al 5,5 jaar. mooie voorspellingquote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
hold your horses!
Caz heeft een vriendje!
Wij willen mooie titanium (of dat andere, tungsten of zo) ringen uiteindelijk. Ideetje? Is wel vet stoer.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mij ook niet..
Maar wil je ringen? Reguliere dus?
Blijkbaar zijn voorspellingen niet mijn dingquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mij ook niet..
Maar wil je ringen? Reguliers dus?
Je snapt natuurlijk wel dat je daarna 3 dagen niet kunt lopen. Ik woon je nl he-le-maal uit!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef Xiance het volgende:
Gellar:
i know.. vind je het goed als ik pieter een nachtje leen? }]
nah.. ik ben niet van de relatiesloperijen.. teveel werk en je krijgt er te weinig voor terug
Ah, inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.ticketmaster.co.uk/event/120041837BD551E5?artistid=945152&majorcatid=10001&minorcatid=1
Jawel! Net zag ik hem nog, maar nu kan ik 'm niet meer vinden.quote:En er is nog geen ticketmaster seating chart voor Britney in The O2?
Kweenie eigenlijk. Ik weet niet welke versie ik op CD heb. De "officiele".quote:Op maandag 5 januari 2009 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet die met de cast waarin Richard speelde ?
Sorry, wij komen alleen als een duo.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef Xiance het volgende:
Gellar:
i know.. vind je het goed als ik pieter een nachtje leen? }]
Is dat niet de general admission seating chart? Die stond er namelijk eerst gewoon bij.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, inderdaad.. Vaag, het stond er al de hele tijd en ik heb er gewoon keihard langs gekeken.
[..]
Jawel! Net zag ik hem nog, maar nu kan ik 'm niet meer vinden.
Podium met staanplaatsen eromheen in het midden, geel.
Daar omheen de eerste zitplaatsen, blauw.
Daar weer omheen de verdere zitplaatsen, rood..
Niks moet, alles kan.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Pjederdy het volgende:
Moet je die dan tijdens het trouwen omdoen? Of kun je ze ook erna of ervoor kopen?
Ha! Ik ben de sextapes van Paris Hilton aan het downloadenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
* CrazyDutchPunk wacht tot download klaar is.
Heb ik hem toch nog een beetje in t echie gezien.
Geen idee. Net zat ik te kijken naar Britney kaarten en dat kaartje stond er bij.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is dat niet de general admission seating chart? Die stond er namelijk eerst gewoon bij.
Ik heb stiekem de sextapes van Colin Farrell en Fred Durst nog op m'n PC staan.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ha! Ik ben de sextapes van Paris Hilton aan het downloaden![]()
Niet voor mezelf natuurlijk, maar voor KLF
Die heeft hij al lang.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Pjederdy het volgende:
Ha! Ik ben de sextapes van Paris Hilton aan het downloaden![]()
Niet voor mezelf natuurlijk, maar voor KLF
Met leuke hoedjes en we doen een dansje en een liedje!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, wij komen alleen als een duo.
Ik ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb stiekem de sextapes van Colin Farrell en Fred Durst nog op m'n PC staan.
try me..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat je daarna 3 dagen niet kunt lopen. Ik woon je nl he-le-maal uit!
Dat zal m wel zijn ja. Want die stond er laatst ook nog bij. In t dropdown menu van The O2 kun je iig niet Britney selecteren in t rijtje Seating Charts.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geen idee. Net zat ik te kijken naar Britney kaarten en dat kaartje stond er bij.
oh pff nee.. dan moet ik te lang op mn rug liggenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, wij komen alleen als een duo.
Of jullie moeten in de sauna afspreken terwijl ik daar ook ben. Dat kan weer wel..
En ik heb ooit nog dagen Pamela gequotequote:
quote:Mommy's a happy camper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |