Dat is heel goedquote:Op maandag 5 januari 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof dat Trijntjes man Sander heet, maar ik kom zo gauw niet op zijn achternaam.
Nee . 1 slechts !quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Couperus? Dat zijn niet veel e's.
Hij zou beter iets vaags in de huishouding kunnen gaan doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:23 schreef pyl het volgende:
Ook Kees Torn doet iets vaags in de media en de kunsten, meen ik. Nóg een overeenkomst.
Insgelijlks gozert, Britse indieband !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee, fotoloog. Wel wens ik je een voorspoedig en gelukkig nieuw jaar.
Ik bedacht het pas nadat ik de computer had uitgezetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Frederik van Eeden.
Waar concludeer je dat uit?quote:Wist je trouwens dat Wickedangel geen familie van Renée Soutendijk is?
quote:
Het heeft nog niet helemaal gewerktquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is weinig meer te doen, Diaan. Wyccie en Wickedangel hebben bijna alle spelers weggejaagd.
Hoe staat het ermee, Diaan? Wanneer ben je ook weer uitgerekend?quote:Het wordt tijd dat jij een nieuwe speler op de wereld zet.
Fijne foto is dat, hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:38 schreef wyccie het volgende:
Die Kees Torn heeft een mooi huishouden. Die tikmachine! Dat bureau! Die telefoon!
Het zit in de familie, denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het heeft nog niet helemaal gewerkt
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijne foto is dat, hè?
Hij kan ook een kunstje
Dat vind ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is weinig meer te doen, Diaan. Wyccie en Wickedangel hebben bijna alle spelers weggejaagd. Het wordt tijd dat jij een nieuwe speler op de wereld zet.
Het gaat redelijk... tot gisteren erg goed maar sinds gisterenavond erg hoofdpijn en nu nog steeds... zo even rustig op de bank liggen, mn bloeddruk was vergeleken bij de vorige keren ook ietsjes verhoogd. Ik ben a.s. zondag 11 januari uitgerekend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe staat het ermee, Diaan? Wanneer ben je ook weer uitgerekend?
Minne?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:18 schreef wyccie het volgende:
Ben erg benieuwd naar de naam die Peaceman niet wilde vertellen.
Dat aanstaande had je wel weg kunnen laten, we zouden er toch wel van uitgegaan zijn dat het niet nog een dik jaar lang op zich zou laten wachten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben a.s. zondag 11 januari uitgerekend.
De zoon van Tokay vierde al zijn twaalfde verjaardag toen hij geboren werd. Het arme kind heeft zelfs nu nog geen naam van zijn ouders gekregenquote:
Nou ik kan nog 2 weken overtijd lopen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat aanstaande had je wel weg kunnen laten, we zouden er toch wel van uitgegaan zijn dat het niet nog een dik jaar lang op zich zou laten wachten.
Maar de eerstvolgende zondag 11 januari is pas in 2015 en ik mag hopen dat het voor die tijd wel voltrokken is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ik kan nog 2 weken overtijd lopen hoorwas bij Twan ook zo.
Hij zal zich vanzelf aan je voorstellen.quote:Ik ben ook wel benieuwd naar de naam...
Als de achternaam met een H begint vind ik dat wel een positieve naam.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef wyccie het volgende:
Dan noemen we hem Lodewijk Adelain Cédric.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de eerstvolgende zondag 11 januari is pas in 2015 en ik mag hopen dat het voor die tijd wel voltrokken is.
[..]
ik vond haar niet zo leuk.... maar ja bart zat er natuurlijk in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, dat was mijn favoriete deelnemer
quote:If you want to hang out, you`ve got to take her out,![]()
If you want to get down, get down on the ground,![]()
She don`t lie, she don`t lie, she don`t lie,![]()
If you got bad news, you want to kick them blues,![]()
When your day is done and you got to run,![]()
If your thing is gone and you want to ride on,![]()
Don`t forget this fact, you can`t get it back,![]()
Meneer links stond in de top 2000 op nr 1485 met een nummer van meneer rechts. Die stond met dat zelfde nummer geheel terecht veel hoger, nl op 792.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef wyccie het volgende:
Die linker ken ik, de rechter herken ik een beetje, denk ik.
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat je allang was uitgerekend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Het gaat redelijk... tot gisteren erg goed maar sinds gisterenavond erg hoofdpijn en nu nog steeds... zo even rustig op de bank liggen, mn bloeddruk was vergeleken bij de vorige keren ook ietsjes verhoogd. Ik ben a.s. zondag 11 januari uitgerekend.
Foutquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Rod Stewart. Van zo'n neus is er maar één.
Je weet natuurlijk allang weer wie het is, maar je neemt me nog even in de maling.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel een oud plaatje. Hij had duidelijk nog geen PA-installatie. Joe Cocker-spaniel?
Dit weer? Jij eet niet als de temperatuur onder de 5 graden is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef Wickedangel het volgende:
Boodschappen? Met dit weer? Momentje.
Natuurlijk wel. Ik heb altijd eten in huis.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit weer? Jij eet niet als de temperatuur onder de 5 graden is?
Vermomd als Annie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:12 schreef peaceman het volgende:
Peter Gabriel natuurlijk.
Uiteraard is het Peter Gabriel, in zijn Genesis-tijd.quote:
Nou vooruit... omdat ik een goede bui ben, maar wel snel raden, want ik ga zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Die avatar![]()
Ga je nog een nieuw plaatje posten, peaceman?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
The Stooges.
Ja, hallo... het is voor dummies!quote:Jezus, wat makkelijk
Die had ik waarschijnlijk ook nog wel geweten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef peaceman het volgende:
En een foto van alleen Ron Asheton (R.I.P.) zou daarvoor te moeilijk zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die had ik waarschijnlijk ook nog wel geweten.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteraard is het Peter Gabriel, in zijn Genesis-tijd.
Is dat met aartsengel Gabriel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Dat is het eerste boek van de bijbel, Scrut.
Photologue houdt ons voor de gek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:42 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Heey Tong jij ook weer hier? Ik ook
zoek je toch lekker een ander forum,de groeten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:19 schreef Tokay het volgende:
Waarom fotoloog? Waarom? Bandjes à la Dexys Midnight Runners waren al héél ver weggezakt in mijn geheugen, en toch vind jij het nodig om die ellende weer naar boven te brengen. Je wordt bedankt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef fotoloog het volgende:
zoek je toch lekker een ander forum,de groeten.
En hup, het is goed!quote:
Nee hoor, Tokay blijft gewoon hier. Nou ja..., bij de buren dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef fotoloog het volgende:
[..]
zoek je toch lekker een ander forum,de groeten.
Dan weet ik het nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef wyccie het volgende:
Alleen de rechter.
Ik ook. Ik ben zo'n, zo'n, zo'n, hoe noem je dat, zo'n plant die zich overal omheen windt, die alles verstikt in je tuin, hoe heet datquote:Gaan we elkaar nou allemaal wegjagen? Mij krijgen jullie niet weg, hoor. Ik ben onkruid.
Nee hoor. Ze heeft net verteld dat ze onkruid is. Misschien heeft ze computerproblemen.quote:
Heeft ze geen Mac?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien heeft ze computerproblemen.
Er zijn wel meer planten waar je moeilijk vanaf komt. Ik wilde vroeger nog wel eens zaad van Bereklauw en/of Springbalsemien(?) bij iemand die ik niet aardig vond in diens goed onderhouden tuin gooien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is duidelijk onkruid. Je hebt zo'n hardnekkig onkruid, de hele buurt heeft er hier last van, dat zich om alle goede planten heenwindt. Heel moeilijk om vanaf te komen.
Wilde je dat of heb je dat daadwerkelijk gedaan? Het is wel meesterlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde vroeger nog wel eens zaad van Bereklauw en/of Springbalsemien(?) bij iemand die ik niet aardig vond in diens goed onderhouden tuin gooien.
Dat deed ik, meer dan eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wilde je dat of heb je dat daadwerkelijk gedaan? Het is wel meesterlijk.
quote:
Oh, ik weet het al. Maar ik houd het nog even voor me.quote:
Fijn is datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemands e-mailadres ergens ingevuld. Zo leuk toen deze persoon in mijn aanwezigheid klaagde: "Hoe kan dat nou, al die spam... Ik let altijd zo goed op..."
Potdorie, dat was jij dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb wel eens iemands e-mailadres ergens ingevuld. Zo leuk toen deze persoon in mijn aanwezigheid klaagde: "Hoe kan dat nou, al die spam... Ik let altijd zo goed op..."
Goddomme, dat is ook een leukequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijn is datIk heb ook eens wekenlang aan het eind van de dag bij een collega een appel op het dak van de auto achtergelaten. Daar worden sommige mensen knap paranoïde van
Het was geen FOK!kerquote:
Ze weten je echt altijd te vinden, daar hoeft niemand achter te zitten.quote:Nou vraag ik me serieus af of iemand dat bij mij heeft gedaan, want op mijn ene account (gebruik ik gelukkig zelden) krijg ik echt minimaal 20 spammailtjes per dag.
Eén keer gesnapt. Diegene heeft z'n mond gehouden, die kon er de grap ook wel van inzien, volgens mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goddomme, dat is ook een leukeDan moet je wel weten in welke auto hij/zij rijdt. Plus het risico dat je eventueel wordt gesnapt.
Dan had je mazzel. Ik geloof dat ons parkeerterrein camerabewaking heeft, anders ken ik ook nog wel een paar collega's die...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén keer gesnapt. Diegene heeft z'n mond gehouden, die kon er de grap ook wel van inzien, volgens mij.
Kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ons parkeerterrein camerabewaking heeft,
Het was ook niet erg bedoeld, gewoon een beetje plagenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:39 schreef wyccie het volgende:
Een appel is gelukkig niet zo erg, gezond ook.
Het niet-raden gaat je erg goed af.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu moet ik twee mensen raden die ik niet ken
Nee hoor, ik was niet weggejaagd. Was gewoon druk met andere dingen en dit topic vergeten.quote:
Jawel! Je zet gewoon een mooie cd op en net als het mooiste nummer komt zet je 'm snel zachter. Dan komt-ie er direct uit om 'm harder te zettenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja al verwacht ik niet dat de baby dan geboren is/gaat worden....
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel! Je zet gewoon een mooie cd op en net als het mooiste nummer komt zet je 'm snel zachter. Dan komt-ie er direct uit om 'm harder te zetten
Dan gaat Peaceman altijd biljarten, als-ie dan laat op de avond thuiskomt is Diaan net klaar met bevallen.quote:
Je bent gewoon jaloers, gelius.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:30 schreef Gellius het volgende:
De diepten van je ontaarding zijn peilloos, scrutinzer.
Dat is een John Spencer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
Jon Spencer is toch ook een Nederlandse zanger??
Ja natuurlijk kan dat. Misschien zelfs Zweeds of Tibetaans.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef wyccie het volgende:
Nee, Jon Spencer is niet Nederlands.
ZIjn vrouw heeft een Spaanse naam. Of Mexicaans kan natuurlijk ook.
Waarom dan wel misschien 'natuurlijk' Mexicaans?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef wyccie het volgende:
Nee, Portugees niet.
Net zo als alle achternamen in Nederland Nederlands zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:01 schreef wyccie het volgende:
Daar spreken ze toch ook Spaans? Ik neem aan dat ook de namen daar gewoon Spaans zijn.
Als de achternaam Janssen of De Vries is mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat het Nederlands is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:05 schreef peaceman het volgende:
Net zo als alle achternamen in Nederland Nederlands zijn?
Aha! Het gaat dus om een bepaalde selectie van achternamen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als de achternaam Janssen of De Vries is mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat het Nederlands is.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:12 schreef wyccie het volgende:
Raad het nou maar.
hap, hap, hap....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:12 schreef wyccie het volgende:
Peace, ik snap niet waar je zo moeilijk over doet. Ik geef je gewoon een hint wat betreft de achternaam. Als ik zeg dat het Spaans is hoef je dus al niet aan te komen met Johnson, Taylor of Keaton.
Raad het nou maar.
Beetje plagen mag toch wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet lelijk tegen wyccie doen hè
Da's mijn taak
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:30 schreef wyccie het volgende:
En nu mag jij een nieuw plaatje plaatsen, omdat je mij plaagde.![]()
Of Scandinavisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmmm... Mexicaanse achternaam?
t lijkt wel of hij/zij er aan ruikt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Waar zou dat vingertje geweest zijn?
En wyccie heeft net gepastquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
t lijkt wel of hij/zij er aan ruikt.
of gewoon jeuk heeft.quote:
Dat moet bijna wel, anders houd je het niet uit op zo'n boot.quote:
Welke boot?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel, anders houd je het niet uit op zo'n boot.
Zo een voor op het water.quote:
Wij hoeven natuurlijk niet te weten wat je verder in je vrije tijd doet, Scrutinizer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet er nog even aan wennen. M'n handjes worden er zo plakkerig van.
Ik heb slechts het welslagen van deze topic-reeks als doel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij hoeven natuurlijk niet te weten wat je verder in je vrije tijd doet, Scrutinizer.
Raad mijn niet-te-raden plaatje maar eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:35 schreef wyccie het volgende:
Het is ook een kwestie van de juiste, niet-te-raden plaatjes posten.
Staat er ook bij van welk geslacht ze zijn en of ze bepaalde ideologieën aanhangen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens Wiki heeft Gretta drie kinderen.
Zo kan ik natuurlijk nooit die mevrouw op de foto raden. De enige hint is dat ze er een ander gedachtegoed op nahoudt dan de al dan niet bestaande dochter van Gretta Duisenberg waarvan ik, mocht ze bestaan, ook niet weet wat haar gedachtegoed behelst.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
Verder staat er niks. Ik heb geen zin om verder te Googlen, want het interesseert me eigenlijk helemaal niks.
Wtf, ben je me aan het stalken of zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie weet het natuurlijk wel maar die zit vast weer eens elders over haar net iets te dikke beentjes te praten.
Ik ben The Central Scrutinizerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf, ben je me aan het stalken of zo?
Dus toch de moeder van Nigella Lawson.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Mevrouw op het plaatje is geen zangeres noch actrice.
Gister schreef je dat je met een hele uitgebreide en moeilijke post bezig was. Daar was ik benieuwd naar. Ik had niet verwacht dat die over de omvang van je benen zou gaanquote:
Eikel!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister schreef je dat je met een hele uitgebreide en moeilijke post bezig was. Daar was ik benieuwd naar. Ik had niet verwacht dat die over de omvang van je benen zou gaan
Ik geloof dat Wickedangel het niet zo op tv-koks heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus toch de moeder van Nigella Lawson.
Daar is ze niet oud genoeg voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:24 schreef wyccie het volgende:
Dus toch de moeder van Nigella Lawson.
Klopt, maar heb ik daarover hier wel eens wat gezegd dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat Wickedangel het niet zo op tv-koks heeft.
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Gaan jullie nog gerichte vragen stellen of wachten jullie passief op een hint?
Je hebt je daar in krachtige bewoordingen over uitgelatenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt, maar heb ik daarover hier wel eens wat gezegd dan?
Nee. Ze doet juist haar uiterste best om niet te veel in de publiciteit te treden. Maar er is iemand in haar directe omgeving die haar daarin meetrekt.quote:
"Hufters"?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt je daar in krachtige bewoordingen over uitgelaten
Ja. Maar ze doet zelf wel degelijk wat nuttigs.quote:
Wat post ik toch verstandige dingen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Je leek je vooral te ergeren aan de Goddelijke Status die tv-koks lijken te hebben nowadays.
Ik vind toch dat je daarmee Ad Janssen, bekend van tv, tekort doet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat post ik toch verstandige dingen.
Doet zij iets nuttigs danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:43 schreef wyccie het volgende:
Oh, is het de vrouw van Gordon Ramsay?!
Die schijnt nogal in het rond te neuken, die Gordon.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:43 schreef wyccie het volgende:
Oh, is het de vrouw van Gordon Ramsay?!
Dan nog maar eens. Kok zijn, gewoon een bordje lekkers voor gasten bereiden, is best een leuke job. Net zoals stratenmakers die fijne straatjes aanleggen en loodgieters die godzijdank problemen verhelpen. Maar die mensen worden niet vereerd in de krant of op tv.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind toch dat je daarmee Ad Janssen, bekend van tv, tekort doet.
Je zit iig op het goede spoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:45 schreef wyccie het volgende:
Geen idee.
Ik probeer ook maar niet te raden.
Ik houd wel van lekker eten maar de entourage van een sterren-restaurant is aan mij niet besteed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Er wordt gedaan alsof koken een kunst is. Er wordt spastisch gedaan over Michelinsterren. Het is gewoon allemaal zo onboeiend.
Wat meen je tussen de regels door te hebben gelezen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe jij wel eens aan de lijn, Wickedangel?
Dat ben ik niet met je eens. Jij vast ook niet als ik eens iets voor je in elkaar flans.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Er wordt gedaan alsof koken een kunst is. Er wordt spastisch gedaan over Michelinsterren. Het is gewoon allemaal zo onboeiend.
Stel je altijd wedervragen als het je te persoonlijk wordt?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat meen je tussen de regels door te hebben gelezen?
Wil je haar doorverwijzen naar mijn uitgebreide post?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe jij wel eens aan de lijn, Wickedangel?
Stratenmaken wordt zwaar ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:00 schreef wyccie het volgende:
En geef toe, een straat goed aanleggen is wel makkelijker dan goed kunnen koken.
Een straat aanleggen duurt wel veel langer dan een maaltijd koken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Jij vast ook niet als ik eens iets voor je in elkaar flans.
En geef toe, een straat goed aanleggen is wel makkelijker dan goed kunnen koken.
Ik wil best antwoorden, maar niet eerder dan dat ik begrijp waar de vraag überhaupt vandaan komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Stel je altijd wedervragen als het je te persoonlijk wordt?
Daar mag je van mij best een aanname doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil best antwoorden, maar niet eerder dan dat ik begrijp waar de vraag überhaupt vandaan komt.
Ik zal het even uitleggen. Je zou namelijk denken dat als ik wél van bekende koks en hun eten hou, je ervan kunt uitgaan dat ik juist niet aan de lijn doe. Maar ik heb net verteld dat ik helemaal niets met koks heb.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar mag je van mij best een aanname doen.
Niet door mij in ieder geval. Het is belangrijk werk. Maar kun je erin uitblinken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
Stratenmaken wordt zwaar ondergewaardeerd.
Zeker wel. Het ene straatje is het andere niet. Het is hoog tijd voor de tv-uitreiking van de Gouden Baksteen of zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:08 schreef wyccie het volgende:
Niet door mij in ieder geval. Het is belangrijk werk. Maar kun je erin uitblinken?
Dat klinkt meer als een award á la Golden Razzbery.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Zeker wel. Het ene straatje is het andere niet. Het is hoog tijd voor de tv-uitreiking van de Gouden Baksteen of zo.
Ik denk dat je afkeer van de verering van kokend personeel mogelijk een diepere oorzaak heeft. Zou het kunnen dat je vindt dat je net iets te dikke beentjes hebt en regelmatig jezelf aan strenge diëten onderwerpt om af te vallen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. Je zou namelijk denken dat als ik wél van bekende koks en hun eten hou, je ervan kunt uitgaan dat ik juist niet aan de lijn doe. Maar ik heb net verteld dat ik helemaal niets met koks heb.
Dus nogmaals: hoe komt de vraag in je op?
Ik doe nooit aan de lijn, hoe dik mijn benen ook mogen wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat je afkeer van de verering van kokend personeel mogelijk een diepere oorzaak heeft. Zou het kunnen dat je vindt dat je net iets te dikke beentjes hebt en regelmatig jezelf aan strenge diëten onderwerpt om af te vallen?
Misschien moet je daar eens met wyccie over praten
Ik ook. Het volgende topic zou mi RjP voor users met dikke beentjes moeten heten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Voordat het topic zichzelf op slot draait, ga ik lekker pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |