Ja behalve die tentamens dusquote:
Uit het album 'Google'.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uit je prive collectie?
Dan zou ik wel deze week je ticket boeken. Scheelt je aanzienlijk in ticketprijsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:
Aw jullie vinden me verstandig![]()
ik heb nog twee hele dagen om niks te doen. Vrijdag werken bij nu en dan het weekend vrij. Volgende week 2 tentamens en 1 dag werken. Daarna 2 weken nagenoeg vrij![]()
maar ik ga wel wat werken, kan de doekoe goed gebruiken
misschien ga ik de laatste week wel naar engeland. Sprak gister mijn beste vriendin daar en heb zo'n zin om haar weer te zien!
Ik wil dat eens wat vaker doen, gewoon zomaar een paar daagjes naar het buitenland. Zie wel eens in TRV hoeveel reisjes anderen maken, ben dan wel een beetje jaloers. Snap ook niet hoe ze dat flikken met werk/studie/geld.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:
misschien ga ik de laatste week wel naar engeland. Sprak gister mijn beste vriendin daar en heb zo'n zin om haar weer te zien!
Nou, behalve dan dat het helemaal niet veel hoeft te kosten, vraag ik het me inderdaad af hoe ze het met studie/werk doen. Dat heb ik met wel meer mensen die altijd op pad zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil dat eens wat vaker doen, gewoon zomaar een paar daagjes naar het buitenland. Zie wel eens in TRV hoeveel reisjes anderen maken, ben dan wel een beetje jaloers. Snap ook niet hoe ze dat flikken met werk/studie/geld.
- geen duct tapequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:24 schreef wyccie het volgende:
MacGyver?
met een potlood en een gummetje kom je dan ook heel ver hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- geen duct tape
- geen zakmes
- paperclip
Nee, we hebben gefaald. Geen MacGyver
ja maar een thermostaat aan je CV hangen wordt toch iets lastiger.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
met een potlood en een gummetje kom je dan ook heel ver hoor
Is het inderdaad geworden. Een niet al te krap bemeten portie lekkerbek voor 3 euroquote:
Wow etcquote:
Vette vis ja. Niet vet gefrituurde visquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het inderdaad geworden. Een niet al te krap bemeten portie lekkerbek voor 3 euro. En nog bij vishandel Visser ook! Wel wat aan de vette kant, maar vette vis schijnt alleen maar gezond te zijn
Dat zeggen ze er weer niet bijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vette vis ja. Niet vet gefrituurde vis
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow etcZiet er echt mooi uit
Knap hoor
Ik vond ze de afgelopen week een beetje minder geslaagdquote:
- x - is toch +quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vette vis ja. Niet vet gefrituurde vis
quote:
Doet me denken aan die oudste dochter in 8 Simple Rules For Dating My Teenage Daughterquote:I was like, she was all
He was all, they were like
We were all like
OMG like totally
We were like, I was all
They were all, He was like
She was like all
Totally like OMG
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk dat ik morgen of overmorgen maar es mijn OV-kaart ga ophalen
Ik moest even denken aan de intro vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Doet me denken aan die oudste dochter in 8 Simple Rules For Dating My Teenage Daughter
Nee, in m'n bovenbenenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken en Burn Notice verder kijken
Tentamen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Net weer 3 afleveringen Lost gekeken. My oh my wat spannend zeg....
Soempie, wat kom je doen in Groningen?College? Tentamen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:26 schreef Soempie het volgende:
Ik ben je wel heel dankbaar dat je zo laat bent met ophalen Tim en dat je het hier post.![]()
![]()
Anders had ik morgen en donderdag nog met m'n oude OV in de trein gezeten.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is maar goed dat ik niet zoveel in huis heb want ik heb zin om te snacken
Hij is echt gaaf geworden.quote:
Nope, heb ik niet. Ik heb wel niet-erg-lekkere-Lidl-frikandellen, maar dat is voor noodrantsoen. Komt vooral door de smaak overigensquote:
Slaap zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:55 schreef Soempie het volgende:
Een na laatste verslag voor deze periode is AF!![]()
Nu ga ik zo ontzettend lekker slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |