Je moet wel wat vaker naar OOG TV kijken hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Van wat ik van RTV Noord begreep is het inderdaad voor het schaatsen:
ze vond buiten zo eng, die sneeuw viel haar niet eens op....quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef teigan het volgende:
Wij gaan zo ons kitten kennis laten maken met sneeuw... Ben benieuwd wat ze ervan vindt.
Aan de andere kant kan je beter een keer teveel dan een keer te weinig gaan natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:15 schreef 2cv het volgende:
Hart lijkt weer aardig hersteld gelukkig. Nog niet zoals het was, maar ik ga er niet mee naar een dokter. Ik denk dat tegen de tijd dat ik bij een dokter zit hij/zij niets (meer) kan vinden.
Het aantal koningen/wijzen wordt in de bijbel niet genoemd. Er kwamen wijze, want ze zagen een ster in het oosten (wat dus ook kan betekenen dat ze uit het westen kwamen en oostwaards trokken). Enfin, geen namen, geen aantal. Alleen dat ze 3 geschenken bij zich hadden, waaruit afgeleid werd dat er 3 wijzen waren. Het waren er 2 of meer, dat is alles wat we weten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef teigan het volgende:
Ik heb mijn leerlingen nog uit moeten leggen wat driekoningen was...
Maar er begonnen er een stel te roepen dat er vier koningen waren, en dat kwam ergens uit een programma of film die laatst op tv was volgens mij, maar ik weet niet meer welke...
iemand daar een idee over?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat is een Redbull reclame, die brengt dan Redbull mee voor Jezus.
nu je het zegt, dat was hem ja....quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dat is een Redbull reclame, die brengt dan Redbull mee voor Jezus.
OOG is zo veel beter dan Noord.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je moet wel wat vaker naar OOG TV kijken hoor
Kijk, een kennerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Middag.
[..]
OOG is zo veel beter dan Noord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |