Ja. Dat is ook 1 van mijn banden met Groningen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:06 schreef Mark_Boelen het volgende:
Je hebt al lang problemen rondom je hart 2cv?
Kort er voor was ik verkouden, maar dat was toen weer over.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Was je ziek toen je die inspanning hebt geleverd, 2cv?
Heb ik ook een keer gehad.Geen pretje.
Als ik een cent krijg voor elke keer dat ik een dokter zie was ik nu multimiljardairquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je beter een keer teveel dan een keer te weinig gaan natuurlijk
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:08 schreef maok het volgende:
[..]
Aan een kapotte intervalstand van een ruitenwissen en een niet goed werkend deursluitmeganisme kun je volgens mij niet zo veel slopen. Alhoewel, straks werkt de ruitenwisser helemaal niet meer. Goede tip.
Je mag die dag ook niet sleutelen. Anders trek iedereen ter plekke zijn/haar auto uit elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:
Idem. Daarna 150 km in slecht weer gefietst. Ging me niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:40 schreef 2cv het volgende:
Kort er voor was ik verkouden, maar dat was toen weer over.
Dankjequote:
Ik denk dat ik voor ik de 150km vol maak ik al lang van mijn fiets gepleurd ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
Morgen.![]()
[..]
Idem. Daarna 150 km in slecht weer gefietst. Ging me niet in de koude kleren zitten.
Dat was ook echt op z'n elvendertigst zoals ze dat noemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat ik voor ik de 150km vol maak ik al lang van mijn fiets gepleurd ben.
Zeur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:22 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik niet zo'n taalnazi, maar soms...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |