abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64728095
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik vind het een realistisch bod. Alleen ik snap Twente wel als ze een veel hoger bedrag vragen.
Drie jaar geleden had ik het ook heel hoog gevonden, maar als je kijkt wat we voor Suarez, Huntelaar en Sulejmani hebben betaald vind ik wel dat je 9 miljoen kan bieden. Die jongen is namelijk wel heel erg goed.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:20:31 #202
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_64728153
I've got more game than Monopoly.
pi_64728185
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ajax heeft wel een beetje zijn eigen glazen ingegooid door 16 miljoen voor Sulejmani te bieden. Clubs verwachten nu gewoon heel veel van ons.
Dat is ook zo. Dat wij in zo'n belachelijke vraagprijs van Heerenveen tuinen is stom. Sulejmani was even veel waard geweest als Suarez destijds. Elia 1/2 miljoen minder.
pi_64728210
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik vind het een realistisch bod. Alleen ik snap Twente wel als ze een veel hoger bedrag vragen.
Maximaal 8 miljoen zou ik zeggen. Anders dreigen gebruik te maken van Douglas' afkoopsom
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 14:21:50 #205
138438 crew  Pizzakoppo
pi_64728212
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Drie jaar geleden had ik het ook heel hoog gevonden, maar als je kijkt wat we voor Suarez, Huntelaar en Sulejmani hebben betaald vind ik wel dat je 9 miljoen kan bieden. Die jongen is namelijk wel heel erg goed.
Dat gebeurt ook wel, zou wel een final offer van 10 miljoen worden ofzo
pi_64728330
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Maximaal 8 miljoen zou ik zeggen. Anders dreigen gebruik te maken van Douglas' afkoopsom
Hoe komen jullie allemaal bij een Douglas' afkoopsom? Ik heb er nog nooit iets over gelezen.. Kan iemand mij inlichten?
pi_64728352
Het is ook wel een logische reactie van clubs als Twente, Heerenveen en Groningen eigenlijk. Sinds de transfers van Sneijder, Babel, Drenthe en Huntelaar is het duidelijk geworden dat Nederlandse Eredivisiespelers een grotere waarde vertegenwoordigen dan voorheen. Het zou raar zijn als Ajax wel profiteerd van de toegenomen waarde maar clubs als Twente niet.
Zolang buitenlandse clubs veel voor onze spelers betalen, zullen wij ook veel voor hun spelers moeten betalen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64728398
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Dat wij in zo'n belachelijke vraagprijs van Heerenveen tuinen is stom. Sulejmani was even veel waard geweest als Suarez destijds. Elia 1/2 miljoen minder.
Wat had je dan gewild? Een paar miljoen aan miserabele spelers alike Kennedy uitgeven? Dat is niet waar Van Basten voor gekomen is, hij heeft zelf gezegd dat kwaliteit op het veld moet staan. Daarnaast zal he scoutingsapparaat wel drastisch worden aangepast op de langere termijn dat zulk soort spelers zelf gescout worden en de miljoenen naar echte topspelers kunnen gaan. Neemt overigens niet weg dat ik het met je eens ben dat 16 miljoen veel te hoog was. 10 miljoen had genoeg geweest.
pi_64728405
Als ik Blind was zou ik trouwens een cheque van 10 miljoen + een pasfoto van Kennedy over de fax naar Munsterman sturen voor Wielaert en Elia .
pi_64728419
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hoe komen jullie allemaal bij een Douglas' afkoopsom? Ik heb er nog nooit iets over gelezen.. Kan iemand mij inlichten?
Dude... dat is een gerucht waar ik niks van geloof, vandaar de
pi_64728466
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dude... dat is een gerucht waar ik niks van geloof, vandaar de
Die afkoopsom van Wielaert was ook een gerucht, en blijkt dus ook te kloppen
pi_64728472
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik heb het een paar keer gelezen maar die clausule is er volgens mij niet anders had Ajax of Schalke 04 hem wel al gekocht.
lollig
pi_64728503
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Voor 1,5 miljoen had FC Volendam hem al wel gehaald.
pi_64728546
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Voor 1,5 miljoen had FC Volendam hem al wel gehaald.
Ik denk dat er maar weinig Nederlanse clubs zijn waarvoor Wielaert Twente wil verlaten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64728626
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:29 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar weinig Nederlanse clubs zijn waarvoor Wielaert Twente wil verlaten.
Ik doelde op het gerucht van de 1,5 miljoen afkoopsom van Douglas. Dat Volendam was 'bewijze van...'
pi_64728656
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Wat had je dan gewild? Een paar miljoen aan miserabele spelers alike Kennedy uitgeven? Dat is niet waar Van Basten voor gekomen is, hij heeft zelf gezegd dat kwaliteit op het veld moet staan. Daarnaast zal he scoutingsapparaat wel drastisch worden aangepast op de langere termijn dat zulk soort spelers zelf gescout worden en de miljoenen naar echte topspelers kunnen gaan. Neemt overigens niet weg dat ik het met je eens ben dat 16 miljoen veel te hoog was. 10 miljoen had genoeg geweest.
Tuurlijk wil ik geen spelers als Kennedy, doh. Ik bedoel er niets verkeerds mee. Ik vind het goed dat Ajax heeft geinvesteerd in Sulejmani hoor, maar 16 miljoen is natuurlijk veel te veel. Verder boeit het me niets hoor.

Van Basten heeft toendertijd ook tegen Ajax gezegd alleen te willen komen als hij kan investeren in échte versterkingen. Ik geef hem helemaal gelijk.
pi_64728686
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef koningdavid het volgende:
Het is ook wel een logische reactie van clubs als Twente, Heerenveen en Groningen eigenlijk. Sinds de transfers van Sneijder, Babel, Drenthe en Huntelaar is het duidelijk geworden dat Nederlandse Eredivisiespelers een grotere waarde vertegenwoordigen dan voorheen. Het zou raar zijn als Ajax wel profiteerd van de toegenomen waarde maar clubs als Twente niet.
Zolang buitenlandse clubs veel voor onze spelers betalen, zullen wij ook veel voor hun spelers moeten betalen.
Het zal Twente, Heerenveen of Groningen natuurlijk ook niet lukken een speler voor boven de 15 miljoen te verkopen aan een buitenlandse club. De realiteit is gewoon dat clubs dat pas doen als een speler bij een Nederlandse traditionele top 3 club heeft gespeeld. Dan kan Twente nog zoveel willen voor Elia maar de buitenlandse clubs zullen dat echt niet gaan betalen tenzij hij gaat schitteren in de UEFA cup.
pi_64728691
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die afkoopsom van Wielaert was 3 weken geleden nog in het nieuws hoor.. Heeft zelfs op alle Ajax-nieuwssites gestaan.
pi_64728774
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:32 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Het zal Twente, Heerenveen of Groningen natuurlijk ook niet lukken een speler voor boven de 15 miljoen te verkopen aan een buitenlandse club.
Alves?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64728786
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:31 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik doelde op het gerucht van de 1,5 miljoen afkoopsom van Douglas. Dat Volendam was 'bewijze van...'
Ja dat is zeker onzin

Maar dat hij een afkoopsom heeft lijkt me wel zeker, anders tekenen ze tegenwoordig niet bij. Zeker niet als grotere clubs interesse hebben zoals afgelopen zomer bij Douglas vlak voordat hij bijtekende.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64728817
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:
Als ik Blind was zou ik trouwens een cheque van 10 miljoen + een pasfoto van Kennedy over de fax naar Munsterman sturen voor Wielaert en Elia .
Die pasfoto kan ik ook wel faxen alleen die 10 miljoen wordt lastig ! Zou zeker een goede deal zijn
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:39:50 #222
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64728968
De afkoopsom van Wielaert is gewoon in het nieuws geweest toen hij zijn contract verlengde. Die van Douglas is een keer ergens genoemt want hij zou misschien een gelimiteerde transfersom hebben.
Maar Douglas hebben we niet nodig.
Zijn kwaliteiten zijn al aanwezig in de verdediging. Met Wielaert heb je juist iemand die aanvullende kwaliteiten heeft. Daarnaast is het een Nederlander en karaktervolle jonge.
Met Van der Wiel/Wielaert/Vertonghen/Vermaelen/Silva/Oleguer/Alderweireld heb je een sterke verdediging.
Met Ervaring/Kwaliteit/Snelheid/Opbouwde Kwaliteit. Goed genoeg voor Nederland en misschien zelfs wel voor Europa.
#FreeHat
pi_64729275
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Alves?
Ok die transfer van Alves was een uitzondering maar dat is ook echt vaag gegaan. Maar clubs zullen waarschijnlijk niet nog zo'n poging wagen nadat Alves als een van de 3 slechtste aankopen is geweest dit seizoen in de premier league.
pi_64729329
Wielaert . Wel opeens uit het niks daarom. Nu kijken of er nog andere versterkingen te halen zijn (Elia) en dan lijkt de selectie rond. Hopen dat dit een jaartje of 2 bij elkaar kan blijven. Dan heb je een aardige kern. Mocht Suarez dan verkocht worden kan je altijd weer investeren. Zeker gezien het prijskaartje wat hij om z'n nek zal hebben hangen.
pi_64729385
Wielaert is welkom, alhoewel ik liever Douglas zie komen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')