Op deze manier kunnen we ook een heeeuuulle berg zeeegels kopen~!!!!1quote:
tim imbeciel pleurisjong, waarom ga je niet gewoon voorgoed naar libelleforum!!11!!1!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slowchat ftw!
Iedereen basht NB, SHE basht ook ineens de helft van de posters, het kan spannend worden
timmmmm de grote zienerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zei ik een hlaf uur geleden in KLB FB al
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef probeer het volgende:
[..]
waar het om gaat is dat meneer een respectloze lul is die zich niet kan inbeelden dat het misschien wel erg kwetsend is naar mensen die zoiets wel hebben meegemaakt.
Ik was niet helemaal serieus, ik wil je wel helpen damsco terug in zijn moeder's baarmoeder dirigeren.quote:
gvd klootzak nu zit er snot op mijn schermquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
wedden dat juup nu naar mirre gaat en een kindje verwerkt. En dan haar over 4 maand van de trap kankert zodat NB bij kaboem.nl een topic kan openen
JAAAAAA!!!1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op deze manier kunnen we ook een heeeuuulle berg zeeegels kopen~!!!!1
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:43 schreef Dzy het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus, ik wil je wel helpen damsco terug in zijn moeder's baarmoeder dirigeren.
Nou, ik heb dat geile emovrouwtje van hem meermaals clandestien gebatst als het raampje in het ziekenhuis openstond! En jullie maar kaarsjes branden!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever SHE's kut dan de comakut van mirre
verwerktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
wedden dat juup nu naar mirre gaat en een kindje verwerkt. En dan haar over 4 maand van de trap kankert zodat NB bij kaboem.nl een topic kan openen
Jep.quote:
*PROEST*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
Proest*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef reetveter het volgende:
Schuimbekkendquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die ligt bij eht werk van NB voor de deur, wachtend tot ze open gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |