens mij vrij ruim zitten Ik heb van de 2e tot de 3e week in januari in het Central Park Hotel in london gezeten, 3 ster hotel voor 44 pond per nacht en kwaliteit was meer dan voldoende!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66003921
Bussen naar Stansted en alle andere luchthavens rijden de hele nacht door om de 20 minuten ongeveer, treinen niet tussen 2 en 4 ofzo. Je kunt dus altijd makkelijk terug.
pi_66017388
Ik heb net het Central Park hotel geboekt, ik las hier in ieder geval al één goede ervaring en de vakantie reiswijzer was ook niet te negatief. (you get what you pay offcourse)
Kennen andere mensen dit hotel ook en wat vond jullie ervan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66017685
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net het Central Park hotel geboekt, ik las hier in ieder geval al één goede ervaring en de vakantie reiswijzer was ook niet te negatief. (you get what you pay offcourse)
Kennen andere mensen dit hotel ook en wat vond jullie ervan?
Ik ken het verder niet, maar de locatie is in ieder geval super. Makkelijk om vanaf daar de stad door te reizen en op loopafstand van het park en de vele restaurantjes in Notting Hill, als je even wilt relaxen in de buurt.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66018142
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:55 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik ken het verder niet, maar de locatie is in ieder geval super. Makkelijk om vanaf daar de stad door te reizen en op loopafstand van het park en de vele restaurantjes in Notting Hill, als je even wilt relaxen in de buurt.
Daar heb ik ook op gezocht. Ik ga alleen en wil dan niet te ver lopen als ik 's avonds terugkom (= meisje). Bayswater en Queensway zitten aan de Circle Line dus ik kan overal makkelijk naartoe. En qua kamer ben ik niet zo moeilijk. Geef me een bed met schone lakens en een douche waar water uitkomt en ik ben al tevreden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66018861
Net terug uit Londen en voor het eerst daar in een hotel gelogeerd. Het was de La Suite hotel op zo een 10 min lopen van Oxford street. Wat een geweldige hotel was dit zeg (koste 120 pond per nacht, voor 2 personen) en je had een geweldige bed, klein keukentje, bank en een flatscreen en zelfs een pc met internet! Was zelfs een van de goedkopere in londen met zoveel luxe. Als ik weer een hotel nodig hebt dan logeer ik opnieuw daar!

ps: Dit alles was inclusief een heerlijke ontbijtje die naar je toe wordt gebracht!
pi_66021853
Weet iemand iets leuks voor woensdag 11 maart, wat begint op of na 20.00 uur?
Theater, wandeling, rondleiding, show, noem maar op. Ik ben niet zo'n pub type.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66022122
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Weet iemand iets leuks voor woensdag 11 maart, wat begint op of na 20.00 uur?
Theater, wandeling, rondleiding, show, noem maar op. Ik ben niet zo'n pub type.
Je kunt altijd even op Time Out kijken of er iets aangeraden wordt voor die datum, dat helpt vaak. Anders is een bioscoopje pikken altijd prima en dan in The Electric in Notting Hill echt fantastisch. Boek ruim van tevoren een van de grote stoelen (dus niet de 1e drie rijen) en dan zit je in een grote leren stoel met tafeltje en leren voetbankje te genieten in een van de oudste bioscopen van Engeland. Daarbij altijd een leuke sfeer en je kunt er gewoon een wijntje bij krijgen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66025316
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 14:59 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Je kunt altijd even op Time Out kijken of er iets aangeraden wordt voor die datum, dat helpt vaak. Anders is een bioscoopje pikken altijd prima en dan in The Electric in Notting Hill echt fantastisch. Boek ruim van tevoren een van de grote stoelen (dus niet de 1e drie rijen) en dan zit je in een grote leren stoel met tafeltje en leren voetbankje te genieten in een van de oudste bioscopen van Engeland. Daarbij altijd een leuke sfeer en je kunt er gewoon een wijntje bij krijgen...
The Electric ziet er goed uit! Even bijkomen na een vermoeiende vlucht van een uur. Dan moet ik zeker 'adult other' boeken en niet 'Adult front 3'?

En Time out komt ook in mijn bookmakrs.

Goeie tips. Dank!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66025483
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

The Electric ziet er goed uit! Even bijkomen na een vermoeiende vlucht van een uur. Dan moet ik zeker 'adult other' boeken en niet 'Adult front 3'?

En Time out komt ook in mijn bookmakrs.

Goeie tips. Dank!
Inderdaad, Adult Other nemen. Je kunt dan je plek kiezen, zeker als je vroeg erbij bent. Vervolgens bij aankomst lekker flesje wijn bestellen en wat snacks (ze hebben een keuken bij hun bistro, dus de snacks zijn net even wat beter). Toch wel een erg relaxed avondje... Ik ga deze dinsdag met wat vrienden weer, altijd leuk.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66025687
Kijk, zo kom ik mijn erste avond wel door. Mijn vlucht landt om 17.30 uur op Gatwick, alleen handbagage en geen andere (trage) medereizigers dus om een uur of half 9 zou ik zeker daar moeten kunnen zijn voor een late-dinner/snack movie.

Veel plezier dinsdag, ik neem aan dat je daar woont/sturdert? * is jaloers*

Ik heb maar 2 1/2 dag, is zoals gewoonlijk alweer te kort voor al mijn plannen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66027134
The Electric Cinema in Notting Hill is inderdaad heel leuk. Je hebt een aantal cinemas in Londen waarbij je gewoon een bank voor twee personen kunt boeken. Volgens heb je er ook eentje in Belsize Park en een in Hampstead onder andere.
pi_66027223
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Kijk, zo kom ik mijn erste avond wel door. Mijn vlucht landt om 17.30 uur op Gatwick, alleen handbagage en geen andere (trage) medereizigers dus om een uur of half 9 zou ik zeker daar moeten kunnen zijn voor een late-dinner/snack movie.

Veel plezier dinsdag, ik neem aan dat je daar woont/sturdert? * is jaloers*

Ik heb maar 2 1/2 dag, is zoals gewoonlijk alweer te kort voor al mijn plannen!
Dat moet je in principe wel redden. Half uurtje met de Gatwick Express naar Victoria en dan half uurtje met de circle line naar Notting Hill Gate.

Ik woon hier al een jaartje of drie nu - nog steeds naar mijn zin
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66027547
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:01 schreef MonopolyMan het volgende:
The Electric Cinema in Notting Hill is inderdaad heel leuk. Je hebt een aantal cinemas in Londen waarbij je gewoon een bank voor twee personen kunt boeken. Volgens heb je er ook eentje in Belsize Park en een in Hampstead onder andere.
Ik reis alleen.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:03 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Dat moet je in principe wel redden. Half uurtje met de Gatwick Express naar Victoria en dan half uurtje met de circle line naar Notting Hill Gate.

Ik woon hier al een jaartje of drie nu - nog steeds naar mijn zin
Qua reistijd lukt het wel, maar je weet nooit hoeveel tijd de vlucht+douane kost. En dan nog even inchecken in m'n hotel. Maar dat komt wel goed.
Wonen in Londen lijkt me fantastisch! Dan heb je echt alles voor de deur.

Is de Gatwick Express de beste optie om naar het centrum te reizen?
En als je gestoord wordt van mijn vragen dan negeer je me maar hoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66027761
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik reis alleen.
[..]

Qua reistijd lukt het wel, maar je weet nooit hoeveel tijd de vlucht+douane kost. En dan nog even inchecken in m'n hotel. Maar dat komt wel goed.
Wonen in Londen lijkt me fantastisch! Dan heb je echt alles voor de deur.

Is de Gatwick Express de beste optie om naar het centrum te reizen?
En als je gestoord wordt van mijn vragen dan negeer je me maar hoor.
Gatwick Express is in ieder geval het snelste en in jouw geval is de connectie met de Circle Line op Victoria Station ook wel handig. Dus ja, ik zou denken dat het je beste optie is. En ik raad niet snel uitgepraat over Londen, dus maak je geen zorgen
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66028193
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net het Central Park hotel geboekt, ik las hier in ieder geval al één goede ervaring en de vakantie reiswijzer was ook niet te negatief. (you get what you pay offcourse)
Kennen andere mensen dit hotel ook en wat vond jullie ervan?
Hehe, voor mij persoonlijk was Central Park Hotel een goede keus
Ik heb er 2 keer gezeten en 2 keer was het pico bello in orde. ( ik woon er nog steeds dicht bij in de buurt ) En mocht er wat zijn wordt je direct geholpen! En qua locatie zit het natuurlijk ook goed, je bent binnen 5 minuten lopen bij queensway of bayswater en je kunt in wezen zo hyde park in lopen

overigens is die buurt ook bezaaid met eettenten voor een snelle snack
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66029047
Goed om te horen! Wauw, over een maand zit ik bij jullie in de buurt!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66038987
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:20 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Gatwick Express is in ieder geval het snelste en in jouw geval is de connectie met de Circle Line op Victoria Station ook wel handig. Dus ja, ik zou denken dat het je beste optie is. En ik raad niet snel uitgepraat over Londen, dus maak je geen zorgen
Je bespaart jezelf 7 pond ofzo indien je in plaats van de Gatwick Express de normale trein neemt, die misschien twee extra stops heeft en er er een 7 minuten langer over doet. Je bespaart dus een pond per minuut, wat het mij wel waard lijkt indien je niet op het punt bent je vlucht te missen.
pi_66046025
ik moet eigenlijk zeggen dat ik nog nooit gevlogen heb via gatwick of city airport. Als ik ergens een tievus hekel aan heb is het 'reizen' met bagage door overvolle tube's. Ik zweer nog steeds bij de ochtend eurostar om 6 uur. Het is zó ontzettend rustig en je kunt in een keer doorlopen, geen gezeik met inchecken / uitchecken, en binnen een half uur zit je in de trein en kun je lekker slapen : )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:28:31 #237
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_66048628
Nog 1 week en ik zit er ook. Hotel in Kensington. Vlucht op Gatwick.
Denk er aan om die zondag gelijk naar Craven Cottage te gaan en te hopen op 2 beschikbare tickets. Alleen mijn schatje geeft geen ruk om voetbal. Dus die kaartjes moeten wel naast elkaar zijn anders wordt het niks vrees ik.
Verder the usual shit bezichtigen denk ik.

Is de wijk Kensington een beetje goed te doen 's avonds - 's nachts wat betreft pubs en clubs?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:32:23 #238
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66052331
Komende zaterdagnacht (21 feb) 3 dagen naar londen voor twee voetbalwedstrijden: zaterdag Arsenal - Sunderland, zondag Fullham - West Bromwich Albion. Zit in hotel Montana, Argyle Square, St. Pancras (vlakbij Kings Cross). Overdag zal het veel voetbal zijn wat de klok slaat, maar in de avonden willen we ook nog wel even kijken waar er wat aardigs te stappen is. Welke buurten/tenten zijn aan te raden, als je niet van die 'standaard toeristenmeuk' wilt?
pi_66053177
Ik wil graag ivm anniversary 4-5 dagen naar Londen. Ik heb nu een aanbieding gezien voor 4 dagen Londen met de bus incl. hotel voor 139 p.p.

http://www.effeweg.nl/bus(...)onden_13_maart_2009/

Heeft iemand hier ervaringen mee? Wat zijn anders goed betaalbare mogelijkheden met het vliegtuig?
Before all else, be armed.
pi_66057394
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:32 schreef SnuggLe het volgende:
Komende zaterdagnacht (21 feb) 3 dagen naar londen voor twee voetbalwedstrijden: zaterdag Arsenal - Sunderland, zondag Fullham - West Bromwich Albion. Zit in hotel Montana, Argyle Square, St. Pancras (vlakbij Kings Cross). Overdag zal het veel voetbal zijn wat de klok slaat, maar in de avonden willen we ook nog wel even kijken waar er wat aardigs te stappen is. Welke buurten/tenten zijn aan te raden, als je niet van die 'standaard toeristenmeuk' wilt?
Stappen in london is vaak toeristen meuk of je moet echt dieper de weerskanten van londen in, en één echte londense pub in waar haast geen buitenlander zit. Zelf ook wel eens gedaan, is ook niet alles. De buurt soho is goed te doen, maar tievus druk, notting hill is wat classy maar iets minder toeristich. En wat betreft 'tenten', teveel om op te noemen hangt er vanaf welke wijk je in wil.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:28 schreef BeamofLight het volgende:
Nog 1 week en ik zit er ook. Hotel in Kensington. Vlucht op Gatwick.
Denk er aan om die zondag gelijk naar Craven Cottage te gaan en te hopen op 2 beschikbare tickets. Alleen mijn schatje geeft geen ruk om voetbal. Dus die kaartjes moeten wel naast elkaar zijn anders wordt het niks vrees ik.
Verder the usual shit bezichtigen denk ik.

Is de wijk Kensington een beetje goed te doen 's avonds - 's nachts wat betreft pubs en clubs?
De wijk kensington is savonds goed te doen, maar ik prefereer toch de buurt bayswater/notting hill. Niet te touristisch, veel eetgelegenheden en verscheidene pubs en je kunt je kont er nog keren zeg maar Maar wil je graag met alle toeristen gaan stappen moet je vooral in de buurt van soho / picadilly circus een tent binnenstappen. Ook leuk maar tievus tievus druk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66057491
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik wil graag ivm anniversary 4-5 dagen naar Londen. Ik heb nu een aanbieding gezien voor 4 dagen Londen met de bus incl. hotel voor 139 p.p.

http://www.effeweg.nl/bus(...)onden_13_maart_2009/

Heeft iemand hier ervaringen mee? Wat zijn anders goed betaalbare mogelijkheden met het vliegtuig?
139 euro per persoon, voor 3 nachten + vervoer + eten in hotel? Is een goede prijs! Ik vrees alleen dat de busreis wat tegenvalt, vriend van me is laatst afgelopen woensdagnacht om 11 uur uit utrecht vertrokken met de bus naar engeland. Dat viel toch wel tegen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66058686
Je kan ook uitgaan in het oosten, bij Brick Lane, wat alternatievere mensen en dus niet de hippe/gestylde clubs die je in het centrum vind.
pi_66058940
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik wil graag ivm anniversary 4-5 dagen naar Londen. Ik heb nu een aanbieding gezien voor 4 dagen Londen met de bus incl. hotel voor 139 p.p.

http://www.effeweg.nl/bus(...)onden_13_maart_2009/

Heeft iemand hier ervaringen mee? Wat zijn anders goed betaalbare mogelijkheden met het vliegtuig?
Redelijk goede deal, het is net wat je wil natuurlijk.
Ik ben met vliegtuig + 3 nachten middenklasse hotel 200 euro kwijt. Voor twee personen was ik totaal zo'n 260 euro kwijt geweest.
Daarbij komen nog de benzinekosten naar het vliegveld, parkeerkosten en trein in Londen. Zal zo'n 40 euro pp zijn schat ik. Dus voor 170 euro pp (uitgaande van 2 personen) heb ik hetzelfde aantal nachten, maar wel nog een hele dag 4 om te besteden voor ik 's avonds terugvlieg. En ik ben veel sneller daar.

Het grote nadeel van busreizen vind ik dat je zo'n eind moet reizen, in verhouding met de tijd dat je er bent vind ik het niet interessant. Ik stap nu rond half 3 's middags thuis in de auto en stap om een uur of 7 's avonds mijn hotel binnen.

Welk hotel wordt er eigenlijk geboekt? Kon ik niet vinden in je link.

Betaalbaar met vliegtuig zijn de prijsvechters. Easy Jet, Ryan Air. Als je snel bent kun je nog voor 2 cent een vlucht naar Londen boeken met Ryan Air.

En als je de busreis pakt dan zie ik je daar wel, ik ben er van 11-14 maart.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 14-02-2009 17:45:17 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:41:20 #244
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_66058971
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vrees alleen dat de busreis wat tegenvalt, vriend van me is laatst afgelopen woensdagnacht om 11 uur uit utrecht vertrokken met de bus naar engeland. Dat viel toch wel tegen.
Is die vriend al aangekomen?
reset
  zaterdag 14 februari 2009 @ 18:07:40 #245
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66059800
Soho wordt het dus, i think.
pi_66063918
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:36 schreef Timovro het volgende:

[..]

Ik werk bij Chelsea, het beste wat je idd kunt doen is om op de website te kijken bij fixtures en dan kijken of er nog wat beschikbaar is, als je member bent krijg je makkelijk een kaartje, voor niet members is het wat moeilijker. Maar je hebt verschillende opties ( gumtree ) of je kunt via het hotel kaarten krijgen met bijv. diner erbij. Als je daar meer over wilt weten kan ik je wat meer info geven.

Timo
Ik ben in het weekend van 14/15 maart in London en zou graag naar Chelsea/Manchester City gaan. Ik ben geen member van Chelsea. Hoe groot acht jij de kans dat ik als non-member een ticket hiervoor kan kopen?
pi_66068741
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:10 schreef the_bbk het volgende:

[..]

Ik ben in het weekend van 14/15 maart in London en zou graag naar Chelsea/Manchester City gaan. Ik ben geen member van Chelsea. Hoe groot acht jij de kans dat ik als non-member een ticket hiervoor kan kopen?
Voor een normale prijs, erg klein, voor een zeer hoge prijs, vrij groot.
pi_66070379
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Redelijk goede deal, het is net wat je wil natuurlijk.
Ik ben met vliegtuig + 3 nachten middenklasse hotel 200 euro kwijt. Voor twee personen was ik totaal zo'n 260 euro kwijt geweest.
Daarbij komen nog de benzinekosten naar het vliegveld, parkeerkosten en trein in Londen. Zal zo'n 40 euro pp zijn schat ik. Dus voor 170 euro pp (uitgaande van 2 personen) heb ik hetzelfde aantal nachten, maar wel nog een hele dag 4 om te besteden voor ik 's avonds terugvlieg. En ik ben veel sneller daar.

Het grote nadeel van busreizen vind ik dat je zo'n eind moet reizen, in verhouding met de tijd dat je er bent vind ik het niet interessant. Ik stap nu rond half 3 's middags thuis in de auto en stap om een uur of 7 's avonds mijn hotel binnen.

Welk hotel wordt er eigenlijk geboekt? Kon ik niet vinden in je link.

Betaalbaar met vliegtuig zijn de prijsvechters. Easy Jet, Ryan Air. Als je snel bent kun je nog voor 2 cent een vlucht naar Londen boeken met Ryan Air.

En als je de busreis pakt dan zie ik je daar wel, ik ben er van 11-14 maart.
Het hotel ligt dan wel weer een uur buiten centrum Londen:

http://heathrowhotels.jurysinns.com/jurysinn_heathrow

Hoe heb jij dat geregeld, voor dat bedrag maar dan met het vliegtuig (welke maatschappij, hotel)?
Before all else, be armed.
pi_66071518
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 23:31 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Het hotel ligt dan wel weer een uur buiten centrum Londen:

http://heathrowhotels.jurysinns.com/jurysinn_heathrow

Hoe heb jij dat geregeld, voor dat bedrag maar dan met het vliegtuig (welke maatschappij, hotel)?
Vliegtuig: Ryan Air. Ze hebben regelmatig acties, ik kan nu voor 2 cent op en neer + 10 euro CC kosten. Even zoeken naar de datums, en volgens mij is de actie inmiddels afgelopen, maar er zal vast weer een nieuwe komen (niet voor maart waarschijnlijk).
Hotel: Central Park Hotel. Gekeken in deze en andere topics en gegoogled op reviews. Het hotel is lekker centraal, vlakbij Hyde Park. De metro stopt zowat voor de deur en van daaruit ben je in een half uurtje wel overal in Londen waar je maar wilt zijn.

Alles geboekt via internet. Lang leve de CC.

Wel apart trouwens dat ze jullie in een hotel vlakbij de luchthaven stoppen, terwijl je met de bus reist.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66072058
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

139 euro per persoon, voor 3 nachten + vervoer + eten in hotel? Is een goede prijs! Ik vrees alleen dat de busreis wat tegenvalt, vriend van me is laatst afgelopen woensdagnacht om 11 uur uit utrecht vertrokken met de bus naar engeland. Dat viel toch wel tegen.
Inderdaad. Ik heb het vorig jaar 1x gedaan puur om eens te checken en omdat ik paar dagen vantevoren besloot er even heen te gaan. Vond 't echt dramatisch. 2 uur 's nachts vertrokken en dan 's ochtends om 10 aankomen oid. ooit meer.Kwam totaal brak aan. En 't is natuurlijk ook nergens meer voor nodig gezien de standaard acties van Ryanair elke keer.
  zondag 15 februari 2009 @ 00:34:06 #251
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_66072337
quote:
Op zondag 15 februari 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vliegtuig: Ryan Air. Ze hebben regelmatig acties, ik kan nu voor 2 cent op en neer + 10 euro CC kosten. Even zoeken naar de datums, en volgens mij is de actie inmiddels afgelopen, maar er zal vast weer een nieuwe komen (niet voor maart waarschijnlijk).
Hotel: Central Park Hotel. Gekeken in deze en andere topics en gegoogled op reviews. Het hotel is lekker centraal, vlakbij Hyde Park. De metro stopt zowat voor de deur en van daaruit ben je in een half uurtje wel overal in Londen waar je maar wilt zijn.

Alles geboekt via internet. Lang leve de CC.

Wel apart trouwens dat ze jullie in een hotel vlakbij de luchthaven stoppen, terwijl je met de bus reist.
Dank. Ik zag op ryanair nu 2 retourtickets voor 83 euro. Dat is prima toch? Op een gegeven moment kom je bij scherm over bagage e.d. Is die prijs van 83 dan al incl. tax e.d.? En je betaalt voor 1 koffer van 15kg 30 euro. Hoeveel aan handbagage mag dan mee?

Ik denk dat ik liever nu met vliegtuig ga en zelf een hotel boek. Ik ga eens Central Park hotel checken, dank voor je advies.
Before all else, be armed.
pi_66072536
Op de site van Ryan Air moet je goed opletten tijdens het boekingsproces.
Default setting is een hoop extra kosten erbij dus je moet wat zaakjes ontvinken.

De ticketprijs is inclusief tax, maar daarna kun je de opties reisverzekering (prijs??), ruimbagage (30 euro per koffer) en aan de balie inchecken (10 euro, dacht ik) nog ontvinken. Aan de CC kosten ontkom je meestal niet, zo'n 10 euro per persoon.

Dus als je geen koffers meeneemt, geen verzekering via hen neemt en online inchekct zul je voor zo'n 100 euro in totaal klaar zijn.

Handbagage: 1 item pp, voor afmetingen en gewicht zie site. Weet ik zo niet uit mijn hoofd.

83 euro voor 2 tickets is niet slecht, maar het kan beter. Maar dan moet je flexibel zijn met vertrekdata en tijden. Normaal geldt dat als je een maand of 2 vooraf boekt, je de beste prijzen krijgt. Of er moet opeens een actie doorheen komen. Kijk anders eens een dag eerder of later, kan een hoop schelen.

Graag gedaan en goede reis!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66072950
+Schrijf je in voor de nieuwsbrief van ze.
pi_66077782
quote:
Op zondag 15 februari 2009 00:53 schreef jmac het volgende:
+Schrijf je in voor de nieuwsbrief van ze.
daar worden alle aanbiedingen in vermeld? Dan meld ik me daar ook ff voor aan Je krijgt hopelijk niet elke dag een mail toch?
pi_66081833
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:47 schreef reconnect het volgende:

[..]

daar worden alle aanbiedingen in vermeld? Dan meld ik me daar ook ff voor aan Je krijgt hopelijk niet elke dag een mail toch?
Neuh, je krijgt gemiddeld één keer in de week een nieuwsbrief.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 februari 2009 @ 13:58:15 #256
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_66082424
Heel apart, ik kijk nu voor dezelfde vlucht, is het de helft goedkoper Alleen voor hotel moet ik ff kijken. Ik ga eens Central Park Hotel checken. Iemand nog andere suggesties?
Before all else, be armed.
pi_66083318
Het Royal National Hotel. Erg groot hotel, we hadden er een simpele kamer zonder extras. Niet erg bijzonder maar zeker goed genoeg voor een paar dagen Londen.
pi_66087782
Heeft nog iemand aanraders wat betreft ontbijt/lunch/diner. Ik heb een klein aantal restaurants voorbij zien komen maar wil eigenlijk wel elke avond ergens anders eten voor een niet al te hoge prijs.

Tot hoe laat rijden de treinen en metro's eigenlijk? En waar kan ik het beste een openbaar vervoer kaart kopen en welke? We blijven in totaal 6 dagen waarvan we eigenlijk 4 volle dagen echt Londen kunnen bezichtigen.

Wij zitten in het Best Western Victoria Palace Annexe Hotel, Warwick Way, Victoria. Is dit een beetje een leuke buurt? En zijn hier in de buurt ook goede ontbijt/diner mogelijkheden of moeten we daar toch echt voor naar de andere kant van Londen?
pi_66088870
Kaartjes van de metro zijn op elk metrostation te krijgen, kosten niets. Sommige bussen rijden 24uur per dag, anderen rijden van ongeveer 6:00 tot 24:00. Treinen weet ik niet, vrijwel nooit gebruikt.

Ken de buurt waar je zit niet goed dus weet er niets qua ontbijt/diner. In het centrum zitten meerdere Angus Steak House, erg lekker eten, soms wel enorm druk. Ken wel paar leuke restaurantjes rondom Old Street maar dat is nogal aan de andere kant van het centrum, niet erg praktisch dus.
pi_66091018
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:35 schreef blue_star het volgende:
Heeft nog iemand aanraders wat betreft ontbijt/lunch/diner. Ik heb een klein aantal restaurants voorbij zien komen maar wil eigenlijk wel elke avond ergens anders eten voor een niet al te hoge prijs.

Tot hoe laat rijden de treinen en metro's eigenlijk? En waar kan ik het beste een openbaar vervoer kaart kopen en welke? We blijven in totaal 6 dagen waarvan we eigenlijk 4 volle dagen echt Londen kunnen bezichtigen.

Wij zitten in het Best Western Victoria Palace Annexe Hotel, Warwick Way, Victoria. Is dit een beetje een leuke buurt? En zijn hier in de buurt ook goede ontbijt/diner mogelijkheden of moeten we daar toch echt voor naar de andere kant van Londen?
Metro van 05.00 tot 00.30 ongeveer, de meeste treinen rijden ongeveer diezelfde tijden, vaak stoppen ze misschien iets eerder. Enkele trein services zijn wel 2/7. Bussen heb je een 500 lijnen ofzo, met een 150 daarvan die 2/7 zijn. Je kunt dus altijd overal naartoe. Tram zul je als toerist niet tegenkomen, maar die rijdt ogeveer dezelfde uren als de treinen.

Koop een Oyster card bij aankomst in de stad of bij aankomst van de trein van het vliegveld. Het kost 3 pond. Zet er een 20 pond op en dat zou normaalgezien genoeg zijn, maar let bij het in en uitchecken op het bedrag en als het op een pond of twee komt te staan zet je er wat geld bij.
Een normale reis in het centrum kost 1,60.
pi_66093593
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:12 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Metro van 05.00 tot 00.30 ongeveer, de meeste treinen rijden ongeveer diezelfde tijden, vaak stoppen ze misschien iets eerder. Enkele trein services zijn wel 2/7. Bussen heb je een 500 lijnen ofzo, met een 150 daarvan die 2/7 zijn. Je kunt dus altijd overal naartoe. Tram zul je als toerist niet tegenkomen, maar die rijdt ogeveer dezelfde uren als de treinen.

Koop een Oyster card bij aankomst in de stad of bij aankomst van de trein van het vliegveld. Het kost 3 pond. Zet er een 20 pond op en dat zou normaalgezien genoeg zijn, maar let bij het in en uitchecken op het bedrag en als het op een pond of twee komt te staan zet je er wat geld bij.
Een normale reis in het centrum kost 1,60.
Tram? Bedoel je DLR?
pi_66104844
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:25 schreef Niek. het volgende:

[..]

Tram? Bedoel je DLR?
Nee de echte tram. De DLR vergat ik nog, die is er ook, maar het is eigenlijk gewoon een metrosysteem maar dan in een iets kleinere vorm in oost en zuid-oost Londen. Wel handig voor bijvoorbeeld Greenwich of Canary Wharf.
pi_66104981
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:46 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Nee de echte tram. De DLR vergat ik nog, die is er ook, maar het is eigenlijk gewoon een metrosysteem maar dan in een iets kleinere vorm in oost en zuid-oost Londen. Wel handig voor bijvoorbeeld Greenwich of Canary Wharf.
3,5 maand in Londen gewoond en nooit geweten dat er ook nog een tram was... al komt die alleen in een gedeelte waar ik ook nooit ben geweest. DLR is ideaal voor oost londen inderdaad, gaat nog populair worden in 2012.
pi_66105463
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:50 schreef Niek. het volgende:

[..]

3,5 maand in Londen gewoond en nooit geweten dat er ook nog een tram was... al komt die alleen in een gedeelte waar ik ook nooit ben geweest. DLR is ideaal voor oost londen inderdaad, gaat nog populair worden in 2012.
Haha, ik woon al even wat langer in London maar had ook geen idee dat er een tramdienst in London was
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Admin maandag 16 februari 2009 @ 00:10:39 #265
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_66105704
Zelfs ik wist dat
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_66109598
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:10 schreef Breuls het volgende:
Zelfs ik wist dat
Het is dan ook puur dat ik 0,0 nul reden heb om buiten het centrum van londen te komen en vandaar dus niet wist dat er een tramdienst is, laat staan dat ik dat komende jaren van die tramdienst gebruik ga maken of uberhaupt ga zien.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66110290
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef Niek. het volgende:
Kaartjes van de metro zijn op elk metrostation te krijgen, kosten niets. Sommige bussen rijden 24uur per dag, anderen rijden van ongeveer 6:00 tot 24:00. Treinen weet ik niet, vrijwel nooit gebruikt.

Ken de buurt waar je zit niet goed dus weet er niets qua ontbijt/diner. In het centrum zitten meerdere Angus Steak House, erg lekker eten, soms wel enorm druk. Ken wel paar leuke restaurantjes rondom Old Street maar dat is nogal aan de andere kant van het centrum, niet erg praktisch dus.
Sorry dat ik het zo zeg, maar je moet echt een grap maken wat betreft de Angus Steak House?

Da's echt algemeen erkend als de meest waardeloze keten van de UK?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66110408
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:35 schreef blue_star het volgende:
Heeft nog iemand aanraders wat betreft ontbijt/lunch/diner. Ik heb een klein aantal restaurants voorbij zien komen maar wil eigenlijk wel elke avond ergens anders eten voor een niet al te hoge prijs.

Tot hoe laat rijden de treinen en metro's eigenlijk? En waar kan ik het beste een openbaar vervoer kaart kopen en welke? We blijven in totaal 6 dagen waarvan we eigenlijk 4 volle dagen echt Londen kunnen bezichtigen.

Wij zitten in het Best Western Victoria Palace Annexe Hotel, Warwick Way, Victoria. Is dit een beetje een leuke buurt? En zijn hier in de buurt ook goede ontbijt/diner mogelijkheden of moeten we daar toch echt voor naar de andere kant van Londen?
Ik zou in ieder geval een keer naar Chinatown gaan voor het eten: Veel keuze, niet duur en toch een soort van attractie. Erg goedkoop en makkelijk is ook de TukTuk op Old Compton Street in Soho. Da's een soort fast-food Thai, maar met erg goeie spullen. Een goeie pizza kun je eten bij Made In Italy op Kings Road bijvoorbeeld, in South Ken of bij een van hun anders vestigingen Luna Rossa, ergens in Notting Hill (moet je even Googlen).

Goeie tentjes zijn ook van Balans, zit er eentje bij Earls Court, eentje bij High Street Kensington en twee in Soho. Da's meer iets voor een goeie brunch, maar 's avonds ook goed te doen. Maroush is een keten van Libanese zaakjes, voornamelijk rond Marble Arch. Allemaal anders, maar over het algemeen vrij goed. Fish & Chips haal je bij Sole & Rock in Endell Street (Covent Garden), simpel en vrij vers.

Nou ja, dat was even snel bedacht, hoop dat het wat aanknopingspunten geeft.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66110428
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:10 schreef Breuls het volgende:
Zelfs ik wist dat
Ik niet en ik woon er nu bijna 3 jaar. Maar goed, hoe vaak kom ik in Croydon? Wist op zich wel dat er trams waren, maar waar en hoe - Geen flauw idee.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66125369
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:50 schreef Niek. het volgende:

[..]

3,5 maand in Londen gewoond en nooit geweten dat er ook nog een tram was... al komt die alleen in een gedeelte waar ik ook nooit ben geweest. DLR is ideaal voor oost londen inderdaad, gaat nog populair worden in 2012.
De treinen worden gelukkig ook verlengd.. De DLR blijft maar groeien en bouwen; is al een heel erg aardig netwerk geworden.

De Tramlink is ook niet slecht. Heb er ook maar twee of drie keer gebruik van gemaakt, maar het verbind een heleboel buurten in Zuid Londen, vooral Wimbledon en Croydon. Je zult hem niet zien op de tube map en de gemiddelde Londener zal er niet al te vaak komen, maar voor mensen in dat gebied zijn die drie-vier lijntjes erg belangrijk.
pi_66130550
Komend weekend gaan wij voor vier dagen naar Londen. We slapen in Hotel Barkston Gardens bij metrostation Earl's Court voor ¤60 per nacht.

Ik heb er zin in
  maandag 16 februari 2009 @ 19:27:38 #272
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66130678
Wellicht ben ik een knuppel en kan ik niet lezen, maar ik wil HIER voor 4 personen een simpele ticket komen van Stansted naar Liverpool station met de trein. Heen en terug. Alleen vraag ik me af of als ik de returntickets haal voor de 21ste (je moet datum invoeren), of ik dan de 23ste terug kan met dat kaartje; dus dat de retour-datum variabel is, netzoals een weekendretour oid in NL.

Dit staat er namelijk:
quote:
Express Class & First Class ReturnReturn tickets are valid for 30 days from the date of outward travel. The outward journey must be made on the day the ticket is collected from the ticket machine.
Outward is retour-reis? als ik het zo lees kan het dus niet en moet ik 2x 4 enkeltjes kopen. Toch...!?
pi_66130856
Je retourreis is geldig tot 30 dagen na de heenreis. Als je de 21e weggaat met je dus uiterlijk de 20e/21e de maand erna terug reizen. Jij bent dus ruim op tijd
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_66130887
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef SnuggLe het volgende:
Wellicht ben ik een knuppel en kan ik niet lezen, maar ik wil HIER voor 4 personen een simpele ticket komen van Stansted naar Liverpool station met de trein. Heen en terug. Alleen vraag ik me af of als ik de returntickets haal voor de 21ste (je moet datum invoeren), of ik dan de 23ste terug kan met dat kaartje; dus dat de retour-datum variabel is, netzoals een weekendretour oid in NL.

Dit staat er namelijk:
[..]

Outward is retour-reis? als ik het zo lees kan het dus niet en moet ik 2x 4 enkeltjes kopen. Toch...!?
Nee, outward is de "uitgaande" reis, oftwel Stansted naar Liverpool. Vervolgens heb je 30 dagen om de terugreis te maken. Retour kopen is dus prima.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66131509
Wat de mensen voor mij zeggen, klopt

Via de site van Ryan Air kun je deze treintickets overigens met korting kopen, kijk hier maar eens
pi_66131843
Ben Donderdag in Londen, kom vroeg aan en vertrek laat in de avond weer. Heb in elk geval 1 sollicitatie gesprek en hoop er nog een te kunnen regelen.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:55:40 #277
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66131899
Dank u, ik twijfelde even.
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef Fannetje het volgende:
Wat de mensen voor mij zeggen, klopt

Via de site van Ryan Air kun je deze treintickets overigens met korting kopen, kijk hier maar eens
Zo he, dat scheelt meer dan 20 pond.
Thanks
Zijn toch weer wat pints.
pi_66132000
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:55 schreef SnuggLe het volgende:
Dank u, ik twijfelde even.
[..]

Zo he, dat scheelt meer dan 20 pond.
Thanks
Zijn toch weer wat pints.
Als je met 5 mensen reist scheelt het 20 pond, per persoon maar 4 pond verschil hoor
pi_66132163
quote:
Zo he, dat scheelt meer dan 20 pond.
Thanks
Zijn toch weer wat pints.
You're welcome!
Vliegen jullie ook a.s. zaterdag om 9.25?
pi_66132664
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Niek. het volgende:
Ben Donderdag in Londen, kom vroeg aan en vertrek laat in de avond weer. Heb in elk geval 1 sollicitatie gesprek en hoop er nog een te kunnen regelen.
haha, nice, dat wil ik ook altijd nog een keertje doen, sochtens even in londen aankomen vanuit nederland en dan in de avond weer naar huis .

Solliciatie gesprek, welke branche? De financiele ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:22:58 #281
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66133151
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

haha, nice, dat wil ik ook altijd nog een keertje doen, sochtens even in londen aankomen vanuit nederland en dan in de avond weer naar huis .

Solliciatie gesprek, welke branche? De financiele ?
Dat doe ik regelmatig als ik een dagje naar kantoor ga. (Niet zoals nu dat ik fulltime bij een klant in London zit). Mijn eigen kantoor zit ook in London (nou ja, onder de rook van Heathrow) en dat reis ik dan 's ochtends heen en 's avonds terug. Daar sta je dus vanuit Den Haag sneller dan dat je in Amsterdam Zuid Oost staat (mede door het uur tijdwinst, terug is een ramp maar dat is de A4 ook).
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66133853
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef XL het volgende:

[..]

Dat doe ik regelmatig als ik een dagje naar kantoor ga. (Niet zoals nu dat ik fulltime bij een klant in London zit). Mijn eigen kantoor zit ook in London (nou ja, onder de rook van Heathrow) en dat reis ik dan 's ochtends heen en 's avonds terug. Daar sta je dus vanuit Den Haag sneller dan dat je in Amsterdam Zuid Oost staat (mede door het uur tijdwinst, terug is een ramp maar dat is de A4 ook).
Hmm, als je in de buurt van west-nederland woont is het wel te doen. Ik zelf woon in drenthe, dus dat gaat niet al te best, laatste 4 keer dat ik in londen ben geweest is allemaal via de trein, sochtens 11 uur vertrekken en om 7 uur pas in londen zijn :p
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66133980
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

haha, nice, dat wil ik ook altijd nog een keertje doen, sochtens even in londen aankomen vanuit nederland en dan in de avond weer naar huis .

Solliciatie gesprek, welke branche? De financiele ?
Vastgoed Ik heb begin vorig jaar stage gelopen bij dat bedrijf dus de kans dat ze me aannemen is volgens mij nog best redelijk.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:44:49 #284
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66134308
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hmm, als je in de buurt van west-nederland woont is het wel te doen. Ik zelf woon in drenthe, dus dat gaat niet al te best, laatste 4 keer dat ik in londen ben geweest is allemaal via de trein, sochtens 11 uur vertrekken en om 7 uur pas in londen zijn :p
Van Den Haag naar Drenthe is in ieder geval veel langer reizen dan van Den Haag naar London

Ik moet er niet aan denken dat je 8 uur bezig bent om in London te komen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66134611
Ik doe er nu ook lang over maar dat is voor mij het meest praktisch. Vanuit het midden van het land in de avond (na werk) met de trein naar hoek van holland. Overnachten op de boot en vroeg in de ochtend in Londen. Laat in de avond met de trein naar de boot en dan weer overnachten op de boot. Vroeg in de morgen in Hoek van Holland en dan met de trein terug naar mn werk waar ik dan rond 11uur ben. Hoef dan bij mn huidige baan maar net iets meer dan 1 dag vrij te nemen.

Heb 1 keer retour gevlogen met VLM, was echt ideaal, inchecken ging snel en kon kort voor vertrek. Daarnaast ligt London City erg gunstig.
pi_66134816
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef Fannetje het volgende:
Wat de mensen voor mij zeggen, klopt

Via de site van Ryan Air kun je deze treintickets overigens met korting kopen, kijk hier maar eens

Lees ik het nu zo verkeerd?
quote:
To complete your Ryanair booking, please select and purchase your Stansted Express tickets below. Once you have booked online, your travel itinerary and booking reference will be emailed to you. Your tickets will be available for collection on the date of travel from the Stansted Express ticket machines at London Liverpool Street Station or Tottenham Hale Station, using any valid credit/debit/ATM card and your booking reference number.
Ik maak hieruit op dat je ze kunt ophalen op de stations Liverpool Street Station of Tottenham Hale Station. Beide zijn stations die je tegenkomt als je reis in de Stansted Express vanuit Stansted Airport al begonnen bent. Sterker nog: LSS is het eindpunt. Ik heb weinig aan een kaartje waarbij ik moet uitstappen onderweg om het op te halen of waarop ik moet wachten tot het eindpunt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 16 februari 2009 @ 21:57:40 #287
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66138723
Volgensmij lees je het verkeerd want dit stond er bij mij bij:
quote:
Ticket collection machines are located at all of our stations and are clearly marked Stansted Express.

London Liverpool Street Station - On the main concourse, in front of the Stansted Express ticket office between the entrances of Platforms 5 and 6.

Tottenham Hale Station - At either side of top of the stairs leading down to Platform 2, just outside the London Underground Station.

Stansted Airport Station - There are three banks of ticket machines. One bank is located by the ticket office in the station, one is by the end of Platform 1 and one is by the escalators between Platforms 1b and 3b.


1. On the ticket machine screen, press the button "Press to collect pre-booked tickets".
2. Insert any valid credit or debit card to activate the collection machine. The card will be quickly scanned and ejected and you can then remove the card. This process is for verification purposes only and no further payment will be taken. Use of the card that was used to make the purchase will speed the ticket issuing process but it is NOT imperative.
3. You will be asked to enter your reference number.
4. All train tickets in this booking will be dispensed at the same time. Please ensure you collect all tickets from the machine.
5. You can then board the train, relax and enjoy the journey.
6. Refreshments are available to purchase on most services, served at your seat.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:57:56 #288
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_66138733
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:02 schreef Fannetje het volgende:

[..]

You're welcome!
Vliegen jullie ook a.s. zaterdag om 9.25?
Nee, om 06:50 al vanaf Weeze (bij Dusseldorf).
pi_66138918
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:57 schreef SnuggLe het volgende:
Volgensmij lees je het verkeerd want dit stond er bij mij bij:
[..]


Dat haalde ik niet uit de link die je gaf, maar is wel logischer natuurlijk. Ik ben al vaker op Stansted geweest dus weet zo'n beetje hoe het daar werkt, maar ik heb nog nooit het ticket via Ryanair gekocht. Volgende keer toch maar doen als het geld scheelt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_66141172
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:44 schreef XL het volgende:

[..]

Van Den Haag naar Drenthe is in ieder geval veel langer reizen dan van Den Haag naar London

Ik moet er niet aan denken dat je 8 uur bezig bent om in London te komen.
I know, i know. Maarja, de trein is op dit moment gewoon écht het goedkoopste voor mij. Ik kan voor rond de 60/70 pond een retourtje london - woonplaats drenthe boeken. En dan kom ik ook nog eens aan in Kings Cross St.Pancras wat weer relatief dicht bij Notting Hill ligt waar ik woon. En via de eurostar mag je 2 maal 30kg mee wat voor mij ook wel vrij handig is elke keer. Alleen die lange tijd zit me goed dwars. Eerst van drenthe naar schiphol, dan van schiphol naar brussel zuid, dat duurt 2.5 uur : / en dan vlot inchecken bij de eurostar en nogmaals ong. 2 uur van brussel naar londen. Ik kan die reis nu wel dromen zo langzamerhand
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66141173
DUBBEL ><
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66141595
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
DUBBEL ><
Wat voor een werk doe je trouwens, dat je nu in Londen woont en later dit jaar in NY?
pi_66142985
Volgens mij bieden ze tijdens de vluchten van Ryanair ook treintickets aan voor de Stanstes express. Zou alleen niet weten hoeveel het kost, ik heb ze de vorige keer gewoon direct gekocht op de ryanair website en opgehaald bij zo een automaat het perron ook op Stansted.
pi_66143095
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:48 schreef Niek. het volgende:

[..]

Wat voor een werk doe je trouwens, dat je nu in Londen woont en later dit jaar in NY?
Ik ben een trader én student. Ik combineer dus werk met studeren in begeleiding met de universiteit in Londen en mede door mn goede cijfers mag ik het vanaf komende zomer, na enig aandringen van mijn kant aan de overkant in NY proberen. Overigens kan ik dat nog wel goed verknallen door er nu een potje van te maken wat betreft maar dat zijn we uiteraard niet van plan en is op dit moment ook nog geen enkele aanleiding voor.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66168035
Weet iemand een echt goepkoop hotel voor 3 nachten of een andere optie bv een appartementje huren voor 4 personen centraal gelegen?
ongeveer voor 3 nachten 150 per kamer.
Groeten,
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:35:42 #296
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66168485
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef TonySoprano1981 het volgende:
Weet iemand een echt goepkoop hotel voor 3 nachten of een andere optie bv een appartementje huren voor 4 personen centraal gelegen?
ongeveer voor 3 nachten 150 per kamer.
Groeten,
Dit kwam bij de zoekresultaten toen ik een hotel zocht. Je betaalt niks, maar daar krijg je dan ook niks voor terug. Slechts 24,50 per nacht

http://www.easyhotel.com
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66168583
Nog meer opties? of eventueel sites met lastminute aanbiedingen?
pi_66168700
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:39 schreef TonySoprano1981 het volgende:
Nog meer opties? of eventueel sites met lastminute aanbiedingen?
Je wilt iets voor 50 per nacht met 4 personen op de kamer? Ik kan echt niks bedenken voor die prijs.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_66168921
Nee 2 kamers 3 nachten slapen ongeveer 150 pond per kamer.
pi_66171529
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:50 schreef TonySoprano1981 het volgende:
Nee 2 kamers 3 nachten slapen ongeveer 150 pond per kamer.
Ik heb het al vaker vermeld. Central Park Hotel heb ik persoonlijk goede ervaringen mee. 2 kamers voor 3 nachten met 2 personen zit je ong op 65 pond per nacht voor 2 personen en 130 pond per nacht voor 4 personen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:27:34 #301
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_66175251
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef XL het volgende:

[..]

Dit kwam bij de zoekresultaten toen ik een hotel zocht. Je betaalt niks, maar daar krijg je dan ook niks voor terug. Slechts 24,50 per nacht

http://www.easyhotel.com
Wel waar. Een slaapplaats.
Maar geen raam, ontbijt, sauna, zwembad, penthouse en massage met hoogtepunt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')