Nee, water dat zou idd mayo geven, dat lijkt me een beetje onhandig... Maar ik hoop morgen gewoon weer een nieuwe te hebben eerlijk gezegd...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:25 schreef Tism het volgende:
Tja, je kan wel even zonder onderdeel 710 rijden, zolang er maar geen vocht/water bij komt..![]()
Maar ik zou als ik jou was niet te lang zonder onderdeel 710 rijden, en snel een nieuwe regelen!..
..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, water dat zou idd mayo geven, dat lijkt me een beetje onhandig... Maar ik hoop morgen gewoon weer een nieuwe te hebben eerlijk gezegd...
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Folie erop gaat niet werken (proefondervindelijk ondervonden), wat wel werkte is ductape
maakt niet uit folie scheurt toch wel door de drukquote:Op maandag 5 januari 2009 22:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Folie bevestigen met een koord of elastiek?
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Folie erop gaat niet werken (proefondervindelijk ondervonden), wat wel werkte is ductape
Het is duct tapequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:01 schreef Megumi het volgende:
Ductape gebruiken.
God created the world, Gaffa keeps it together. Maar da's vooral leuk voor in de theater/film biz, duct tape plakt beter.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:39 schreef TeringHenkie het volgende:
En voor de èchte bikkels is er gaffertape
[ afbeelding ]
En gaffa is in elke kleur te krijgen die je maar wiltquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
God created the world, Gaffa keeps it together. Maar da's vooral leuk voor in de theater/film biz, duct tape plakt beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |