Ik zou er vorig jaar heen maar kon niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja
Hij was hier laatst in het Paard, en ik was erbij.
zodat iedereen weet hoe dat nummer heetquote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef PeZu het volgende:
waarom moet ozzy voor elk nummer dat hij live doet roepen this is a song called .......... ?
waar was hij dan, op reis met een citroen camper?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
Over wikipedia trouwens, mijn moeder vertelde eens dat er op wikipedia stond dat er een of andere dude dood was gevonden, terwijl dat nog nergens bekend was. Hij was nog vermist.!11
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zou er vorig jaar heen maar kon niet.
ja want als je naar een ozzy concert gaat weet je dat vast nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zodat iedereen weet hoe dat nummer heet
Dat is het nadeel van wikipedia. Iedereen kan er van alles op kankere.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
Over wikipedia trouwens, mijn moeder vertelde eens dat er op wikipedia stond dat er een of andere dude dood was gevonden, terwijl dat nog nergens bekend was. Hij was nog vermist.!11
Zoisdat.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want als je naar een ozzy concert gaat weet je dat vast niet_!
ze was echt super nat boh boh ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien manquote:
helemaal ondergespoten?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze was echt super nat boh boh ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man
PM!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef Fascination het volgende:
Ik zag een nasty plaatje van Phoenix.
DEZE OPMERKINGquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef leetzors het volgende:
WAT DE FUCK
enneh 24 en zo te horen begrijp je vrouwe voor geen KUT (hahahah snap je m, leuke grap he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |