Das best wel kutquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bwheheh. Ik viel bijna toen ik naar school reed. Een meisje uit mijn klas helemaal_!
Moest ze een telaatbriefje halen en toen ging ze maar opeens naar huisnu hoor ik net dat ze haar enkel gebroken heeft
![]()
Ja, doeeei met je pollquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef reetveter het volgende:
Poll: Wie wil er allemaal een foto van Allure_ zien?Ik Ik niet Ik niet want ik ben homo Ik wel want ik ben homo
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
DIE WAS VOOR FAS VERDOMMEquote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
Je hebt gestemd op: Ik wel want ik ben homo
SJIT IK KLIKTE MIS
WILKO TEWEIN, ANITAHELD!!quote:
klootzak, ik heb stage en m'n ov nog niet binnen, dus wordt hem nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat er morgen mee winkelen in Amsterdam?
Gaan we dan zo naar de Magna Plaza?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Sneeuwpoppen? We hebben sneeuwengeltjes gemaakt jwt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Das best wel kut![]()
maar wel veeeheeet
hoeveel sneeuwpoppen met chimeid-klasgenoten heb je gebouwd
Is goedquote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaan we dan zo naar de Magna Plaza?
EN de selexyz bij jullie is ook veul geiler!
quote:
quote:
Hier is het wel -17 vannacht hè.quote:
Boven op elkaar gaan liggen en dan sneeuwengeltjes makenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sneeuwpoppen? We hebben sneeuwengeltjes gemaakt jwt.
Mag ik dan kleding voor jou kopen.quote:
ik niet, want dat haalt de magie van je afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Pfff, alsof -17 zo erg is.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier is het wel -17 vannacht hè.
Zaterdag al geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef De_Ananas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |