quote:
Waarom vertel jij dat ik jouw kloon benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]!
Mijn lemming werpt zijn vruchten af.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]!
Mijn lemming werpt zijn vruchten af.
Het gaat niet om SHE. Het gaat om Noorsbloed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef Paul het volgende:
Ik snap de link niet met SHE wie legt het ff uit in jip en janneke taal
Is het niet geloofwaardig danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarom vertel jij dat ik jouw kloon ben
Is ook zo, jullie hebben allebei vrouwen als avatar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarom vertel jij dat ik jouw kloon ben
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
Mijn vriendin houdt niet van lopen kunnen jullie een scootmobiel voor haar financieren?
Oh ja want iedereen is een 24/7 foknerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat niet om SHE. Het gaat om Noorsbloed.
Christus waarom leg ik het nog uit.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is ook zo, jullie hebben allebei vrouwen als avatar.
Wel heel toevallig hè_!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
Vandaag kreeg ik te horen dat ik hooguit nog maar 2 jaar te leven heb. Het begon allemaal met een naar hoestje en inmiddels zit ik in een rolstoel welke ik met een knuppeltje moet besturen. Dat het gaat eindigen staat zeker vast, het laatste redmiddel, de chemokuur sloeg niet aan. Ook het bezoek aan Jomanda mocht niet baten. Het is nu eenmaal zo, ik moet sterk blijven voor mijn ouders en vriendin, zij gaan er aan onderdoor. Natuurlijk, zelf sta ik ook op instoren, maar ik moet sterk blijven voor eerder genoemden.
Helaas worden de kosten niet gedekt door de verzekering en daarmee laat ik mijn nabestaanden met een grote schuld achter. Verder nog zoveel dromen welke ik in vervulling had willen laten gaan. Ik had graag nog iets van de wereld zien. Helaas zal ik afscheid moeten nemen van de wereld met als hoogtepunt het weekendje Ardennen in een voor rolstoelers aangepast appartement samen met mijn dierbaren.
Het was mooi en de laatste jaren zal ik er alles aan doen om het zo te laten eindigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |