Ik ben het met je eens wat Oleguer betreft, maar Sno blijf ik potentieel een leuke speler vinden, waarschijnlijk als enige hier maar toch. Hij heeft totaal geen handelingssnelheid en dat is zijn grootste probleem maar hij heeft wel inzicht, fysiek en scorend vermogen. Ook bij Jong Ajax laat hij zich van zijn beste kant zien en ik hoop dat hij komende seizoenshelft toch zijn kansjes wel krijgt, zij het bij een 4-0 voorsprong uiteraard.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik vind dat de mensen die Oleguer kenden van Barcelona en toch voor zijn komst waren zich toch wel mogen schamen. waarom zou een onzekere factor bij Barcelona opeens een rots in de branding zijn bij Ajax? Gabri kon mee met het niveau maar kon weg door blessures en trainerswisselingen. Oleguer daarintegen was de Colin van Barcelona.. als hij erin kwam hield iedereen z'n hart vast. het aantrekken van Oleguer (en Sno zelfde verhaal) neem ik Marco dan ook wel een beetje kwalijk in het kader van naïviteit (speelt bij grote club=goeie speler).
maargoed, nu hebben we Wielaert. iemand die zich vooral de laatste tijd heeft bewezen als prima verdediger en leider in de defensie voor in de Eredivisie. mooi zo![]()
oh ja, Angstgegner
Sno is geweldig als ie 1 speler uit de wedstrijd moet spelen. Enige nadeel is dan nog dat Sno alleen z'n best doet als het een grote speler is zoals Kaka of Ronaldo ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens wat Oleguer betreft, maar Sno blijf ik potentieel een leuke speler vinden, waarschijnlijk als enige hier maar toch. Hij heeft totaal geen handelingssnelheid en dat is zijn grootste probleem maar hij heeft wel inzicht, fysiek en scorend vermogen. Ook bij Jong Ajax laat hij zich van zijn beste kant zien en ik hoop dat hij komende seizoenshelft toch zijn kansjes wel krijgt, zij het bij een 4-0 voorsprong uiteraard.
plaatsen voor de CL dan maar zou ik zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Sno is geweldig als ie 1 speler uit de wedstrijd moet spelen. Enige nadeel is dan nog dat Sno alleen z'n best doet als het een grote speler is zoals Kaka of Ronaldo ofzo.
Volgend jaar mag Sno zijn klasse laten zien in de CLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
plaatsen voor de CL dan maar zou ik zeggen
Voor beiden zou hij te traag zijn, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Sno is geweldig als ie 1 speler uit de wedstrijd moet spelen. Enige nadeel is dan nog dat Sno alleen z'n best doet als het een grote speler is zoals Kaka of Ronaldo ofzo.
Volgens mij is hij een #10 die je vooral helemaal vrij moet laten, dat hij zijn passjes kan versturen en een stukje met de bal kan lopen, vooral geen taken geven en hopen dat hij aanvallend wat extra´s brengt, verdedigend hoef ik hem niet te zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor beiden zou hij te traag zijn, lijkt me.
Ik weet het niet met Sno. Hij heeft bepaalde kwaliteiten maar ik zou niet echt weten op welke positie hij nu goed tot zijn recht zou komen. Hij lijkt overal toch op een of andere manier tekort voor te komen.
Allemaal Nederlandstalig, komt goed dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:44 schreef Nashje het volgende:
Toch wel grappig hoe de verdediging er dan uit zou komen te zien:
V/d Wiel - Wielaert - Vertonghen - Vermaelen
Kwa namen past het allemaal wel bij elkaar dus.
Precies. Douglas is misschien in potentie beter als Wielaert maar Wielaert staat er meteen en heeft al de nodige ervaring. Zal niet worden doorverkocht aan Real maar zal toch absoluut zijn waarde hebben voor Ajax. En opbouwend erg sterk wat het spel van Ajax ten goede zal komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:59 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben blijer met Wielaert dan met Elia.
Een goede Nederlandse verdediger die ook belangrijk kan zijn in de kleedkamer. Dit hebben we nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |