Drie jaar geleden had ik het ook heel hoog gevonden, maar als je kijkt wat we voor Suarez, Huntelaar en Sulejmani hebben betaald vind ik wel dat je 9 miljoen kan bieden. Die jongen is namelijk wel heel erg goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind het een realistisch bod. Alleen ik snap Twente wel als ze een veel hoger bedrag vragen.
Is niet de eerste keer dat hij met Galatasaray in verband wordt gebracht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef Dvm86 het volgende:
Op verschillende Turkse sites zie ik iets staan over Kennedy - mogelijk dat Galatasaray interesse heeft (iemand een translate tool?)
[..]
http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=spor&KategoriID=&ArticleID=1043589&Date=06.01.2009&b=Galatasaraydan%20gizli%20harekat
http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=spor&KategoriID=&ArticleID=1043589&Date=06.01.2009&b=Galatasaraydan
http://haber.gazetevatan.(...)6897_5/216897/5/Spor
http://fanatik.ekolay.net(...)tail_32_122932_9.htm
Dat is ook zo. Dat wij in zo'n belachelijke vraagprijs van Heerenveen tuinen is stom. Sulejmani was even veel waard geweest als Suarez destijds. Elia 1/2 miljoen minder.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een beetje zijn eigen glazen ingegooid door 16 miljoen voor Sulejmani te bieden. Clubs verwachten nu gewoon heel veel van ons.
Maximaal 8 miljoen zou ik zeggen. Anders dreigen gebruik te maken van Douglas' afkoopsomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind het een realistisch bod. Alleen ik snap Twente wel als ze een veel hoger bedrag vragen.
Dat gebeurt ook wel, zou wel een final offer van 10 miljoen worden ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Drie jaar geleden had ik het ook heel hoog gevonden, maar als je kijkt wat we voor Suarez, Huntelaar en Sulejmani hebben betaald vind ik wel dat je 9 miljoen kan bieden. Die jongen is namelijk wel heel erg goed.
Hoe komen jullie allemaal bij een Douglas' afkoopsom? Ik heb er nog nooit iets over gelezen.. Kan iemand mij inlichten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maximaal 8 miljoen zou ik zeggen. Anders dreigen gebruik te maken van Douglas' afkoopsom
Wat had je dan gewild? Een paar miljoen aan miserabele spelers alike Kennedy uitgeven? Dat is niet waar Van Basten voor gekomen is, hij heeft zelf gezegd dat kwaliteit op het veld moet staan. Daarnaast zal he scoutingsapparaat wel drastisch worden aangepast op de langere termijn dat zulk soort spelers zelf gescout worden en de miljoenen naar echte topspelers kunnen gaan. Neemt overigens niet weg dat ik het met je eens ben dat 16 miljoen veel te hoog was. 10 miljoen had genoeg geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dat wij in zo'n belachelijke vraagprijs van Heerenveen tuinen is stom. Sulejmani was even veel waard geweest als Suarez destijds. Elia 1/2 miljoen minder.
Dude... dat is een gerucht waar ik niks van geloof, vandaar dequote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe komen jullie allemaal bij een Douglas' afkoopsom? Ik heb er nog nooit iets over gelezen.. Kan iemand mij inlichten?
Die afkoopsom van Wielaert was ook een gerucht, en blijkt dus ook te kloppenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dude... dat is een gerucht waar ik niks van geloof, vandaar de
Ik heb het een paar keer gelezen maar die clausule is er volgens mij niet anders had Ajax of Schalke 04 hem wel al gekocht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe komen jullie allemaal bij een Douglas' afkoopsom? Ik heb er nog nooit iets over gelezen.. Kan iemand mij inlichten?
Voor 1,5 miljoen had FC Volendam hem al wel gehaald.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die afkoopsom van Wielaert was ook een gerucht, en blijkt dus ook te kloppen
Ik denk dat er maar weinig Nederlanse clubs zijn waarvoor Wielaert Twente wil verlaten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Voor 1,5 miljoen had FC Volendam hem al wel gehaald.
Ik doelde op het gerucht van de 1,5 miljoen afkoopsom van Douglas. Dat Volendam was 'bewijze van...'quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig Nederlanse clubs zijn waarvoor Wielaert Twente wil verlaten.
Tuurlijk wil ik geen spelers als Kennedy, doh. Ik bedoel er niets verkeerds mee. Ik vind het goed dat Ajax heeft geinvesteerd in Sulejmani hoor, maar 16 miljoen is natuurlijk veel te veel. Verder boeit het me niets hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild? Een paar miljoen aan miserabele spelers alike Kennedy uitgeven? Dat is niet waar Van Basten voor gekomen is, hij heeft zelf gezegd dat kwaliteit op het veld moet staan. Daarnaast zal he scoutingsapparaat wel drastisch worden aangepast op de langere termijn dat zulk soort spelers zelf gescout worden en de miljoenen naar echte topspelers kunnen gaan. Neemt overigens niet weg dat ik het met je eens ben dat 16 miljoen veel te hoog was. 10 miljoen had genoeg geweest.
Het zal Twente, Heerenveen of Groningen natuurlijk ook niet lukken een speler voor boven de 15 miljoen te verkopen aan een buitenlandse club. De realiteit is gewoon dat clubs dat pas doen als een speler bij een Nederlandse traditionele top 3 club heeft gespeeld. Dan kan Twente nog zoveel willen voor Elia maar de buitenlandse clubs zullen dat echt niet gaan betalen tenzij hij gaat schitteren in de UEFA cup.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:25 schreef koningdavid het volgende:
Het is ook wel een logische reactie van clubs als Twente, Heerenveen en Groningen eigenlijk. Sinds de transfers van Sneijder, Babel, Drenthe en Huntelaar is het duidelijk geworden dat Nederlandse Eredivisiespelers een grotere waarde vertegenwoordigen dan voorheen. Het zou raar zijn als Ajax wel profiteerd van de toegenomen waarde maar clubs als Twente niet.
Zolang buitenlandse clubs veel voor onze spelers betalen, zullen wij ook veel voor hun spelers moeten betalen.
Die afkoopsom van Wielaert was 3 weken geleden nog in het nieuws hoor.. Heeft zelfs op alle Ajax-nieuwssites gestaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die afkoopsom van Wielaert was ook een gerucht, en blijkt dus ook te kloppen
Alves?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:32 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het zal Twente, Heerenveen of Groningen natuurlijk ook niet lukken een speler voor boven de 15 miljoen te verkopen aan een buitenlandse club.
Ja dat is zeker onzinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:31 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik doelde op het gerucht van de 1,5 miljoen afkoopsom van Douglas. Dat Volendam was 'bewijze van...'
Die pasfoto kan ik ook wel faxen alleen die 10 miljoen wordt lastigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:
Als ik Blind was zou ik trouwens een cheque van 10 miljoen + een pasfoto van Kennedy over de fax naar Munsterman sturen voor Wielaert en Elia.
Ok die transfer van Alves was een uitzondering maar dat is ook echt vaag gegaan. Maar clubs zullen waarschijnlijk niet nog zo'n poging wagen nadat Alves als een van de 3 slechtste aankopen is geweest dit seizoen in de premier league.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |