Die heeft het over intuītie in relatie tot Orion blijkbaar. Jij nam een zij weggetje, niet erg verder want best interessant maar wel enigsinz offtopic en ik denk dat er genoeg over te zeggen is wat in een apart topic kanquote:
FB topic gaarne.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
hierbij ga je dus uit van je eeeh intuitie en vemroedens??? en niet van Weten of hij het meent ja of nee?
Is dat niet echt een dubieuze methode om iemand de mond te snoeren. Ik zou toch willen stellen dat iedereen even veel recht van spreken heeft.
dit is Summers letterlijk. hoe staat dit "blijkbaar" in relatie tot orion? Ze spreekt toch in de algemeenheid hier???quote:Intuitie is een deel van de creatie , dat kan je ontwikkelen en in groeien .
je zegt zelf dat er hard is geploeterd en oog moet hebben voor dingen die het leven mooi maken en die er zijn om van te leren .
om vervolgens een beschrijving van Intuitie mbt Orion te geven maar meer als gangbare theorie. Dus reageren mensen daarop?quote:Ik weet niks van orion maar ik heb wel een tip .
Op het moment dat je intuitief weet waar orion zich bevind omdat je je intuitie gebruikt sta je op dat moment ook open om bijv antwoorden te krijgen op vragen , met je intuitie kan van alles .
op dat moment KAN je bijv op dezelfde manier dat je die locatie voelt ook een antwoord weten/voelen op een vraag die je jezelf stelt .
experimenteer met die momenten .
Ze geeft een manier om ZELF tot informatie te komen wat Orion voor HEM betekent. Handige tip, zeker aangezien info die je zelf ontdekt meer voor je betekent dan uit een boek, van een site, whatever. Ontopic dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
dit is Summers letterlijk. hoe staat dit "blijkbaar" in relatie tot orion? Ze spreekt toch in de algemeenheid hier???
en hier zgt ze zelf dat ze niet veel verstand van Orion heeft:
[..]
om vervolgens een beschrijving van Intuitie mbt Orion te geven maar meer als gangbare theorie. Dus reageren mensen daarop?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |