Appel.quote:
gers, kan ik het ff hebben over m'n parkiet. Ik denk dat hij ziekjes wordt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef gers het volgende:
ik ben echt geneigd zijn adres gegevens hier te posten
Hij heeft hem zelfs een bloemetje gestuurdquote:
De Elsevierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
Nu komt ie in de Elsevier:
''Jongen verzint verhaal op FOK! en verliest vriendin''.
Zou niet de eerste zjin
Degenen die nu nog reageren zijn alleen de SC-ers, dus waarom kan dit niet verder daar, waar het inmiddels ook volop besproken wordt?quote:
Buf, ik ben een metalslaaf. Ik heb de hele tijd me voorgedaan als een RnB liefhebber, sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelfs een bloemetje gestuurd
Blijkbaar.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
morgen afspraak bij de tattooboer voor een nb tattoo
KLOOTZAK! HOE KON JEquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Buf, ik ben een metalslaaf. Ik heb de hele tijd me voorgedaan als een RnB liefhebber, sorry![]()
Ik zou iets zeggen over metal ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef damsco het volgende:
Ik ga ook iets bedenken. Weet nog niet wat maar ik bedenk wel wat!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Buf, ik ben een metalslaaf. Ik heb de hele tijd me voorgedaan als een RnB liefhebber, sorry![]()
Tjonge jonge. Het is internets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef gers het volgende:
ik ben echt geneigd zijn adres gegevens hier te posten
Weet je;quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat.
Vind ik het cool van NB?
Nope, maar hij komt wél terug.
De rest van alle verhalen die van A tot Z gelogen waren en zijn, het meeleven daarmee, HET GEBEURT nu eenmaal.
Naief, niet naief, iedereen kan zijn of haar verhaal altijd mooier maken dan het is.
Internet weet je wel, waar mensen een totaal ander leven kunnen "aanschaffen"
Dacht dat jij niet meer opkwam voor NB?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |