quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je wel ontkennen dat het Ooijer is?
Dat zou je ook bijna over lurling zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:55 schreef Radegast het volgende:
Mja, liever kampioen met Ooijer dan 2de worden met Oleguer.
Nog 2687 minuten wachten dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:00 schreef M0NTANA het volgende:
Donderdag wordt het bekend gemaakt. Het is een centrale verdediger. Meer zeg ik er niet over.
quote:Ajax verhoogt bod op Elia
ENSCHEDE - Ajax heeft bij monde van manager technische zaken Danny Blind een tweede bod uitgebracht op Eljero Elia (21). De Amsterdammers hadden aanvankelijk 5 miljoen euro voor de aanvaller van FC Twente over, maar verhoogden dat bedrag tot 6,5 miljoen.
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman noemde het eerste voorstel een belediging en is ook nu nog niet bereid om over een transfer te praten. Elia gaf eerder in Telesport al aan dat hij graag naar Ajax wil.
Naar verluidt wil FC Twente minimaal 12 miljoen euro voor Elia ontvangen. De oud-speler van ADO Den Haag is in Enschede aan zijn tweede seizoen bezig en scoorde in de 17 competitiewedstrijden tot dusver 5 keer.
telegraaf
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:17 schreef venomsnake het volgende:
De Amsterdammers hadden aanvankelijk 5 miljoen euro voor de aanvaller van FC Twente over, maar verhoogden dat bedrag tot 6,5 miljoen.
Zitten ze Twente gewoon een beetje te fucken ofzo?quote:
Van 31 december. Hopen dus dat Ajax niet voor een schijntje deze knakker koopt.quote:AZ Alkmaar have confirmed an interest in signing Blackburn Rovers defender Andre Ooijer.
Holland international Ooijer is out of contract at the end of the season and has previously suggested he will return home when his Rovers deal expires.
However, the experienced stopper could be offered a January move back to the Eredivisie by league leaders AZ.
Reigning champions PSV Eindhoven have previously expressed an interest, and now AZ have joined the chase for Ooijer.
"From a footballing perspective we would like to sign him for the club," AZ technical director Marcel Brands told Voetbal International.
"But the problem is that you don't sign Andre for the bench, so then you must put another player on the bench.
"Maybe that would result in disruption rather than calm."
Niet meer bieden dan 6,5! Als hij zijn contract niet verlengd zullen ze hem in de zomer wel moeten verkopen, kunnen ze echt niet meer de hoofdprijs vragen lijkt mij zo!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:26 schreef sjimz het volgende:
6,5 gaat hem niet worden denk ik
Laat hem dan maar gewoon bij Twente blijven.
Yep, en pas als Kennedy, Rommedahl. Martina en Delorge vetrokken zijn mogen ze van mij een aanvallertje halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:01 schreef Sethje het volgende:
Eeen verdediger en een creatieve middenvelder zijn wat mij betreft welkom
Van der Wiel tekent zijn nieuwe contract?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax gaat deze week opvolger van Oleguer presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |