ik heb al heel wat verhalen gehoordquote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Meneer is geinteresseerdof is het een indirecte dreiging
![]()
Ja hoor, het was heel gezellig
Xiance overleeft het volgens mij niet, hij ziet er zo breekbaar uitquote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat je daarna 3 dagen niet kunt lopen. Ik woon je nl he-le-maal uit!
Het een staat los van het ander hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef Xiance het volgende:
oh pff nee.. dan moet ik te lang op mn rug liggen
doen jullie maar lekker trouwen enzo
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Xiance overleeft het volgens mij niet, hij ziet er zo breekbaar uit
Cool. Heb je al een datum op het oog?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga trouwens ook misschien nog.
Even kijken wat qua geld, vrienden en werk goed uitgaat komen. Ik ga nmlk gewoon last minute via een goed contactje nog proberen een ticket te fixen. En sowieso ga ik nog wel naar London. wil Wicked, Legally Blonde en Mamma Mia zeker nog op West End zien dit jaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef Gellarboy het volgende:
Cool. Heb je al een datum op het oog?
Kunnen we een biertje doen in Londen.
Dat is goed!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Cool. Heb je al een datum op het oog?
Kunnen we een biertje doen in Londen.
Pieter, heb je zin om naast me te komen zitten om hotels uit te zoeken? Ik wil de eerste dagen iets chiques, daarna iets gezelligs..
Een concertticket, of een vliegticket?quote:
[insert makkelijk te maken ranzige opmerking]quote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Xiance overleeft het volgens mij niet, hij ziet er zo breekbaar uit
dat zalquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het een staat los van het ander hoor..
ik ben blont?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
[insert makkelijk te maken ranzige opmerking]
Ik heb net ook Santiago al gesmsd dat we er aan komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Pjederdy het volgende:
CDP kan wel tussen ons in in het hotel he?.
Gefeliciteerd jongenquote:
Hahahaha omg.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongenmij een beetje opbellen en dan gelijk ophangen, hoe laf!
Komop, ik ben net uit school, niet hier ook nog een keer!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef Xiance het volgende:
LATEN WE BIDDEN!! DE WERELD GAAT TEN ONDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij was overigens 180cm lang, is dat lang? en bij latere observatie was ie gewoon een beetje naiffig niet erg leuk dusquote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Xiance het volgende:
nuja..
ik ga douchen!
wellicht tot later! en anders ben ik nog wel ergens op msn
Mja, wat valt er te zeggen. Ik wil er ook niet meer van maken dan het is, maar het is wel mijn 1e date ooit volgens mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef MisterO het volgende:
Maar MrB, vertel even wat meer over je date
da's te kort.. minimale hoogte is 185.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hij was overigens 180cm lang, is dat lang? en bij latere observatie was ie gewoon een beetje naiffig niet erg leuk dus
ooh wat leuk en snoezig!!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Mja, wat valt er te zeggen. Ik wil er ook niet meer van maken dan het is, maar het is wel mijn 1e date ooit volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |