quote:Op maandag 5 januari 2009 22:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op welke brandpunten schiet je het meest?
Vergeet groen nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:43 schreef x-tremed het volgende:
Heerlijk alle topics waar 112 fotografie ter sprake komt komt Veldmuis op af. En nergens een goed woord of opbouwende kritiek op maar gewoon lekker afzeiken.
Veldmuis we wouden dat we zo goed als jou waren
hulpdiensten werken daar op lokatie met de zwaailampen aan (oranje en zo nu en dan blauw) en dan zouden ze ook last hebben van je flitsen?
Ik mocht wensen dat ik jouw niveau had!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:43 schreef x-tremed het volgende:
Anders zie ik niet in wat er mis mee is. Heb zelf 4 jaar voor een aantal persbureau's ongevallen/branden op foto vastgelegd en nooit commentaar gehad. Enkel complimenten.
overduidelijk de 135/2.8quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef JohnFoK het volgende:
maar een wat zouden julllie doen externe flitser of een 135/2.8 ?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:15 schreef zquing het volgende:
ik heb wel een pentax 135mm F2.5 voor je liggen, als je interesse hebt
Beide?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef JohnFoK het volgende:
maar een wat zouden julllie doen externe flitser of een 135/2.8 ?
omdat je dan de voordeel hebt van een lichtsterke lens, en anderen geen overlast hebben van de flitserquote:
Takumar Bayonet toevallig btw?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:15 schreef zquing het volgende:
ik heb wel een pentax 135mm F2.5 voor je liggen, als je interesse hebt
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Ouwesok het volgende:
[..]met voetbediening. Vooruit lopen is inzoomen, achteruit lopen is uitzoomen
Heeft niks met de leeftijd van de lens te maken hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:08 schreef JohnFoK het volgende:
maar dat is dus niet mogelijk? heb namelijk niet zo veel verstand van oude lenszen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |