Geef het adres maar, ik wil morgen ook wel bellen indien mogelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef afcajos het volgende:
15 steentjes aan diegene die dit naar zijn werkgever mailt
Kan goedquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Oh ik denk trouwens dat die oprechte excuses ook een "grap" zijn, wat jullie?
Je meent toch niet dat je haar lastig valt omdat NB dat flikt?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel kan. Ik zal mij beraden.
GERS NIET HOOOOR!!!!!!!!!!11111!!!11!!11:Dquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind is dat er nu een kans is dat mensen hier voortaan misschien minder snel iemand willen helpen of steunen omdat ze denken dat het verhaal van iemand een hoax zou kunnen zijn. Het goede vertrouwen van mensen schenden vind ik wel heel triest... Maar goed, NB heeft rouw betoond dus dat is ook al wel weer iets.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind is dat er nu een kans is dat mensen hier voortaan misschien minder snel iemand willen helpen of steunen omdat ze denken dat het verhaal van iemand een hoax zou kunnen zijn. Het goede vertrouwen van mensen schenden vind ik wel heel triest... Maar goed, NB heeft rouw betoond dus dat is ook al wel weer iets.
Ohjee NBquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geef het adres maar, ik wil morgen ook wel bellen indien mogelijk.
Precies.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Echt hequote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef damsco het volgende:
NoorsBloed, ik vond je een echt mongooltje maar nu mag ik je wel. Je hebt dus al die slowchat sukkels te grazen genomen![]()
![]()
???? Props man
![]()
NoorsBloed
Stoute mensen in Nigeria ook! Ik heb honderd euro naar ze overgemaakt en nu hebben ze m'n vertrouwen geschondenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Tja, dat is het leven. Of je nou je geld/vertrouwen geeft aan een dakloze, UNICEF, politieke partij of de overheid an sich.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind is dat er nu een kans is dat mensen hier voortaan misschien minder snel iemand willen helpen of steunen omdat ze denken dat het verhaal van iemand een hoax zou kunnen zijn. Het goede vertrouwen van mensen schenden vind ik wel heel triest...
Roep er dan ook niet toe op kneus.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als beveiliger op een station, maar ik zal maar niet zeggen waarwant er is vast een NSB'er die het daadwerkelijk gaat mailen
Je bent echt 80 jaar te laat geboren. 39-45 had je prachtig gevonden!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als beveiliger op een station, maar ik zal maar niet zeggen waarwant er is vast een NSB'er die het daadwerkelijk gaat mailen
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
zijn excuses zijn alles behalve oprechtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij mot heeft met zijn vriendin die wordt lastiggevallen
Draai je niet een beetje door juupkequote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |