Jij mag nooit meer radenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Douw Egberts koffiezetautomaat zeker?
Ik had ook al vragen gehad over de MARS-hype. Mensen vinden het maar vreemd dat meerdere mensen opeens tegelijk MARS! tweeten...quote:
Ajj, veel beterschap joh...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Gisteren was alles okay, tot in de avond, drie keer niezen en sindsdien kan ik geen adem meer halen, doen mijn longen een poging eruit te komen tijdens het hoesten en alle spieren zijn in de koorts/griep modus gegaan.
En ja, natuurlijk kun je naar buiten. Als je het leuk vindt.
Ja. Ja
.
je kan toch je eigen beker meenemen en die eronder frutten?quote:
Eens... verzinnen jullie eens een leuke mok voor mijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan toch je eigen beker meenemen en die eronder frutten?
Zonder van al die plastic bekertjes
* muisje-eliza denkt aan milieu
* Jannekje7 gaat lekker kopje cappuccino zetten met zelf bonen malende Saeco koffiezetautomaatquote:
Ach het zijn iedere dag schonequote:
Oeh lekker... ik twijfel nu of ik een derde bakje ga halen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Jannekje7 gaat lekker kopje cappuccino zetten met zelf bonen malende Saeco koffiezetautomaat
Het oudere werk van Simply Red is best leuk , zeker de live optredens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef Sersjee het volgende:
Dat nieuwe projectje van die rode krullenbol is een stuk leuker dan dit. Maar goed dat ie met Simply Red stopt, had ie alleen wel even eerder mogen verzinnen.
Ik zag een meel met als onderwerp "je bent getikt" ik werd al bang , maar toen bleek ik op hyves getikt te zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Check je hyve voor andere opties
* Jannekje7 gaat er nu echt vandoor!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Eens... verzinnen jullie eens een leuke mok voor mij
Vast wel, maar ik zit gewoon in Utrecht hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morguh SC ! alles goed in de states?
Poing!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik zit gewoon in Utrecht hoor
Beterschap, o_aquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Gisteren was alles okay, tot in de avond, drie keer niezen en sindsdien kan ik geen adem meer halen, doen mijn longen een poging eruit te komen tijdens het hoesten en alle spieren zijn in de koorts/griep modus gegaan.
En ja, natuurlijk kun je naar buiten. Als je het leuk vindt.
Ja. Ja
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |