Dat ook inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je bent echt 80 jaar te laat geboren. 39-45 had je prachtig gevonden!
Juist wel doen dan. Hebben we weer eens een legendarische actie op FOKquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik zelfs te ver gaanal zou hij niet de 1e zijn die zn baan verliest dankzij fok
Dat jij nog mod bentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit de nieuwe SC ? Heb f TT aangepast.
Mijn fakkel brand, ik sluit vast aan achter ons aller leider Juup©quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef GasTurbine het volgende:
Juup, heb jij nog pek liggen, ik kan mijn pek niet vinden. Voor de veren zorg ik wel. Heeft iedereen zijn hooivorken bij zich?
Niet in de SC noob, in R&Pquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef damsco het volgende:
deze shit is echt te master. Ik zie het al helemaal voor me, al die slowchat sukkels al jankend een kaarsje opsteken voor een bloedgeil mokkeltje wat spring levend is. Je bent knettergek NoorsBloed, maar mijn god wat een actie
:D !1!1!11!
Niet doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef gers het volgende:
ik ben echt geneigd zijn adres gegevens hier te posten
Heb je die dan ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef gers het volgende:
ik ben echt geneigd zijn adres gegevens hier te posten
waarom ruik ik raarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef GuyFawkes het volgende:
Juup©, Adelante: Neem FOK! niet té serieus
SHE: Naïviteit is géén positief eigenschap.
Reetveter: Je ruikt raar.
Mirre:
edit:
GERS: HAHAHHAHAHAHAH![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit de nieuwe SC ? Heb f TT aangepast.
Het waren meer die lui uit R&P maargoed, er waren in de SC inderdaad ook wat users die er iets te begaan mee warenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef damsco het volgende:deze shit is echt te master. Ik zie het al helemaal voor me, al die slowchat sukkels al jankend een kaarsje opsteken voor een bloedgeil mokkeltje wat spring levend is. Je bent knettergek NoorsBloed, maar mijn god wat een actie
:D !1!1!11!
QFT.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef JanusAnus het volgende:
Ik lees net dat topic en eerlijk gezegd vind ik het een geniale grapHij maakt het zo overdreven, had het zo uit een hollywoodfilm gehaald kunnen hebben
en iedereen gaat er serieus op in
![]()
En dan maakt hij een "excuustopic" en dan gaan mensen helemaal bedenken of ze hem vergeven, of echt diep verontwaardigd lopen doen.. ZE GAAN ER WEER SERIEUS OP IN
-edit-
Dat doet me denken..... zou dat verhaal van Juup© dan ook gelogen zijn ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn fakkel brand, ik sluit vast aan achter ons aller leider Juup©
HELL YEAH!quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef timmmmm het volgende:
Ten eerste is TS een verwerpelijke rattenkeutel, ten tweede biedt hij nu alleen zijn excuses aan, omdat dat de snelste uitweg is, ten derde moet dit topic dichtgegooid worden, omdat je hem nu enkel geeft wat hij graag wil, meer aandacht, en ten vierde is het TS eigen schuld dat zijn vriendin nu lastig gevallen wordt, hij is degene die haar erbij betrok.
Ik snap niet dat TS nog terugkomt, maarja, aandacht blijft aandacht hè
Ik hoop dat TS vriendin hem keihard dumpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |