Dat is heel goedquote:Op maandag 5 januari 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof dat Trijntjes man Sander heet, maar ik kom zo gauw niet op zijn achternaam.
Nee . 1 slechts !quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Couperus? Dat zijn niet veel e's.
Hij zou beter iets vaags in de huishouding kunnen gaan doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:23 schreef pyl het volgende:
Ook Kees Torn doet iets vaags in de media en de kunsten, meen ik. Nóg een overeenkomst.
Insgelijlks gozert, Britse indieband !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee, fotoloog. Wel wens ik je een voorspoedig en gelukkig nieuw jaar.
Ik bedacht het pas nadat ik de computer had uitgezetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Frederik van Eeden.
Waar concludeer je dat uit?quote:Wist je trouwens dat Wickedangel geen familie van Renée Soutendijk is?
quote:
Het heeft nog niet helemaal gewerktquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is weinig meer te doen, Diaan. Wyccie en Wickedangel hebben bijna alle spelers weggejaagd.
Hoe staat het ermee, Diaan? Wanneer ben je ook weer uitgerekend?quote:Het wordt tijd dat jij een nieuwe speler op de wereld zet.
Fijne foto is dat, hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:38 schreef wyccie het volgende:
Die Kees Torn heeft een mooi huishouden. Die tikmachine! Dat bureau! Die telefoon!
Het zit in de familie, denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het heeft nog niet helemaal gewerkt
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijne foto is dat, hè?
Hij kan ook een kunstje
Dat vind ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is weinig meer te doen, Diaan. Wyccie en Wickedangel hebben bijna alle spelers weggejaagd. Het wordt tijd dat jij een nieuwe speler op de wereld zet.
Het gaat redelijk... tot gisteren erg goed maar sinds gisterenavond erg hoofdpijn en nu nog steeds... zo even rustig op de bank liggen, mn bloeddruk was vergeleken bij de vorige keren ook ietsjes verhoogd. Ik ben a.s. zondag 11 januari uitgerekend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe staat het ermee, Diaan? Wanneer ben je ook weer uitgerekend?
Minne?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:18 schreef wyccie het volgende:
Ben erg benieuwd naar de naam die Peaceman niet wilde vertellen.
Dat aanstaande had je wel weg kunnen laten, we zouden er toch wel van uitgegaan zijn dat het niet nog een dik jaar lang op zich zou laten wachten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben a.s. zondag 11 januari uitgerekend.
De zoon van Tokay vierde al zijn twaalfde verjaardag toen hij geboren werd. Het arme kind heeft zelfs nu nog geen naam van zijn ouders gekregenquote:
Nou ik kan nog 2 weken overtijd lopen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat aanstaande had je wel weg kunnen laten, we zouden er toch wel van uitgegaan zijn dat het niet nog een dik jaar lang op zich zou laten wachten.
Maar de eerstvolgende zondag 11 januari is pas in 2015 en ik mag hopen dat het voor die tijd wel voltrokken is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ik kan nog 2 weken overtijd lopen hoorwas bij Twan ook zo.
Hij zal zich vanzelf aan je voorstellen.quote:Ik ben ook wel benieuwd naar de naam...
Als de achternaam met een H begint vind ik dat wel een positieve naam.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef wyccie het volgende:
Dan noemen we hem Lodewijk Adelain Cédric.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de eerstvolgende zondag 11 januari is pas in 2015 en ik mag hopen dat het voor die tijd wel voltrokken is.
[..]
ik vond haar niet zo leuk.... maar ja bart zat er natuurlijk in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, dat was mijn favoriete deelnemer
quote:If you want to hang out, you`ve got to take her out,![]()
If you want to get down, get down on the ground,![]()
She don`t lie, she don`t lie, she don`t lie,![]()
If you got bad news, you want to kick them blues,![]()
When your day is done and you got to run,![]()
If your thing is gone and you want to ride on,![]()
Don`t forget this fact, you can`t get it back,![]()
Meneer links stond in de top 2000 op nr 1485 met een nummer van meneer rechts. Die stond met dat zelfde nummer geheel terecht veel hoger, nl op 792.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef wyccie het volgende:
Die linker ken ik, de rechter herken ik een beetje, denk ik.
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat je allang was uitgerekend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Het gaat redelijk... tot gisteren erg goed maar sinds gisterenavond erg hoofdpijn en nu nog steeds... zo even rustig op de bank liggen, mn bloeddruk was vergeleken bij de vorige keren ook ietsjes verhoogd. Ik ben a.s. zondag 11 januari uitgerekend.
Foutquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Rod Stewart. Van zo'n neus is er maar één.
Je weet natuurlijk allang weer wie het is, maar je neemt me nog even in de maling.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel een oud plaatje. Hij had duidelijk nog geen PA-installatie. Joe Cocker-spaniel?
Dit weer? Jij eet niet als de temperatuur onder de 5 graden is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:50 schreef Wickedangel het volgende:
Boodschappen? Met dit weer? Momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |