Verplicht een TT bedenkenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Sorry Mike. Liep iets te lang te kutten met de OP.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef _Mike_ het volgende:
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=2553
Dat Silva er bij staat is ook wel leuk![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:44 schreef Noshiba het volgende:
TT; Waar sommige belangrijke wedstrijden missen
Dit is dus TOTALE BULLSHITquote:Op maandag 5 januari 2009 23:58 schreef BB-boy het volgende:
Als we de eerste twee wedstrijden winnen worden we kampioen.
NEC uit ja...quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef MaxC het volgende:
Word vrij lastige wedstrijd anders, evenals NEC
Dan zien we wel meteen waar we staan
Wat een stakker ben je dan als Woerts zijnde...quote:Hunter: Ík heb Feyenoord afgezegd
MADRID - Klaas-Jan Huntelaar is verbaasd over uitspraken van oud-Feyenoord-directeur Chris Woerts. Die stelde in VI dat Huntelaar in zijn Heerenveen-tijd een transfer naar Feyenoord had verkozen boven een overstap naar Ajax.
Omdat Feyenoord geen geld in kas had, zou de spits alsnog voor de stap naar Amsterdam hebben gekozen.
,,Ik las het en het is grote onzin wat Woerts beweert,’’ stelde Huntelaar gisteren in Madrid.
,,Ik heb nota bene zélf toenmalig Feyenoord-trainer Erwin Koeman gebeld dat ik niet op hun interesse in zou gaan. Ondanks dat ik met Koeman een goede band had vanuit onze gezamenlijke PSV-tijd. Ik heb destijds met alle clubs gesproken die interesse toonden, maar ik wist al snel dat ik naar Ajax wilde.’’
Idd. Kijk eens naar de tegenstanders in de laatste 4 wedstrijden van het seizoen.quote:
Al staan we 5 wedstrijden voor het einde 6 punten voor worden we kampioen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. Kijk eens naar de tegenstanders in de laatste 4 wedstrijden van het seizoen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat een stakker ben je dan als Woerts zijnde...
Inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat een stakker ben je dan als Woerts zijnde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |