Het wordt intressanterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dat je mama haar kut nog wel ff wil laten zien.
Srsly.
Ik stop je er zelf in terug, fuckface.
Daar gaan de beloofde naaktfoto'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iemand niet lang meer mod is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Dit gaat echt nérgens meer over
[ afbeelding ]
Puik vermaak.
quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
138459371
M'n pantoffeldiertje heeft geen voedsel meer.
Slowchat ftw!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Dit gaat echt nérgens meer over
[ afbeelding ]
Puik vermaak.
eet hem opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
138459371
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
138459371
waar het om gaat is dat meneer een respectloze lul is die zich niet kan inbeelden dat het misschien wel erg kwetsend is naar mensen die zoiets wel hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja sorry hoor, ik vind het ontzettend overdreven.
De gozer heeft gezegd dat hij er spijt van heeft, hij kan jullie niet allemaal ff komen knuffelen
Iedereen maakt weleens een bullshit topic, deze mag dan door sommigen als kwetsend zijn ervaren, maar wat maakt het in godsnaam uithij heeft er duidelijk heel heel heel veel spijt van, accepteer dat ofzo
Laatst was er in R&P ook een topic van een user die deed alsof hij homo was, caregewoon een grapje. Zouden sommigen ook als kwetsend kunnen ervaren.
Dus waar gaat het nu om? Principekwestie? Allemaal schaapjes op FOK!? Altijd wel grappig om te zien dat als er een loopt te schreeuwen de volgenden die in het topic komen kijken allemaal elkaar willen overstemmen.
Zielig vind ik dat.
Die gozer voelt zich iig nu flink klote, dat mag ook, het is natuurlijk wel fout wat hij gedaan heeft, maar 1 topic was ook wel genoeg geweest
En tegen die droeftoeters die zijn adres hier willen gooienga je eens diep schamen joh! Dat vind ik iig veeeele malen triester dan wat hij gedaan heeft.
Zo! En nu ga ik slapen
[/moraalridder]
Neuh, meer dan twee topics is deze kwestie klaarblijkelijk niet waard.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slowchat ftw!
Iedereen basht NB, SHE basht ook ineens de helft van de posters, het kan spannend worden
Liever SHE's kut dan de comakut van mirrequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef JanusAnus het volgende:
She, stop eens met over je kut praten, deze grap verdient alle aandacht.
Open anders een nieuw topic over je kut.
Dat zei ik een hlaf uur geleden in KLB FB alquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, meer dan twee topics is deze kwestie klaarblijkelijk niet waard.
What else is new.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slowchat ftw!
Iedereen basht NB, SHE basht ook ineens de helft van de posters, het kan spannend worden
Ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef Schatgraver het volgende:
Eingelijk moet ik al slapen.
Maar omdat het zo'n speciaal topic is mag ik van m'n mams opblijven tot heul laat
En zo is het maar netquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Liever SHE's kut dan de comakut van mirre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |