De hoax voor SHE is dan het ergstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:27 schreef damsco het volgende:
De grootste hoax van 2008/2009 moet nog komen: iedereen die geld heeft gestort voor she.rar en serieus request komt er straks achter dat het allemaal naar DES (Danny's eigen spaarpot) is gegaan. Ik ben tevens mede eigenaar
wel lastig de SC er naast bij te houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:26 schreef Dzy het volgende:
Wel chill dat je bijna live mee kan lezen met dit topic, heb je de rest van Fok niet nodig.
bijna het hele feestjequote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
wel lastig de SC er naast bij te houden
WEER TE LAATquote:
Gouw! Snel de stad in om een paar vastgevroren daklozen uit te lachen!quote:
heey waarom heet je geen Tjuhhh meer ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef Paul het volgende:
[..]
WEER TE LAAT
Nouja komt wel weer in fokke en sukke terug als samenvatting
Wie plaats alle linkjes even bijvelkaar?quote:
Bedoel je niet Dolly? Heeft mijn Dolly daarom teelbalkanker?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik heb seks gehad met een minderjarige hond. Hier heb ik spijt van en wil haar graag iets geven. Helaas heb ik daar geen geld voor. Zou iemand geld kunnen storten? Een bloemetje sturen is ook goed, ook al zal dit geen ene kanker helpen. Wees geen botte lul en help Daisy de winter door.
Doe het dan voor mij. Ik kan een fotomodel van je maken, een superster! PM naaktfoto's even naar mij, ik stuur ze dan door naar een goed bevriend model agency!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik laat mijn trut niet voor Danny zien
Dat doe ik uit het raamquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Gouw! Snel de stad in om een paar vastgevroren daklozen uit te lachen!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wie plaats alle linkjes even bijvelkaar?
Tvp voor fokke en sukkequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef Paul het volgende:
[..]
WEER TE LAAT
Nouja komt wel weer in fokke en sukke terug als samenvatting
Jij bent vast een stuk betrouwbaarder en beter dan danny inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Doe het dan voor mij. Ik kan een fotomodel van je maken, een superster! PM naaktfoto's even naar mij, ik stuur ze dan door naar een goed bevriend model agency!
Echt waar!
Ze zei tegen mij Daisy.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef Dzy het volgende:
[..]
Bedoel je niet Dolly? Heeft mijn Dolly daarom teelbalkanker?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SHE weet 1 ding beter, namelijk dat jij niet genoeg ruggegraat had om ONZ overeind te houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh puhlease.
Jullie geloven een die hard KLB-SC'er op zijn woord? En nu denken jullie: Dit is mijn Wendy van Dijk moment?
Vooral jij she zou beter moeten weten.
Het glazen huis is 1, maar een anonieme baggeraar op internet?
Christus, je bent alleen maar boos omdat je boos bent dat je eigen naïviteit in een keer blootgelegd wordt.
bij odin wat heeft dat met dit topic te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:32 schreef SHE het volgende:
[..]
SHE weet 1 ding beter, namelijk dat jij niet genoeg ruggegraat had om ONZ overeind te houden.
Niet iedereen doet maar wat, sommige mensen doen alles wat ze doen met overtuiging
Watch and learn, penis.![]()
Ik ben liever naief dan een fucking zwartkijker op een paar bits & bytes.
Ook al issie best groot zn ballen zijn nooit echt ingezonken en z'n lul is ook vrij klein. Maar misschien vind je het ook fijn om te weten dat ik er 3 minuten ervoor nog in heb lopen roeren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:32 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ze zei tegen mij Daisy.![]()
EN IK DACHT DAT HET EEN TEEF WAS.
![]()
![]()
Ik denk dat je mama haar kut nog wel ff wil laten zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Doe het dan voor mij. Ik kan een fotomodel van je maken, een superster! PM naaktfoto's even naar mij, ik stuur ze dan door naar een goed bevriend model agency!
Echt waar!
Ik heb het gevoel dat iemand niet lang meer mod isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dat je mama haar kut nog wel ff wil laten zien.
Srsly.
Ik stop je er zelf in terug, fuckface.
jij bent gespannenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Srsly.
Je gevoel laat je weer eens in de steek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iemand niet lang meer mod is![]()
![]()
Nog een die oprecht boos wordt over een geintje op het internet! Vanwege "mensen die echt in een vergelijkbare situatie hebben gezeten". Goed man, dat je voor die mensen opkomt (ik ga er even vanuit dat je daar zelf niet bij hoort).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:35 schreef probeer het volgende:
werkelijk misselijk van je gozer. echt een zieke streek, vooral richting mensen die echt in een vergelijkbare situatie hebben gezeten. totaal respectloos.
ik hoop echt dat je vriendin totaal niets meer van je moet.
Nu ga je wel een beetje ver...........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Srsly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |