Krijg er nog steeds kippenvel van. De 3de ster word voor Sjakiequote:
inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
inderdaadBedankt Joop !!!
Wat moet hij dan zeggen kom hem maar ophalen, en omdat jullie zo aardig zijn krijgen jullie er Douglas en Elia voor een fooi bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Wanneer stoppen ze nou eens met dat liegen.quote:
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Zo gaat het toch altijd, hoe lang waren de geruchten over KJH niet allemaal onwaar?.
Maar een afkoopsom van 1,5 miljoen is wel erg laagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:35 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja dat is zeker onzin![]()
Maar dat hij een afkoopsom heeft lijkt me wel zeker, anders tekenen ze tegenwoordig niet bij. Zeker niet als grotere clubs interesse hebben zoals afgelopen zomer bij Douglas vlak voordat hij bijtekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |